Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så og si ubrukelig etter min mening... drit dyr og kan ikke gjenbrukes og for å installere riktig må en kjøre gpu/cpu opp til 100+ grader :O og gjør en noe feil må en kjøpe ny :p

Nå er jo ikke noctua goop med på den listen ;)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Håpløst det er med tollen da... at en ikke kan sende mail straks en har forsendelses nummer til privatfortolling... fikk i svar på mail at pakken ikke var kommet inn og måtte sende mail på nytt når pakken er kommet til tollen.... og jeg vet tollen bruker 3-4 dager på å lese mail etter at jeg har sendt den.... Kan ikke disse idiotene lagre tollinfo på pakkenummer temmelig dustete system :devil:

Lenke til kommentar

For de som skifter mye så er den ganske "ubruklig" ja, men på en fastpc der det ikke byttes deler konstant så er den ganske så grei.

Ikke så vansklig og få på heller utifra en bruker som testet den på XS, men er enig med deg:)

det aller beste er å ta av heatspreader på cpu slik at kjøleblokk kommer i direkte kontakt med die for de som tør det værsågod... en kan trygt si at garantien forsvinner :D

vel det hender jo at en ønsker å ta av vannblokk for å rense denne... tynne kanaler og eller dyser kan fort bli tett og da vil jo indigo extreme bli dyrt i lengden... og eller det hindrer folk i å rengjøre vannkjølings systemet. er vel mere egna for luftkjølte systemer

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Det eller pusse cpuen:D

Noe jeg har gjort på de fleste jeg har hatt etter en stund...tror ikke jeg gjør det med 980en vel og merke :ph34r:

Edit: Hvor mange tollere trengs det for og tolle en pakke?

Alt for mange til og klare det på 2 dager :tease:

hvorfor vil du ikke gjøre det med 980 ?

Lenke til kommentar

Eg har anelsar om at E8400en min har litt skeiv hs, men eg trur ikkje eg tar meg bryet med å slipe den. Forresten, kva brukast til slikt? Veldig veldig veeeldig fint sandpapir? :p

en glassplate og et sandpapir for våtsliping... om du har et hovedkort med samme sokkel som er kaputt så er det best å ta av sokkelen og bruke denne som cpu holder under sliping om du har slike tilgjengelig :p ta vann på glassflaten legg sandpapiret på platen og vann på denne og pusse ivei.. litt grovkornet på første sliping og finere slipepapir når du nærmer deg målet...

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testet litt... absurde resultat egentlig så de må tas med ei stor klype salt!

Load temp er skremmende lik på alle, men heller i favør av noctua.

Idle temp er artic cheramique den soleklare vinnern med 3-4grader lavere!

noe som ikke stemmer helt her så skal teste litt mer imorra om kidden har blitt frisk.

klarte forøvri å lage ei stygg stripe på undersiden av bloka mi :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...