Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, lista begynner å bli mer og mer komplett:

Radiatorer:

- Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper 280mm

- Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper 240mm

Er fremdeles usikker på om det finnes noen 240mm som yter bedre enn denne på sub 1000rpm hastigheter?

Om noen vet av noen så skrik ut! :D

 

Vifter:
- Corsair something something. De kule med ringer i valgfri farge på.

 

Har noen Noctua vifter per i dag, og de er stille, men ser jo helt forferdelig ut. Noen som vet hvordan Corsair er til sammenligning mtp støy?

 

Kjøleblokker:

- EK-RAM Monarch X4 - Acetal CSQ

- EK-RAM Monarch Module - Black (2pcs)

- EK-Supremacy - Acetal

- EK-FC670 GTX - Acetal

- EK Asus Maximus Gene VI Mosfet blokk (kommer snart i salg)

- EK Asus Maximus Gene V Southbridge blokk (kommer snart i salg)

 

Reservoar og pumpe:

- EK-D5 X-RES 140 CSQ - Acetal

- Swiftech MCP655-PWM 12v (PWM utgaven skal vistnok være det stilleste som er mulig å få tak i)

 

Er det noen som vet om noen "bakdeler" som passer både i EK blokka og utenpå MCP655?

 

Diverse:

- Hvite PrimoFlex 1/2in ID slanger

- Sorte compression fittings

 

Trenger tips til gode compression fittings, sort, uten noe logo og greier? Trenger nok noen vinkler også regner jeg med.

Lenke til kommentar

Jeg betaler for god kvalitet, det er ikke noe problem. De skal forhåpentligvis vare noen år, og det er ikke slik at de går i stykker :)

Logoer og dill på dem er uaktuellt. EK sine logier på blokkene er faktisk kul, så den er grei, men ellers så hater jeg slikt :D

 

EK sin er kul, men det er ikke BP sin? Jeg tror sannelig ikke det man hører...

Lenke til kommentar

Vesentlig forskjell og. Ville ikke akkurat brukt førsteklasses "kvalitet" som slagord for EK sine.

Nå har jeg hatt begge niplene foran meg og kan strengt tatt ikke påstå at jeg merket noen forskjell på materialet, tyngden (Unntatt det lille som var i en åpenbar favør av BP sine da disse var større) og lakken på disse.

 

Videre synes jeg personlig at løsningen på selve festeanordningen var i EK sin favør da denne virker til å både holde bedre på plass slangen og sørge for en bedre tetning. Og når prisen er såpass forskjellig mellom disse to niplene mener jeg at det å kjøpe BP sine bare er en unødvendig ekstrakostnad.

 

Så sant prisforskjellen mellom disse er noenlunde det samme som det var sist jeg handlet nipler.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...