Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da er mounten/blokka det eneste jeg kan se som skulle gi så høye CPU-temps. Du bruker RealTemp 3.70 for å måle temps?

Skru opp blokka, sjekk om noe er galt. Remount alt er det jeg ville gjort.

Da har jeg reseata blokka med geil extreme something, og fikk fra 75c til 62c på samme settings. Så mye å hente der! Fremdeles høyt tho, så får ta og åpne blokka en dag jeg føler for det.

Og realtemp 3.7 gir meg samme temperaturer som hwmonitor btw, har akkurat testa =)

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med disse Moonson fittingsa eller hva dem heter? :o

Jeg kjøpte meg Monsoon fittings for å prøve, for de ser jo veldig bra ut. men ble veldig skuffet over hvor vriene de var å montere. Når man har tred på slangen og skal ha på klem-ringen må man presse den innover for å få gjengene til å ta tak. Dette gjør det meget vrient på trange steder.Prøvde med forskjellige slangetyper og det var Tygon som var den enkleste å bruke siden den er veldig myk. Man kan jo evt. forvarme slangen i varmt vann. En annen ting som var håpløst var når man skulle løsne fittingsen. Jeg endte rett og slett opp med å kappe slangen og skru ut hele koblingen. Jeg holder meg til Bitspower og EK sine Kompresjons nippler her etter.

Lenke til kommentar

Huff da.. Den er kjedelig.. Ta den på innbo forsikring ;)

Tror det ikke kommer til å fungere? Får se hva som kommer til å skje, må ihvertfall skifte PSU. Har 2x 780 stående med helt nye blokker, men selvfølgelig kan ikke brukes uten en PSU..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...