Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hadde vært noe helt annet når man får ting tilsendt din ost, her må alt kjøpes. Så jeg tar den tiden jeg trenger ja Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 I has teh fix to ur problum! Get sponsurz! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Får håpe det en dag Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Norge har mange vannkjøling entusiaster, men har ingen butikker. Det blir en hardt ting til å fa sponsing i. Lykke til. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Der er vel alltids håp hos NetShop/Microplex. Dei har ikkje så mykje, men dei har litt, og det viser i alle fall at dei bryr seg på området. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Joda. De har gjort bedre i år. Men de selger også Mist. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Folkens, hva er bråk? Jeg syns bråk er alt som lager lyd. En Noctua på full hastighet er i mine ører bråk. En DDC-pumpe bråker også, men ikke mye. En vifte på rundt 1000 rpm er stille, og en harddisk er også bråkete i de fleste tilfeller. Hva mener dere er bråk? Har ikke et øre til overs for Microplex. Har riktignok aldri handlet der, men de har ikke svart på en eneste mail jeg har sendt - uansett hva det har vært spørsmål om. Mist har jeg heller ikke erfaring med, men skal få testa det snart. Du hører ikke en 355 for og si det slik da så I do. Men begge er gode pumper, selv om det er en ytelsesforskjell der. 355 er jo utvilsomt best, og støyforskjellen er minimal. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Kva er bråk? Veel... Bråk er i utgangspunktet all uønska støy, which means... Omtrent alt - unntatt musikk. Men seriøst. Kor mykje lyd som må til før det blir oppfatta som bråk er ganske individuelt. Nokon meiner 15 dB er bråk, andre meiner 20, andre igjen er døve og bryr seg ikkje... Men eg trur ikkje eigentleg bråk berre kan målast i dB. Ein lyd kan vere ganske sterk, men ikkje like irriterande som ein svak lyd på ein irriterande frekvens. Slikt går meg på nervane. Ellers er ikkje eigentleg lyden av vifter som bles så gale å høyre på så lenge det berre er den lyden. Harddiskvibrasjonar derimot! bah, slik usystematisk dirring er ikkje til å halde ut... Men eg veit at ikkje alle andre er einig med meg i dette, så kva som er bråk blir veldig vanskelig å seie fordi det er så individuelt. Endret 12. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Fuck dB. Det har ingenting med bråk å gjøre. Mye lyd er ikke nødvendigvis bråk, så det blir etter min mening feil å måle det slik. Det er en individuell oppfatning, og kan best komme fram gjennom sammenligninger og forklaringer. Det er min mening Men eg trur ikkje eigentleg bråk berre kan målast i dB. Ein lyd kan vere ganske sterk, men ikkje like irriterande som ein svak lyd på ein irriterande frekvens. Ellers er ikkje eigentleg lyden av vifter som bles så gale å høyre på så lenge det berre er den lyden. Enig der. En sinuskurve er fryktelig! Gjevn myk lyd har jeg ingenting mot. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Norge har mange vannkjøling entusiaster, men har ingen butikker. Det blir en hardt ting til å fa sponsing i. Lykke til. Har ikke tenkt en døtt på norge i den sammenhengen;) Norge har ikke vannkjøling i mine øyne, det har bare et bittelite og veldig innsnevret utvalg. Helt enig med deg i den Wiki Endret 12. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Noctua på full guff eller en pumpe er ikke bråk i mine ører, mer en bahaglig brumming som sir at der er noe(kommer selvsagt an på hvor mange vifter) Et 5970,gtx480, div sli/cf løsninger det er BRÅK! Ellers så liker dårlig lyden av mange hdd'er da spes raptor disker.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Gleder meg til jeg får vann på gpuene igjen ja, den konstante duringen som man får med crossfire er til tider "iriterende". Raptor hører jeg ikke mye til, kjører 2x150 i raid og vil ikke si jeg hører de utenom hvis jeg har på at hdene skal gå i hvile...men det bruker jeg ikke:) Endret 12. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Derfor heiv eg ut stock-kjølinga på 9800GTXet mitt for eit år sidan (omtrent). Thermalright HR-03 GT er utruleg effektiv, og para med ei stille 92mm gjennomsiktig mist-vifte er det epic win! Tempen er aldri over 55*C - no matter what! Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Amanita: Det er du ikke alene om å glede deg til! btw hvilke gpu'er har du? Når du sir det så hører jeg ikke så ille mye av raptorn når den ikke er sys disk Endret 12. mai 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Mongol General: Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life? Mongol: The open steppe, fleet horse, falcons at your wrist, and the wind in your hair. Mongol General: Wrong! Conan! What is best in life? Conan: To crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of their women. Mongol General: That is good! That is good. Er det bråk? Eller pent lyd? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Amanita: Det er du ikke alene om å glede deg til! btw hvilke gpu'er har du? Når du sir det så hører jeg ikke så ille mye av raptorn når den ikke er sys disk The silence of an SSD....... Really: Endret 12. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Det der er of course pen lyd Mumriken: 2x5870, ikke at de bråler så fælt. Jeg kan trygt kjøre de på 25%, men da hvner de i 70 gradene i tunge spill...noe jeg ikke tolererer:P Så må ha rundt 40% på de for og få tempen jeg kan leve med:) Bredia: Det har jeg til system..og ja enig med deg i Bruker en Ocz Vertex 30gb til system og 2x150 Raptor i raid0. Og Raptorene gir fin hastighet i raid. Har vurdert en slik koolanze-hd blokk..skrur en hd på hver side av blokken og setter den inn i fronten eller hvor du har hdene. Endret 12. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte 5870cf! 5970 kortet fant ut at det ikke ville la seg overklokke mere, håper det endrer seg på vann, men tviiiler! Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Er det mulig å gjøre det sånn? Eventuelt ha T-linken helt ytterst. Noe dere vil tilføye angående loopen? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ser ikke noe galt i ha loopen slik, men onde tunger vil ha det til at res-pumpe-rad-cpu-gpu-res er det som gir best effekt. Men om det er hold i det må noen andre svare på Endret 12. mai 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå