crispy345 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Titan og GTX780 blokka skal passe som hånd i hanske, flere av produsentene for disse har sagt til diverse nettsider at de er nøyaktig like gjennom deres testing. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Da tror jeg det blir en tråd her inne rimelig snart om mitt nye prodogy projekt.. Har aldri vannkjølt før, men er ganske klar for det, når feriepengene kommer inn.. Interesse rundt det og finne riktig deler osv til meg når den tid kommer hadde vært supert! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jepp, Titan blokkene passer (780 har til og med reserverte plasser til der minnet sitter på Titan sin PCB ), men det er usikkert om backplatene funker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jepp, Titan blokkene passer (780 har til og med reserverte plasser til der minnet sitter på Titan sin PCB ), men det er usikkert om backplatene funker Bakplata passer Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jepp, bakplata passer også. Men EK kommer med en ny blokk til Titan, FC-Titan SE de første dagene av juni. Blir en heldekkende blokk, jeg venter på den iaff Ny bakplate også. http://www.ekwb.com/news/350/19/Existing-EK-FC-Titan-compatible-with-GeForce-GTX-780/ Endret 26. mai 2013 av DuraN Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan er det kontra kjøpe fabrikkmont evga kjøleren? Det som faller meg først inn er vel pris, men da er man iallefall sikrer mtp lekkasjer og brudd på garanti osv.. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan er det kontra kjøpe fabrikkmont evga kjøleren? Det som faller meg først inn er vel pris, men da er man iallefall sikrer mtp lekkasjer og brudd på garanti osv.. Bare behold stock kjøleren på den du kjøper, så er du good 2 go Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg har tenkt å bruke evga hydro copper på en mini itx build, pga at kortets innmat ikke tar mer enn ett spor. (men bakplata og medregnet niplene blir det to.) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg har tenkt å bruke evga hydro copper på en mini itx build, pga at kortets innmat ikke tar mer enn ett spor. (men bakplata og medregnet niplene blir det to.) Med EK kan du bruke mindre plass Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan er det kontra kjøpe fabrikkmont evga kjøleren? Det som faller meg først inn er vel pris, men da er man iallefall sikrer mtp lekkasjer og brudd på garanti osv.. Lekkasjefaren på Hydro copper vs det å sette på en blokk selv vil være akkurat lik. Om du gjør noe dumt, så kan du få lekkasjer. Ellers skjer det ikke, med mindre det er en produksjonsfeil på blokka, noe det kan være på begge Jeg har tenkt å bruke evga hydro copper på en mini itx build, pga at kortets innmat ikke tar mer enn ett spor. (men bakplata og medregnet niplene blir det to.) Det vil du også få til med ettermonterte blokker, som Marius påpeker. Du kan også få til en slot, men da må du finne en 1 slot I/O bracket for ditt kort samt vinkle slangene riktig Bakplate har ingenting å si for hvor mange spor et kort vil ta. Den er jo typ 1 eller 2 mm tykk. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Med EK kan du bruke mindre plass Hvor mye mindre? Det vil du også få til med ettermonterte blokker, som Marius påpeker. Du kan også få til en slot, men da må du finne en 1 slot I/O bracket for ditt kort samt vinkle slangene riktig Bakplate har ingenting å si for hvor mange spor et kort vil ta. Den er jo typ 1 eller 2 mm tykk. Hvordan? Titan har kontakter på bekke 2 brakettsporene. Gjør ikke noe for meg uansett, siden jeg skal skru av hele braketten. Vil helst ha bakplate også, mtp kortslutning og/eller varme. (skal legges oppå enten aluminium eller tre) Endret 27. mai 2013 av sevs Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvor mye mindre? Hvordan? Titan har kontakter på bekke 2 brakettsporene. Gjør ikke noe for meg uansett, siden jeg skal skru av hele braketten. Vil helst ha bakplate også, mtp kortslutning og/eller varme. (skal legges oppå enten aluminium eller tre) Se om du finner en 1 slot I/O-bracket for Titan da vøtt Som sagt, bakplate legger minimalt til høyden på kortet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvor mye mindre? Hvordan? Titan har kontakter på bekke 2 brakettsporene. Gjør ikke noe for meg uansett, siden jeg skal skru av hele braketten. Vil helst ha bakplate også, mtp kortslutning og/eller varme. (skal legges oppå enten aluminium eller tre) Er nok faktisk en del, etter som man kan legge tubingen mye mer kompakt Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er nok faktisk en del, etter som man kan legge tubingen mye mer kompakt Sant Link? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1516252 klikk meg 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Både Digital Impuls og Techbay selger vannkjølingsdeler her i Norge, du kan titte litt der Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 http://www.diskusjon...owtopic=1516252 klikk meg Done Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle ønske TechBay hadde CSQ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle ønske TechBay hadde CSQ Eh...http://www.techbay.no/search.html?SEARCH=1&Search_Text=csq&SEARCH.x=-362&SEARCH.y=-70 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Til Titan/780* Endret 27. mai 2013 av sevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå