Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg det blir en tråd her inne rimelig snart om mitt nye prodogy projekt.. Har aldri vannkjølt før, men er ganske klar for det, når feriepengene kommer inn.. Interesse rundt det og finne riktig deler osv til meg når den tid kommer hadde vært supert!

Lenke til kommentar

Hvordan er det kontra kjøpe fabrikkmont evga kjøleren? Det som faller meg først inn er vel pris, men da er man iallefall sikrer mtp lekkasjer og brudd på garanti osv..

Lekkasjefaren på Hydro copper vs det å sette på en blokk selv vil være akkurat lik. Om du gjør noe dumt, så kan du få lekkasjer. Ellers skjer det ikke, med mindre det er en produksjonsfeil på blokka, noe det kan være på begge :)

Jeg har tenkt å bruke evga hydro copper på en mini itx build, pga at kortets innmat ikke tar mer enn ett spor. (men bakplata og medregnet niplene blir det to.)

Det vil du også få til med ettermonterte blokker, som Marius påpeker. Du kan også få til en slot, men da må du finne en 1 slot I/O bracket for ditt kort samt vinkle slangene riktig :)

Bakplate har ingenting å si for hvor mange spor et kort vil ta. Den er jo typ 1 eller 2 mm tykk.

Lenke til kommentar

Med EK kan du bruke mindre plass ;)

Hvor mye mindre? :D

Det vil du også få til med ettermonterte blokker, som Marius påpeker. Du kan også få til en slot, men da må du finne en 1 slot I/O bracket for ditt kort samt vinkle slangene riktig :)

Bakplate har ingenting å si for hvor mange spor et kort vil ta. Den er jo typ 1 eller 2 mm tykk.

Hvordan? Titan har kontakter på bekke 2 brakettsporene.

Gjør ikke noe for meg uansett, siden jeg skal skru av hele braketten.

Vil helst ha bakplate også, mtp kortslutning og/eller varme. (skal legges oppå enten aluminium eller tre)

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Vil helst ha bakplate også, mtp kortslutning og/eller varme. (skal legges oppå enten aluminium eller tre)

Se om du finner en 1 slot I/O-bracket for Titan da vøtt :)

Som sagt, bakplate legger minimalt til høyden på kortet

Lenke til kommentar

Er nok faktisk en del, etter som man kan legge tubingen mye mer kompakt ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...