N o r e n g Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 ikkje tørk klær i nærheten av data, mopp gulvet hver dag samt støvtørk på flater. Dette er det beste støvfilteret Jeg er ikke i 3. gardekompani - musikktroppen lengre, og jeg gidder ikke å vaske gulvet og tørke støv hver dag. En gang i uka holder bra for min del. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 ikkje tørk klær i nærheten av data, mopp gulvet hver dag samt støvtørk på flater. Dette er det beste støvfilteret Lett for deg å si som har kjerring 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Lett for deg å si som har kjerring Og ikke har hund 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 ikkje tørk klær i nærheten av data Minner meg om at jeg har et problem med at dataen tar seg opp fra hvilemodus hver gang tørketrommelen i etasjen under snur retning. 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Haha det er jo bare fantastisk! Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Noen i Trheim som har en skvett Ekoolant Blood Red til overs? Trenger maks 1 dl. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ikke noen som tilfeldigvis har overgangen fra tank til pumpe fra et sånn her sett? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Har fått testa Lamptron CW611 litt nå, tenkte å mekke en aldri så liten review senere Skal forresten aldri kjøpe kompresjonsnipler igjen. Vanlige nipler og slangeklemme/strips ftw 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er jo ikke like fint, men nipler er mye enklere 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Tja, Koolance-klemmene er da ganske fine de Et helvete å tre 3/4 OD Primo-slangene på EK PSC i alle fall, har vondt i fingrene i dag. Kompresjonsdelen går ikke skikkelig på heller, men det lekker ikke så ett fett. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hadde det ikke vært kult å ha vannkjølt laptop? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hadde det ikke vært kult å ha vannkjølt laptop? Kult? Jepp Praktisk? Neppe. Et av de største problemene hadde vært å behandle luftbobler, jeg kan forestille meg at skjermen kunne fungert som reservoar men det hadde skapt massive problemer med tanke på slangekvalitet og forhindring av lekkasjer. Vannkjøling er ikke plasseffektivt, det gir bare større kjøleoverflate enn tradisjonell luftkjøling. Endret 18. mai 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hadde det ikke vært kult å ha vannkjølt laptop? andre som har tenkt samme tanke http://www.youtube.com/watch?v=BNpQyRJq9-8 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Kult? Jepp Praktisk? Neppe. Et av de største problemene hadde vært å behandle luftbobler, jeg kan forestille meg at skjermen kunne fungert som reservoar men det hadde skapt massive problemer med tanke på slangekvalitet og forhindring av lekkasjer. Vannkjøling er ikke plasseffektivt, det gir bare større kjøleoverflate enn tradisjonell luftkjøling. Vannkjøling kan være plasseffektivt i større skala, men du har et for stort minimumsvolum som må til (radiator og reservoir er vel de største synderne). Jeg greier ikke se hvordan man kan få en radiator inn i en laptop på noe vettugt vis. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Lamptron CW611 in action: Tempen øverst til høyre er vanntempen, ganske høy for tiden da det er STEKVARMT ute (og inne). Mangler flow meter atm så pumpa får måles etter "rpm" Veldig fornøyd med denne så langt, eneste minus er at hjulknappen til høyre kiler seg fast på et visst dreiepunkt, fryktelig irriterende. Skal skru den ut senere, se om noe er skjevt. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Vil si at Bitspower komp-nippler er noe for seg selv. :love: Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kurio hva ligger din i5 på i temperatur under load? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Må si det frister ganske mye og bytte ut hele nåværende system til noe alla dette snart.. Vil det ta lang tid før 780 blir vannkjølt ? og vil den få plass ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tror Titan og 780 har samme "design" så jeg TROR Titan blokka passer Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Må si det frister ganske mye og bytte ut hele nåværende system til noe alla dette http://www.youtube.com/watch?v=_lNTEO4-yHs snart.. Vil det ta lang tid før 780 blir vannkjølt ? og vil den få plass ? Var noen her som nevnte at titan vannblokken funker på 780. De skal jo tross alt ha identisk design. Var litt senere enn deg der VegardBS! Endret 26. mai 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå