Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

ikkje tørk klær i nærheten av data, mopp gulvet hver dag samt støvtørk på flater. Dette er det beste støvfilteret ;)

Jeg er ikke i 3. gardekompani - musikktroppen lengre, og jeg gidder ikke å vaske gulvet og tørke støv hver dag. En gang i uka holder bra for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Koolance-klemmene er da ganske fine de :)

Et helvete å tre 3/4 OD Primo-slangene på EK PSC i alle fall, har vondt i fingrene i dag. Kompresjonsdelen går ikke skikkelig på heller, men det lekker ikke så ett fett.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært kult å ha vannkjølt laptop?

Kult? Jepp

Praktisk? Neppe.

Et av de største problemene hadde vært å behandle luftbobler, jeg kan forestille meg at skjermen kunne fungert som reservoar men det hadde skapt massive problemer med tanke på slangekvalitet og forhindring av lekkasjer.

Vannkjøling er ikke plasseffektivt, det gir bare større kjøleoverflate enn tradisjonell luftkjøling.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Kult? Jepp

Praktisk? Neppe.

Et av de største problemene hadde vært å behandle luftbobler, jeg kan forestille meg at skjermen kunne fungert som reservoar men det hadde skapt massive problemer med tanke på slangekvalitet og forhindring av lekkasjer.

Vannkjøling er ikke plasseffektivt, det gir bare større kjøleoverflate enn tradisjonell luftkjøling.

Vannkjøling kan være plasseffektivt i større skala, men du har et for stort minimumsvolum som må til (radiator og reservoir er vel de største synderne). Jeg greier ikke se hvordan man kan få en radiator inn i en laptop på noe vettugt vis.

Lenke til kommentar

Lamptron CW611 in action:

1619569.jpeg

Tempen øverst til høyre er vanntempen, ganske høy for tiden da det er STEKVARMT ute (og inne). Mangler flow meter atm så pumpa får måles etter "rpm" :)

Veldig fornøyd med denne så langt, eneste minus er at hjulknappen til høyre kiler seg fast på et visst dreiepunkt, fryktelig irriterende. Skal skru den ut senere, se om noe er skjevt.

Lenke til kommentar

Må si det frister ganske mye og bytte ut hele nåværende system til noe alla dette http://www.youtube.com/watch?v=_lNTEO4-yHs snart..

Vil det ta lang tid før 780 blir vannkjølt ? og vil den få plass :p ?

Var noen her som nevnte at titan vannblokken funker på 780. De skal jo tross alt ha identisk design.

Var litt senere enn deg der VegardBS!

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...