sevs Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Selve kortet vil ta 1 PCI-plass med vannblokk, men du vil nesten alltid ta opp to plasser i høyden der kontaktene er. Takktakk! Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 SP 120 Quet er gode, og ser bra ut Noctua er bedre, men Ender opp med å anbefale: Gelid Wing 12's, Corsair SP120, Scythe GT, og Silverstone AP12 Corsair sine ser bra ut. Har jo Corsair kabinett og PSU, så hvorfor ikke mer Corsair? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fordi da blir, i følge 4chan /g/, PCen din "ris-koker". De er ikke redde for å si meninga si Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fordi da blir, i følge 4chan /g/, PCen din "ris-koker". De er ikke redde for å si meninga si Hvordan går man fra Corsair til ris-koker? Jeg har lyst til å se logikken bak det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bare å spørre 4Chan 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå må du slutte og henge på 4chan vegard 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, er jo morsomt å se butthurten når jeg kommer med min AX860i, platinum ram og Sabertooth 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Haha! Men hold deg langt unna /b/ ! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Var ikke mye "morsomt" de gangene jeg var inne der... Men etter det jeg har hørt er det visst ikke noe bra sted å være Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bare å spørre 4Chan Jeg vil helst ikke. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Minner om at dette er den kalde kafeen Men jeg skal ikke være en jævla festbrems. Snakk i vei Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Minner om at dette er den kalde kafeen Men jeg skal ikke være en jævla festbrems. Snakk i vei Okay... Jeg sjekker videoer slik som disse for å se hvor mye arbeid vannkjøling er. http://www.youtube.com/watch?v=Lpo3y7B2jMo Hvordan får jeg selve videoen inn her? Endret 8. mai 2013 av MrHorgen 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg også, er så gøy å se sånne Misunnelig! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Okay... Jeg sjekker videoer slik som disse for å se hvor mye arbeid vannkjøling er. Hvordan får jeg selve videoen inn her? Du burde sjekke ut Singularity Computers på youtube. Du kommer ikke til å angre 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du burde sjekke ut Singularity Computers på youtube. Du kommer ikke til å angre +1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvordan går man fra Corsair til ris-koker? Jeg har lyst til å se logikken bak det. Kineisisk selskap? Corsair er vel basert i Taiwan elns? Gidder ikke sjekke, bare kjeft på meg hvis jeg tar feil 1 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Du burde sjekke ut Singularity Computers på youtube. Du kommer ikke til å angre Will do! 2 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Henta en pakke fra Techbay i dag med noe småsnacks, blant annet Lamptron CW611, Bitspower tempmåler og filter fra Demciflex. Om noen her har tenkt å kjøpe filter: Filtrene er sikkert gode de, men målene på de er utvendig og ikke innvendig. Så med mindre du har helt flate skruer å feste viftene dine med, vil den bule der skruene er. Den magnetiske ramma rundt er en centimeter tykk, så filteret vil minske innsugsområdet til viftene. I tillegg må de sitte utenpå kabinettet med mindre du gidder å skjære hull i magnetramma. Ble ikke så pent på mitt LD V7 iallefall, så det spørs om jeg må akseptere litt støv Endret 14. mai 2013 av DuraN Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Henta en pakke fra Techbay i dag med noe småsnacks, blant annet Lamptron CW611, Bitspower tempmåler og filter fra Demciflex. Om noen her har tenkt å kjøpe filter: Filtrene er sikkert gode de, men målene på de er utvendig og ikke innvendig. Så med mindre du har helt flate skruer å feste viftene dine med, vil den bule der skruene er. Den magnetiske ramma rundt er en centimeter tykk, så filteret vil minske innsugsområdet til viftene. I tillegg må de sitte utenpå kabinettet med mindre du gidder å skjære hull i magnetramma. Ble ikke så pent på mitt LD V7 iallefall, så det spørs om jeg må akseptere litt støv støvfilter til V7 er for pingler - blir som å dempe lyden fra en V8 (motor) med eksosanlegg! NOT COOL. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 ikkje tørk klær i nærheten av data, mopp gulvet hver dag samt støvtørk på flater. Dette er det beste støvfilteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå