Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Er det noen her som har peiling på om det finnes trippel 92mm radiatorer, og om pumpa til corsair h100i klarer å dytte gjennom den?

 

Om du først skal bytte radiator så kan du vel sette på en 2x 120mm eller 3x 120mm , pumpa klarer nok å dytte vannet igjennom selv om flowen ikke blir like bra som med en 35x eller 655 pumpe.

 

Hvorfor vil du ha 3x 92mm radiator??

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Om du først skal bytte radiator så kan du vel sette på en 2x 120mm eller 3x 120mm , pumpa klarer nok å dytte vannet igjennom selv om flowen ikke blir like bra som med en 35x eller 655 pumpe.

 

Hvorfor vil du ha 3x 92mm radiator??

 

Plassmangel. Max 95mm en vei, max 300 en annen.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Ok, trenger jeg mer en dobbel 92mm til i5 3570k egentlig? Kanskje den overklokkes, får se tempen. Jeg trpr jeg kanskje har mulighet for to doble 92mm, eller en dobbel og en singel, hvis jeg må.

 

edit

Kom på at tykkelse og fpi teller. Har nettop ståttcopp, er jævla trøtt. Tykkelsen kan helst være så tykt som mulig. Er tenkt å bruke Noctua sine vifter.

www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=770805 til radiatoren og www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=659930 som casefans. I tillegg har jeg en deltavifte liggende, som jeg må smyge inn hvis jeg trenger det.

Har h100i pwm output og/ eller input?

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Tja... Så jeg tror jeg inkluderer CPU også i loopen min.

 

Har plukket ut disse delene sålangt. Har vel posted disse linkene før.

 

Pumpe

Blokk for GPU

Blokk for CPU

Radiator

Tank(er) Skal bare ha en

 

Jeg mangler slanger og nippler eller hva nå man kaller det for å feste slangene. Kanskje også noen overganger? Samt vifter. Det er meningen at dette skal være stillegående så gjerne i de som er bra med rundt 1000-1200rpm.

 

Hvis det er noen av produktene som ikke burde brukes sammen så rop ut et varsko til meg :)

 

Og hvis noen vet om noen supre youtube videoer for å bygge/sette sammen alt sammen så så gjerne legg ut en link til de :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...