Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det blir så pent med tank oppå pumpa. dekker forbi store deler av vinduet.

Blir litt forvirret av 350, 355 og alt det der: Hvilken pumpe anbefaler dere? 350/355? Vil helst ikke ha noe mye stø, men vil ikke ha dårlig ytelse heller :p

Kommer til å gå for bare fillport. I allefall med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig valg. Har ikke noe erfaring med lyd på pumper osv.

Tror det kan bli bedre med nippel oppå pumpa, som den toppen som står på den 350en. Tar 355 hvis det er mye bedre såklart. Vil jo såklart bli fornøyd med det valget jeg tar :new_woot:.

hva hvis jeg tenker på fremtidige oppgraderinger. Slikt som blokk på RAM, HK osv. Hvilken ville dere tatt?

Sover 2-3 meter unna PCen (står på om natta). Litt derfor jeg prøver ut "vasskjøling". I tillegg til den støyen under spilling.

Lenke til kommentar

Og 655 "bråker" mer enn 355 :!:

Forskjellen er at den er litt svakere Magron, 350 altså og litt stillere( :dontgetit: ).

Så fornøyd blir du uansett hvilken du tar :thumbup:

Så uansett hvilken du tar så kan du oppgradere senere pluss du kommer ikke til og høre den når du legger deg.

For og svare på hvilken pumpe jeg hadde tatt så hadde jeg valgt 355.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hey, om han kjøper den kraftigaste og mest "bråkete" (kor dumt no enn det må høyrest ut) men finn ut at den lagar for mykje lyd kan han no vel berre dempe den med ei viftestyring, vel? Evt berre kople på eit ekstra ledd i form av ein eigen ekstern resistor? No veit eg ikkje om alle pumper går på 3-pins 5 volt-linje, men mi gjer i alle fall det.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Er igjen litt usikker på om jeg skal ha tank uten fillport eller bare fillport. Har laget tre illustrasjoner.

Forslag 1:

post-169214-1273686825,5728_thumb.jpg

Fillport. Er en mulighet å sette den rett på pumpa. blir to parallelle slanger oppover. noe som kan gjøres annerledes så det blir penere?

Forslag 2:

Tank oppå pumpen. Slipper da fillport. Eneste "problemet" da er at tanken dekker til litt av vinduet. Blir det pent? Det nederste bildet illustrerer der tanken dekker.

Har noen forslag på hva jeg kunne ha gjort annerledes?

har noen forslag til en mindre tank?

post-169214-1273686960,6821_thumb.jpg

post-169214-1273687131,8882_thumb.jpg

Er denne tanken jeg har sett for meg.

Dere blir ikke kvitt mine spørsmål så lett :tease:

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...