Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Da er jeg i tenkeboksen igjen, så lurer på fordeler å ulemper med V8 og 900D. Synes 900D er et penere kabinett å se på, men på innsiden ser V8 ut å være en drøm.

Samtidig koster det ekstra for 2x psu plate å nesten en tusenlapp til for størrre sidevindu...

Setter pris på innspill her, dette blir et kabinett å kjølerigg som kommer å bli med i noen år :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er jeg i tenkeboksen igjen, så lurer på fordeler å ulemper med V8 og 900D. Synes 900D er et penere kabinett å se på, men på innsiden ser V8 ut å være en drøm.

Samtidig koster det ekstra for 2x psu plate å nesten en tusenlapp til for størrre sidevindu...

Setter pris på innspill her, dette blir et kabinett å kjølerigg som kommer å bli med i noen år :-)

Tenker du på denne?, med denne får mer HDD/kjølingsplass ;) Dessuten har PC-V8 en mer "matte" finsih, og jeg antar du vet om alt mulig ekstrautstyr? Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Håper dette er riktig sted...

 

For et kurant vannkjøling til å kjøle ned en GPU med, sånn ca hva vil det koste? Hvilken prisklasse...

 

Radiatormessig skal den helst også være istand til å kjøle ned CPU også, men det vil ikke skje før det skjer en oppgradering på den fronten.

3K++
Lenke til kommentar
Kjøre på med større mengder av-ionisert vann for å rense loopen før jeg heller på ny type kjølevæske, eller bør jeg og bruke noe annet for å være på den sikre siden at det ikke ligger igjen rester av den andre væska?
Det holder, men man KAN bruke en 50-75% Alkohol-vann blanding ;) Men det kan ikke kjøres lenge...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...