powersound Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Da er jeg i tenkeboksen igjen, så lurer på fordeler å ulemper med V8 og 900D. Synes 900D er et penere kabinett å se på, men på innsiden ser V8 ut å være en drøm. Samtidig koster det ekstra for 2x psu plate å nesten en tusenlapp til for størrre sidevindu... Setter pris på innspill her, dette blir et kabinett å kjølerigg som kommer å bli med i noen år :-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Da er jeg i tenkeboksen igjen, så lurer på fordeler å ulemper med V8 og 900D. Synes 900D er et penere kabinett å se på, men på innsiden ser V8 ut å være en drøm. Samtidig koster det ekstra for 2x psu plate å nesten en tusenlapp til for størrre sidevindu... Setter pris på innspill her, dette blir et kabinett å kjølerigg som kommer å bli med i noen år :-) Tenker du på denne?, med denne får mer HDD/kjølingsplass Dessuten har PC-V8 en mer "matte" finsih, og jeg antar du vet om alt mulig ekstrautstyr? Endret 17. april 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Håper dette er riktig sted... For et kurant vannkjøling til å kjøle ned en GPU med, sånn ca hva vil det koste? Hvilken prisklasse... Radiatormessig skal den helst også være istand til å kjøle ned CPU også, men det vil ikke skje før det skjer en oppgradering på den fronten. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Håper dette er riktig sted... For et kurant vannkjøling til å kjøle ned en GPU med, sånn ca hva vil det koste? Hvilken prisklasse... Radiatormessig skal den helst også være istand til å kjøle ned CPU også, men det vil ikke skje før det skjer en oppgradering på den fronten. 3K++ Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 3K++ Oki, tenkte meg at det ville bli noe slikt. Får se om jeg tar meg bryet med å gjøre det eller ikke. Er fristende, men samtidig vet jeg ikke om det er hvert det for meg. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Noen som har techbays raservoarer å kan anbefale dem? Går dem på EK sine topper til D5 pumpene? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://techbay.no/product.html/ek-tank-ek-d5-x-res-140-csq---acetal?category_id=158 Den kan du se på, 2i1 løsning Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://techbay.no/product.html/ek-tank-ek-d5-x-res-140-csq---acetal?category_id=158 Den kan du se på, 2i1 løsning Har top, men vil ha en 400 reservoar Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har top, men vil ha en 400 reservoar Hvilket kabinett? Det ble ALT for stort for LD PC-V8... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvilket kabinett? Det ble ALT for stort for LD PC-V8... Men er mulighet i et 900D Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Men er mulighet i et 900D Nja, lykke til med å få det til å se pent ut, jeg fikk plass, men det ble IKKE pent på noen som helst måte... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Nja, lykke til med å få det til å se pent ut, jeg fikk plass, men det ble IKKE pent på noen som helst måte... Tror det blir greit med 480 i bunn, 240 i front så er det plass til å sette pumpen i bunn av kabinettet. Tror ikke det skulle vært noe problem å få pent? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tror det blir greit med 480 i bunn, 240 i front så er det plass til å sette pumpen i bunn av kabinettet. Tror ikke det skulle vært noe problem å få pent? De er ca. like høye, så jeg vil anbefale 250ml Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 De er ca. like høye, så jeg vil anbefale 250ml Det ville jeg gjort også... men har sykt lyst å prøve. Bestiller nok ikke den før kabinettet er på plass å layouten er bestemt. Har litt forskjellige ideer i hode uansett hvilket av kabinettene det blir. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Noen som vet om jeg kan koble to 5 pins usb plugger på en 9 pins usb header på hovedkortet?? Skal koble til Corsair link for å få informasjon om vifta på PSU'n og Aquaero 5 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det kan du. Den niende pinnen er vel ikke i bruk uansett. Bare sørg for å koble pluggen(e) riktig vei. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det kan du. Den niende pinnen er vel ikke i bruk uansett. Bare sørg for å koble pluggen(e) riktig vei. Jeg undret litt på hvorfor det er 5 pinner på 1 rad og 4 pinner på nummer 2. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg undret litt på hvorfor det er 5 pinner på 1 rad og 4 pinner på nummer 2. For at du skal unngå å sette de i feil vei, som garantert gjør at noe ryker... i verste fall hele hovedkortet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kjøre på med større mengder av-ionisert vann for å rense loopen før jeg heller på ny type kjølevæske, eller bør jeg og bruke noe annet for å være på den sikre siden at det ikke ligger igjen rester av den andre væska? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kjøre på med større mengder av-ionisert vann for å rense loopen før jeg heller på ny type kjølevæske, eller bør jeg og bruke noe annet for å være på den sikre siden at det ikke ligger igjen rester av den andre væska? Det holder, men man KAN bruke en 50-75% Alkohol-vann blanding Men det kan ikke kjøres lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå