Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel mere forskjell på hvilken kjølepasta man bruker, enn på forskjellen mellom disse 2 blokkene :)

Jeg har brukt Noctua sin kjølepasta de siste 4 årene og den er jo rimelig grei. Kikket på Heat killer sine blokker også men vet ingen ting om dem.

Hva med denne?

Ikke helt min stil.
Lenke til kommentar

Høydeforskjell har kun noe å si når du fyller loopen.

Når det kommer til dette spm. Så stemmer det hva du sier, gunnet overlegen pumpekraft. Men hvis man hadde en mindre pumpe så stemmer det ikke da alle pumper så om det er disse vi bruker her eller om det er i varmeanlegg i hus osv, så har løftehøyder noe å si. Dette er nå tatt litt ut av perspektiv men eneste grunnlaget jeg hadde å sammenligne med :)

Lenke til kommentar

Når det kommer til dette spm. Så stemmer det hva du sier, gunnet overlegen pumpekraft. Men hvis man hadde en mindre pumpe så stemmer det ikke da alle pumper så om det er disse vi bruker her eller om det er i varmeanlegg i hus osv, så har løftehøyder noe å si. Dette er nå tatt litt ut av perspektiv men eneste grunnlaget jeg hadde å sammenligne med :)

Du må huske på at det er en lukket loop, det som blir dyttet opp av pumpa blir også dratt ned av vannet som går nedover.

Lenke til kommentar

Hvem klaget på prisen på mine Dominator brikker? Jeg har dobbelt så mye minne OG en vifte for 50kr mer! Men de brikkene han selger har litt mer "sex appeal" da...

http://www.hardware....d/annonse/29123

De er også raskere, og utifra det jeg kan se er det meget gode overklokkere også. PSC-chips på de, og jeg tipper X-varianten basert på datoen.

Dog er ikke prisen på dine brikker elendig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...