Dacom Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det er vel mere forskjell på hvilken kjølepasta man bruker, enn på forskjellen mellom disse 2 blokkene Jeg har brukt Noctua sin kjølepasta de siste 4 årene og den er jo rimelig grei. Kikket på Heat killer sine blokker også men vet ingen ting om dem. Hva med denne? Ikke helt min stil. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva med denne? Universal GPU blokk er jo finere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvem klaget på prisen på mine Dominator brikker? Jeg har dobbelt så mye minne OG en vifte for 50kr mer! Men de brikkene han selger har litt mer "sex appeal" da... http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/29123 Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bestilte meg enda en EK supremacy. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 PFFT hvem trenger vannkjøling når Hyper 212s? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Finnes det en trippel top til D5 pumpene? Noe ala denne: http://www.watercoolinguk.co.uk/p/XSPC-Triple-Laing-DDC-Pump-Top-Acrylic_929.html Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 trenger du 3 D5 pumper har du veldig, veldig mange vannblokker... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Vet at dette er overkill, men finnes det block? Mulig jeg skal ha rad. Ca 2meter over maskina, å ja, jeg hadde lett klart meg med to. Men hadde vært morro med trippel. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Høydeforskjell har kun noe å si når du fyller loopen. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Høydeforskjell har kun noe å si når du fyller loopen. Når det kommer til dette spm. Så stemmer det hva du sier, gunnet overlegen pumpekraft. Men hvis man hadde en mindre pumpe så stemmer det ikke da alle pumper så om det er disse vi bruker her eller om det er i varmeanlegg i hus osv, så har løftehøyder noe å si. Dette er nå tatt litt ut av perspektiv men eneste grunnlaget jeg hadde å sammenligne med Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Når det kommer til dette spm. Så stemmer det hva du sier, gunnet overlegen pumpekraft. Men hvis man hadde en mindre pumpe så stemmer det ikke da alle pumper så om det er disse vi bruker her eller om det er i varmeanlegg i hus osv, så har løftehøyder noe å si. Dette er nå tatt litt ut av perspektiv men eneste grunnlaget jeg hadde å sammenligne med Du må huske på at det er en lukket loop, det som blir dyttet opp av pumpa blir også dratt ned av vannet som går nedover. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Huff for en kjøler... Hade vifta eller selve tårnet vært en millimeter større hadde jeg ikke hatt plass. Endret 4. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hvem klaget på prisen på mine Dominator brikker? Jeg har dobbelt så mye minne OG en vifte for 50kr mer! Men de brikkene han selger har litt mer "sex appeal" da... http://www.hardware....d/annonse/29123 De er også raskere, og utifra det jeg kan se er det meget gode overklokkere også. PSC-chips på de, og jeg tipper X-varianten basert på datoen. Dog er ikke prisen på dine brikker elendig i det hele tatt. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Var ment som litt ironi Samlinga starter å bli litt større nå Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Skjønner ikke meg helt på fasinasjonen av bitspower fittingsa, de ser fine ut, men koster jo dobbelt så mye og har den stygge logoen overalt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Skjønner ikke meg helt på fasinasjonen av bitspower fittingsa, de ser fine ut, men koster jo dobbelt så mye og har den stygge logoen overalt Agreed! og man må bytte O-Ring Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Bitspower er vel de eneste med et sånnt utvalg fittings jeg trenger. Derfor jeg gikk for de. Også er det mye fordi Daniel Cannon bruker de Man må vel ikke bytte O-ring på de? Med mindre man tar å skrur de ut av loopen. Men personlig liker jeg Bitspower best. Endret 4. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Man må bytte O-ring dersom man skal ha en plexi blokk Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Åja sånn ja Liker ikke de grønne O-ringene som er på de fittings'a jeg har. Må vel kjøpe noen snart. Skulle helst hatt blå for å få litt mer blå kontrast osv i innmaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå