samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Prøvde å ta ut uten å etterlate noen finger avtrykk. Første gang den kommer ut av esken. De posene på siden er sånn gummi sak du setter mellom radiator/vifter og selve grillen. Det er minst 6 stykker av dem. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvor mye skulle du tatt for den egentlig? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 techbay selger for 365,- Min pris er 300. Aldri tatt i bruk, helt ny. De viftegrillene er separerte, dvs det er 3 griller som er løs. Jeg visste ikke før jeg åpnet den istad. Så man bruke en, to eller tre, valgfritt. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Prøvde å ta ut uten å etterlate noen finger avtrykk. Første gang den kommer ut av esken. De posene på siden er sånn gummi sak du setter mellom radiator/vifter og selve grillen. Det er minst 6 stykker av dem. Var fin den men tror ikke jeg trenger den nå. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Bare ha det i tanken, at hvis du trenger en sånn sak i fremtiden, så er det bare til å si fra. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Kunne trengt en sånn grill. Men jeg får se hva lommeboka tillater Endret 26. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Skulle gjerne ha brukt den selv, men tror jeg ikke kommer til å kjøpe 120 radiator. Jeg har lyst på en 3x140 i 5.25" bay foran. Da sier jeg meg fornøyd med total radiatoroverflate. Hmmm, hva med å sette en 3x120 monsta foran...Det kan være en mulighet også. Endret 26. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hehe... Ikke noe jeg har til salgs her Det er i hvertfall ikke en Koolance Fanshroud for 3x140 radiator Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Interessant sak du linket til. Kanskje jeg kan fikse en byttehandel med han Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Noen i Oslo området som har noen meter med 1/2"x3/4" slange liggende? Helt glemt å bestille slange til builden å tenkte skru litt i påsken Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Noen i Oslo området som har noen meter med 1/2"x3/4" slange liggende? Helt glemt å bestille slange til builden å tenkte skru litt i påsken Du kan jo sende en mail til HP i Techbay i kveld, vet han skal jobbe i påsken så det er sikkert mulighet til å hente i Sarpsborg evt så kan du jo ta deg en tur til Digitalimpuls. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Du kan jo sende en mail til HP i Techbay i kveld, vet han skal jobbe i påsken så det er sikkert mulighet til å hente i Sarpsborg evt så kan du jo ta deg en tur til Digitalimpuls. Ser jo en viss forskjell på prisene der Har en ferdig handlekurv hos techbay med en god del, men vet ikke om jeg kan dra til særpingenes hjemsted å hente Endret 27. mars 2013 av powersound Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Multi link fittingene mine ble sendt i dag <3 Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Trangt om plassen i Prodigy'n. Gikk akkurat med en 45 mm. radiator i toppen. Da kan pengene som var tiltenkt en Koolance shroud brukes på andre kjøledingser Lenke til kommentar
X672 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Har bytta hovedkort, cpu og ram Greide å ødlege USB'en på Aquastream XT pumpa da eg trudde det var usb kablen i fra 2 eksterne usb porter som ikkje virka på det gamle hovedkortet så eg snudde kabelen andre veien for å prøva om det hjalp noko det ikkje gjorde da det ikkje var rett kable... Så har bestilt ny pumpe fra techbay, pumpa går forsatt da men for ikkje noko kontakt med den... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ser mange oppgraderer til platinum brikker, er disse verdt penga? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ser mange oppgraderer til platinum brikker, er disse verdt penga? Tja, pris kontra ytelse kan vel diskuteres, men de ser jo upåklagelig pene ut Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 med G.skill betaler man for ytelse, noe jeg synes teller. Ganske tøffe er de også, f.eks flare typen. På overklokking er de også generelt veldig bra. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) ..*snip*.. Greide å ødlege USB'en på Aquastream XT pumpa da eg trudde det var usb kablen i fra 2 eksterne usb porter som ikkje virka på det gamle hovedkortet så eg snudde kabelen andre veien for å prøva om det hjalp noko det ikkje gjorde da det ikkje var rett kable... Så har bestilt ny pumpe fra techbay, pumpa går forsatt da men for ikkje noko kontakt med den... Du kan jo bestille et nytt kretskort til pumpa, f.eks herifra. Litt tungvint, men bedre enn å kaste den. Aquastream funker jo dog helt fint uten USB, bare uten mulighet til å justere hastigheten++. Endret 28. mars 2013 av Loefthal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå