Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Neida, trur ikkje det er noko i systemet no, men eg vart berre usikker på om det brukte å bli sånn etter ei stund. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Magron: Vil anbefale øverste, det er samme som 355...den under er 350, bittelitt svakere Sjekket det. Er det ikke omvendt? Dette står på den øverste med blank topp: Laing DDC-Pumpe 12V DDC-1T (Swiftech MCP350) Retail Dette står på den nederste med svart topp: Laing DDC-Pumpe 12V DDC-1T (Swiftech MCP355) Retail Eller tar jeg feil? Er 350 bedre enn 355? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Da blir det nederst:P Mente 355 sto øverst Men 355 er bedre enn 350 Bruker 2x355 selv, brukte 655 før...men liker faktisk 355 bedre, mindre og gir det samme Breida: Kjøp et sett som er støttet av Mips Ram freezer rev.6 eller 7. De er bare og skru på toppen av minnebrikkene. Ocz har noen brikker med vasskjøling, men de er ikke og anbefale. Endret 11. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Ok. Ja, det er ikkje heilt sikkert er bryr meg med vasskjøling på minnet enno, men det er alltid greitt å ha noko i bakhovudet. (Å, så kos å sjå andre skrive "vasskjøling" også! ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er egentlig fra vestlandet Lenge siden jeg har bodd der vel og merke nå. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg satte blokk på minnet:) Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Da blir det nederst:P Mente 355 sto øverst Men 355 er bedre enn 350 Bruker 2x355 selv, brukte 655 før...men liker faktisk 355 bedre, mindre og gir det samme Breida: Kjøp et sett som er støttet av Mips Ram freezer rev.6 eller 7. De er bare og skru på toppen av minnebrikkene. Ocz har noen brikker med vasskjøling, men de er ikke og anbefale. Alle gjør feil Hvor mye må jeg ut med for å få en god topp som er blank/plexi? Hvordan er denne pumpa inkludert topp? Foreløpig har jeg denne i handlevogna. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Er egentlig fra vestlandet Lenge siden jeg har bodd der vel og merke nå. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg satte blokk på minnet:) Ja, det ser jo unekteleg mykje fetare ut med blokk på minnet også... Hmm, dette må eg nok vurdere nøye. (Du er frå Vestlandet og så skriv du bokmål på forumet? ) Endret 11. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Skriver nok bokmål ja , kunne skrevet på nynorsk...men med enda flere skrivefeil enn jeg har nå :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Den du har i vogna, Mgrom, er konge Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Hadde GLATT byttet ut 350 med 355 Grunnen til at jeg sier det er at 355 er forbedret på flere områder. XSPC lager gode topper uten at det koster mye:) Skal se om jeg finner en på Aqua til deg. http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p1020_Laing-DDC-Pumpe-12V-Ultra.html som du linket til følger toppen med og hadde eller brukt fill-port eller en liten tank i tilegg. Edit: Denne tenkte jeg på http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_439_769&products_id=23357&zenid=fb5b5923f9ca062a4f0205bbe9e27785 Hvis du er intrisert så har jeg en ny:) Endret 11. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med tank og plassering av pumpa. Vet ikke om det passer med en slik tank som settes oppå pumpa pga lite plass i kabinettet. Da må jeg ha pumpa og tanken ved siden av harddiskplassene/i fronten av vinduet i kabinettet. Blir det pent? Hvis jeg skal ha tank har jeg sett for meg en som du har i en 5,25 bay. Må da i tillegg ha fillport pga lite plass (ikke flere plasser igjen). En annen mulighet er å droppe tank å ha bare fillport. Hva synes dere? Hva synes dere om denne å plassere pumpen der eksosvifta bak står? Bildet av det kan dere seher. Den kommer til å stå rett ved siden avprosessoren Hva tror dere? Endret 11. mai 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Bruker sånn topp nå, men mister hd-plass på den måten så i dag fikk jeg en http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_318_665&products_id=25767 Så nå får jeg tilbake plassen i bunnen:) Men hva som blir penest er vansklig og si siden alle måtene kan gjøres fine. Fillport er ganske greit syns jeg, men og ha tank er også greit Linken fungerer ikke:( Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 hmm, hvorfor skifter dere topper på pumpene? er det av rent estetiske forhold eller får du bedre ytelse også? hva godt kan denne gjøre feks? http://www.sidewindercomputers.com/bid5modtop.html er forøvrig veldig fornøyd med 655 i forhold til 1048 som jeg hadde tidligere. fikk tømt systemet rimli fort for luft osv og sirkulasjon virker som er veldig bra. de boblene jeg hadde var ehm... sugde luft i nipplen på tanken Har nå idle på 32-33 grader og load temps 58 ut i runde 10 av prime95! det er vel ganske bra? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg kjøpte top for å få uttak på toppen fremfor å ha begge rett frem. Ganske sikker på at det gir bedre performance, men hvordan aner jeg ikke. Det er jo bare en pumpe. Kanskje den genererer mindre motstand eller noe. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) ok, ser det praktiske med det habitats.: ser du kjøler ned nesten det samme som jeg ønsker med samme rad eller har du en ekstra i toppen? hvilke vifter brukr du og hvordan ligg du tempratur messig? Endret 11. mai 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Eg har ein Swiftech MCR320 rad i toppen, ja. Eg kjøler den med tre stk. Nanoxia DX Series DX12- 900rpm 120mm-vifter. Desse kopla til viftekontrolleren Zalman ZM-MFC1 Plus (som eg btw køyrer på fullt). Temperaturane er heilt ok. Varmaste kjerne ligg på maksimum 56*C etter 5 minutt Prime95. Dette er ein E8400 på 4GHz. Endret 11. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 oki, men du har bare en rad og du kjøler ikke gpu? var egentlig habitats jeg tenkte på men forblingra den gulfargen i avatarene Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Korrekt - ein rad, null GPU-kjøling Edit: Har aldri tenkt på at avatarane liknar eingong Endret 11. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Mumriken: For min sin del så gjør den toppen at jeg får plass til alt Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Bruker sånn topp nå, men mister hd-plass på den måten så i dag fikk jeg en http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_318_665&products_id=25767 Så nå får jeg tilbake plassen i bunnen:) Men hva som blir penest er vansklig og si siden alle måtene kan gjøres fine. Fillport er ganske greit syns jeg, men og ha tank er også greit Linken fungerer ikke:( Hvordan ville du ha gjort det? Har et NZXT Tempest miditower. Det eneste som jeg er hundre prosent sikker på er at jeg skal ha radiatoren bak på kabinettet og at slangene skal gå ned i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå