MariusJS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hmmm... prøver å gjøre noe smart, men virker som det ikke fungerer helt. Jeg vil helst at forsiden av dual top'en skal peke frem, derfor jeg har tanken på outlet. Blir mye lettere hvis jeg snur top'en, men blir ikke like fint... edit: Får liksom ikke koblet loopen sammen Hva med å snu Toppen, slik at det som nå peker mot oss, peker opp? eller var det det som ikke ble fint? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vanskelig å feste den i kabinettet hvis den skal peke oppover. Også løser det ikke problemet heller. For begge inlet er på venstre side. Skulle ønske de var på høyre side. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen her som vet om ett bra program til streaming av video, holder på å bygge litt her og tenkte jeg skulle streame mens jeg bygger helst da med lyd. Bruker Yawcam nå men det har ikke lyd. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen her som vet om ett bra program til streaming av video, holder på å bygge litt her og tenkte jeg skulle streame mens jeg bygger helst da med lyd. Bruker Yawcam nå men det har ikke lyd. Twitch? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Du streamer på twitch, men trenger et annet program? Har hørt mye om Xsplit Endret 6. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Twitch? Hva er det? Vil helst ha freeware da Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er det? Vil helst ha freeware da Bruk Open Broadcaster Software. Det er gratis og er mye enklere enn xsplit å bruke. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er det? Vil helst ha freeware da Twitch, og Xsplit Xsplit koster 15$, men har en Trial Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Twitch, og Xsplit Xsplit koster 15$, men har en Trial Thx Får gjøre ett forsøk da Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vanligvis får cpublokka vann direkte fra radiator, men nå må jeg fore cpu med vann direkte fra pumpa. Noen som har formening om det? Er det fyfy eller går det greit... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vanligvis får cpublokka vann direkte fra radiator, men nå må jeg fore cpu med vann direkte fra pumpa. Noen som har formening om det? Er det fyfy eller går det greit... Det du taper er vel temperaturøkningen fra effekten pumpa avgir til vannet + eventuelle andre "ting" som måtte stå mellom pumpe og rad. Er neppe mye å snakke om dersom det bare er pumpa. Om det er mer enn dette som er drawback får andre svare på. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er 2 pumper som varmer vannet før den når cpublokka, men må nesten gjøre det sånn. Ellers blir det slanger overalt i kabinettet, og da ser det ikke fint ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Er 2 pumper som varmer vannet før den når cpublokka, men må nesten gjøre det sånn. Ellers blir det slanger overalt i kabinettet, og da ser det ikke fint ut. Du taper maks 1-2 grader Pga. vannet går så fort rundt Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Mye er det å hente på å bytte jet-platene i EK sine CPU blokker? Og er det noe forskjell på blokkene? Acetal+Nickel, Full nickel, Full copper, de 2 første er vel like bortsett fra huset. Eneste forskjellene jeg kan se er om bunnen er forniklet kobberbunn eller ren kobber, er det merkbar forskjell? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror neppe man merker noe forskjell mellom kobber og nickel klokker. Men null nickel kan gi mer kjøling på grunn av at selve huset også kan være med å transportere varmen. jetplatene 1 er universal, plate 2 er for 1155 og plate 3 er for 2011. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jaja, starta pumpene og det kom masse sånne hvite gugger inni tanken, så ble det sugd inni pumpa igjen, så forsvant dem. Tror at cpublokka har filtrert all den shiten. Nå er det bare til å demontere alt, og gjøre rent igjen... Så kjedelig, trodde jeg kunne få systemet til å gå idag. Var for optimistisk der. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Kjøp noen filtre Og klem inn noen quick disconnects før og etter filteret så du lett kan rense det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det kan hende jeg kjøper et sabertooth Z77 istedenfor MPower. Sabertoothkortet blit mye "ryddigere" med armour shield tingen, også kan jeg jo lakke hele det istedenfor Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror jeg må sprette opp vannblokkene, og se om det er rusk i dem. Filter hadde vært noe ja, tror jeg må bort til akvariet og kjøpe filter. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Tror jeg må sprette opp vannblokkene, og se om det er rusk i dem. Filter hadde vært noe ja, tror jeg må bort til akvariet og kjøpe filter. Du skulle jo kjøpe QDC av meg og, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå