Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Hmmm... prøver å gjøre noe smart, men virker som det ikke fungerer helt. Jeg vil helst at forsiden av dual top'en skal peke frem, derfor jeg har tanken på outlet. Blir mye lettere hvis jeg snur top'en, men blir ikke like fint...

edit: Får liksom ikke koblet loopen sammen

Hva med å snu Toppen, slik at det som nå peker mot oss, peker opp? eller var det det som ikke ble fint?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanligvis får cpublokka vann direkte fra radiator, men nå må jeg fore cpu med vann direkte fra pumpa. Noen som har formening om det? Er det fyfy eller går det greit...

Det du taper er vel temperaturøkningen fra effekten pumpa avgir til vannet + eventuelle andre "ting" som måtte stå mellom pumpe og rad. Er neppe mye å snakke om dersom det bare er pumpa.

Om det er mer enn dette som er drawback får andre svare på.

Lenke til kommentar

Mye er det å hente på å bytte jet-platene i EK sine CPU blokker? Og er det noe forskjell på blokkene? Acetal+Nickel, Full nickel, Full copper, de 2 første er vel like bortsett fra huset. Eneste forskjellene jeg kan se er om bunnen er forniklet kobberbunn eller ren kobber, er det merkbar forskjell?

Lenke til kommentar

Tror neppe man merker noe forskjell mellom kobber og nickel klokker. Men null nickel kan gi mer kjøling på grunn av at selve huset også kan være med å transportere varmen. jetplatene 1 er universal, plate 2 er for 1155 og plate 3 er for 2011.

Lenke til kommentar

Jaja, starta pumpene og det kom masse sånne hvite gugger inni tanken, så ble det sugd inni pumpa igjen, så forsvant dem. Tror at cpublokka har filtrert all den shiten. Nå er det bare til å demontere alt, og gjøre rent igjen... Så kjedelig, trodde jeg kunne få systemet til å gå idag. Var for optimistisk der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...