samye83 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Du samye83, skulle nessten ha hatt denna du da i dette bildet Hehe måtte bare børste av støvet å ta ett bilde av den siden den var det som hadde passet inn i bildet ditt Definitivt! Har du tatt den i bruk? Hvordan yter den iforhold til de andre cpublokkene? Skulle nesten bare ha kjøpt den for å fullføre bildet med stil Endret 4. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nei desverre har jeg ikke det. Hatt den liggende i evigheter. Tror jeg gruer meg til å tappe loopene å installere ny blokka å 3'e 7970 kortet. Men skal ligge en ganske grunndig vannblokk test av enn på xs forumet av dem nyeste blokkene inkl denne om jeg ikke husker feil. Jeg fikk tak i denne litt på grunn av looks, liker nickel å klar\frost acryl. Og på grunn av meget bra flow. Den Cryos HF jeg har er det ikke mye flow i. Men skal være en meget bra en. Men må testes snart. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Noen som vet om et sted der komp nippler og andre vinkler fra Bitspower kan bestilles. Er så jævla dyrt fra Techbay. Gjerne med rask levering og oppkrav. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Koster nesten like mye å importere fra Taiwan(eller andre land). Med tanke på frakt og moms. Importer fra utlandet kun hvis det er mye billigere, eller at det ikke er mulig å få tak i Norge. Bitspower har rimelig uniform prising, så det koster å kjøre bitspower style. Du kan du kjøpe brukt da. Det er alltid mulig, men det er ikke så ofte det dukker opp på bruktmarkedet. Hva slags dimmensjon trenger du? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Koster nesten like mye å importere fra Taiwan(eller andre land). Med tanke på frakt og moms. Importer fra utlandet kun hvis det er mye billigere, eller at det ikke er mulig å få tak i Norge. Bitspower har rimelig uniform prising, så det koster å kjøre bitspower style. Du kan du kjøpe brukt da. Det er alltid mulig, men det er ikke så ofte det dukker opp på bruktmarkedet. Hva slags dimmensjon trenger du? Jeg skulle hatt dem i sølv. 2X Bitspower svivel, 90°, 1/4"BSPx1/4"BSP 3X Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP 5X Bitspower kompresjonsnippel, 1/4"BSPx3/8"ID-1/2"OD Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva med http://www.watercoolinguk.co.uk/brand/Bitspower_27.html De sender ikke i oppkrav, vel å merke, men har bestilt derifra 3 ganger nå, og de er rimelig raske! NB! Husk å skriv at du vil ha all orde sendt for seg (er ofte billigere å dele opp ) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva er dette for? 1 inn og 2 ut av CPU? Er det for å få vannet til å gå saktere gjennom radiatoren? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Noen som vet om et sted der komp nippler og andre vinkler fra Bitspower kan bestilles. Er så jævla dyrt fra Techbay. Gjerne med rask levering og oppkrav. Du vet at du får en nippel mindre ved valg av oppkrav Endret 4. mars 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Du vet at du får en nippel mindre ved valg av oppkrav En brystvorte mindre? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Linus sin TJ07 ser utrolig bra ut med den paintworken! https://www.youtube.com/watch?v=Vt9k93JR-ng Fikk mer lyst på TJ11/TJ07 nå, men har allerede store planer for 800D'en Endret 4. mars 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Allerede brukt 6-700 kr på verktøy Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Du kan alltid skjære i tj11 også, hehe Flere og flere har Little Devil på forumet nå, men veldig få med tj11... Syns flere skal være med i klubben. Kabinettet ser enda bedre ut og føles bedre ut in real life. Endret 4. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Ja, men et kabinett til 4000 beundrer jeg en stund, så kutter jeg det opp Men verktøy er alltid godt å ha en gang i blandt. Skal jeg kjøpe meg TJ11 har det sikkert kommet et nytt TJ-- Med mindre jeg ødelegger 800D kabinettet fullstendig så blir det nok ikke før om noen år. Hvor mye kan man få sånn ca for 7 Bitspower kompresjonsnipler matt black? De er brukt litt og de er kjøpt i desember/november Endret 4. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Linus sin TJ07 ser utrolig bra ut med den paintworken! Fikk mer lyst på TJ11/TJ07 nå, men har allerede store planer for 800D'en Hvor for vi taki den T-Virus saken? :O "I'm over the imperfections, I'm over it, I'm over it........ I'm not over it!" 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg vet ikke, tror det var en sånn "limited" greie. Kan hende den er fra Danger Den? Husker ikke hva han sa Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 T-virus reservoar kan vel fremdeles skaffes herfra. Den opprinnelige tråden på OCN Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 https://frozenqshop.com/index.php/lf250.html Har den noe som helst funksjon? Eller er den kun for show? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fikk fanget lyden av pumpa på film... Har ikke fått den vekk med å snu alt på hodet og sidelengs. http://www.facebook.com/video/video.php?v=365058443608557¬if_t=video_processed Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fikk fanget lyden av pumpa på film... Har ikke fått den vekk med å snu alt på hodet og sidelengs. http://www.facebook....video_processed Regner ikke med at du kjørte pumpa uten vann, men videoen din minte meg på denne karen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå