Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Du samye83, skulle nessten ha hatt denna du da i dette bildet

Hehe måtte bare børste av støvet å ta ett bilde av den siden den var det som hadde passet inn i bildet ditt

Definitivt! Har du tatt den i bruk? Hvordan yter den iforhold til de andre cpublokkene? Skulle nesten bare ha kjøpt den for å fullføre bildet med stil :p

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei desverre har jeg ikke det. Hatt den liggende i evigheter. Tror jeg gruer meg til å tappe loopene å installere ny blokka å 3'e 7970 kortet.

Men skal ligge en ganske grunndig vannblokk test av enn på xs forumet av dem nyeste blokkene inkl denne om jeg ikke husker feil.

Jeg fikk tak i denne litt på grunn av looks, liker nickel å klar\frost acryl. Og på grunn av meget bra flow.

Den Cryos HF jeg har er det ikke mye flow i. Men skal være en meget bra en. Men må testes snart. :hm:

Lenke til kommentar

Koster nesten like mye å importere fra Taiwan(eller andre land). Med tanke på frakt og moms. Importer fra utlandet kun hvis det er mye billigere, eller at det ikke er mulig å få tak i Norge. Bitspower har rimelig uniform prising, så det koster å kjøre bitspower style.

Du kan du kjøpe brukt da. Det er alltid mulig, men det er ikke så ofte det dukker opp på bruktmarkedet. Hva slags dimmensjon trenger du?

Lenke til kommentar

Koster nesten like mye å importere fra Taiwan(eller andre land). Med tanke på frakt og moms. Importer fra utlandet kun hvis det er mye billigere, eller at det ikke er mulig å få tak i Norge. Bitspower har rimelig uniform prising, så det koster å kjøre bitspower style.

Du kan du kjøpe brukt da. Det er alltid mulig, men det er ikke så ofte det dukker opp på bruktmarkedet. Hva slags dimmensjon trenger du?

Jeg skulle hatt dem i sølv.

2X Bitspower svivel, 90°, 1/4"BSPx1/4"BSP

3X Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP

5X Bitspower kompresjonsnippel, 1/4"BSPx3/8"ID-1/2"OD

Lenke til kommentar

Noen som vet om et sted der komp nippler og andre vinkler fra Bitspower kan bestilles. Er så jævla dyrt fra Techbay. Gjerne med rask levering og oppkrav.

Du vet at du får en nippel mindre ved valg av oppkrav :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Du kan alltid skjære i tj11 også, hehe

Flere og flere har Little Devil på forumet nå, men veldig få med tj11... Syns flere skal være med i klubben. Kabinettet ser enda bedre ut og føles bedre ut in real life.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Ja, men et kabinett til 4000 beundrer jeg en stund, så kutter jeg det opp :p Men verktøy er alltid godt å ha en gang i blandt.

Skal jeg kjøpe meg TJ11 har det sikkert kommet et nytt TJ-- :p Med mindre jeg ødelegger 800D kabinettet fullstendig så blir det nok ikke før om noen år.

Hvor mye kan man få sånn ca for 7 Bitspower kompresjonsnipler matt black? De er brukt litt og de er kjøpt i desember/november

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Linus sin TJ07 ser utrolig bra ut med den paintworken!

Fikk mer lyst på TJ11/TJ07 nå, men har allerede store planer for 800D'en

Hvor for vi taki den T-Virus saken? :O

"I'm over the imperfections, I'm over it, I'm over it........ I'm not over it!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...