samye83 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Carbonized Blu kanskje? Hva med bluebird Jeg får iallfall assosiasjoner på dildo med dette ordet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hahaha. Tror jeg holder meg til Carbonized Blu (blue uten e) til jeg finner noe annet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skal du ha blått theme ville jeg vannkjølt HKet, i alle fall med det du har, eller farget det blått 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skal selge maximus kortet og kjøpe MPower. De gule stripene skal bli farga blått Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det store spørsmålet blir hvilke metaller det er laget av og hvor lett det oppstår reaksjoner med vannet og andre blokker i loopen, kort sagt om det er trygt eller ikke. Bruk syrefast så skal det ikke reagere opp imot noe. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har MPower & Asus Z77 Pro. Jeg kan ikke akkurat si at det er så stor forskjell på de, men har ikke klokket noe ekstremt med vannkjøling heller. Foretrekker Asus sitt BIOS, så virker det faktisk som det er litt bedre kjøling på Asus hovedkortet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 MPower ser så mye bedre ut. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor mye må man egentlig ut med for en stille vannkjølt pc ? Tar høyde for to skjermkort og cpu... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 blir fort 3-4K Men da blir det ikke så pent som en loop til 8-9k Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Haha, ja da kan jeg legge det fra meg for lenge siden! Men det er ganske awsome og se på dere som driver med det! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hehe, joda, men det er morsommere å gjøre det selv Jeg sliter litt med å få tilbakemeldinger om workloggen min, også trenger jeg tips til å finne et navn for PCen min, navnet på workloggen er ikke så tiltrekkendes Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hvis pumpa pumper rett inn i tank og/eller rad, vil man da tape mye trykk? Eller opprettholdes det nogenlunde siden pumpa også "suger" i andre enden? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Skal bytte kjølevæske fra grønn til rød, muligens blå. Hvlike av disse er best? -Feser One Cooling Fluid -EK-Ekoolant -AquaComputer Double Protect Ultra Tenkte på vanlig blank væske men det ser så kjedelig ut og jeg har allerede blank Tygon tubing Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg har ikke prøvd EK, men det ville jeg gått for. Jeg har Aquacomputer og er fornøyd, men det koster litt mer enn EK Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har ikke prøvd EK, men det ville jeg gått for. Jeg har Aquacomputer og er fornøyd, men det koster litt mer enn EK Det ble EK sin kjølevæske Rimelig og helt sikkert brukbar Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvis pumpa pumper rett inn i tank og/eller rad, vil man da tape mye trykk? Eller opprettholdes det nogenlunde siden pumpa også "suger" i andre enden? Nei, det vil ikke fungere, pumpa må stå etter tank, og før loopen. Tanken skal være et reservoar som sikkrer vanntilgang selv om det er luft eller ujevnheter i systemet. i det øyeblikket pumpen ikke får tilstrekkelig vann så går effektiviteten til 0. Hvordan har du tenkt å fylle loopen om pumpa pumper inn i tanken? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Satt å lekte meg litt med et kobberrør jeg hadde liggende. Tror jeg går for chromede kobberrør på pc'n jeg snart skal sette i sammen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har EK Clear, med Mayhems Blue, og det funker, og har ikke "cloudet" Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jeg har EK Clear, med Mayhems Blue, og det funker, og har ikke "cloudet" Bestilte meg rød EK. Bytter jo ut om ikke så veldig lenge alikevel. Kikket litt på Mayhems her om dagen. De har mye kuult. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Finn en feil Du samye83, skulle nessten ha hatt denna du da i dette bildet Hehe måtte bare børste av støvet å ta ett bilde av den siden den var det som hadde passet inn i bildet ditt Endret 4. mars 2013 av turbo_fever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå