Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo verdt det, kan brukes år etter år. Holder mye bedre i verdi enn elektronikk ;) Også blir det lettere å bytte ut komponenter, særlig når det gjelder benchriggen. Blir mye triksing der.

1000 kr for det der er overpriset. Gå til en forhander som f.eks Brødrene Dahl og få høykvalitets koblinger for laver pris.

Lenke til kommentar

Er innom der nesten daglig da jeg jobber som rørlegger men kan ikke komme med pris nå nei. Men jeg kan garantere at man får lavere pris enn det der ja. :)

BD var også bare et eksempel. Finnes mange forhandlere man kan bruke. Folk må ikke være så trangsynte å tro at det man kjøper fra techbay osv er eksklusivt utstyr. Det finnes tilsvarende ting til proft bruk. I tillegg til noenlunde lik pris eller bedre. :)

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Via firma o.l kan man nok få en mye bedre pris. Men tror ikke det er store forskjellen på pris fra techbay og andre plasser som selger rørleggerutstyr sånn i utgangspunktet. Sjekk pris neste gang du er innom da. Hadde vært artig å vist selv.

Og d passer for vannkjøling for pc?

Så lenge gjengene er rett så passer det ja. Det du kjøper fra techbay er ikke noe annet enn hva man bruker som rørlegger, mekanikker o.l.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Er innom der nesten daglig da jeg jobber som rørlegger men kan ikke komme med pris nå nei. Men jeg kan garantere at man får lavere pris enn det der ja. :)

BD var også bare et eksempel. Finnes mange forhandlere man kan bruke. Folk må ikke være så trangsynte å tro at det man kjøper fra techbay osv er eksklusivt utstyr. Det finnes tilsvarende ting til proft bruk. I tillegg til noenlunde lik pris eller bedre. :)

Det store spørsmålet blir hvilke metaller det er laget av og hvor lett det oppstår reaksjoner med vannet og andre blokker i loopen, kort sagt om det er trygt eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...