Hansien Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er det bare jeg som er uheldig/har koblet opp pumpene mine feil, eller er jingway pumpene rimelig støyete av seg? Om de er kjent for å være litt høylytte av seg, noen som har tips til to fornuftige pumper man på en eller annen måte kan montere disse tankene her på? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kjøp en D5 pumpe med en pumpetopp og den tanken som kan skrus rett på pumpetoppen Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er jo verdt det, kan brukes år etter år. Holder mye bedre i verdi enn elektronikk Også blir det lettere å bytte ut komponenter, særlig når det gjelder benchriggen. Blir mye triksing der. 1000 kr for det der er overpriset. Gå til en forhander som f.eks Brødrene Dahl og få høykvalitets koblinger for laver pris. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 1000 kr for det der er overpriset. Gå til en forhander som f.eks Brødrene Dahl og få høykvalitets koblinger for laver pris. Har du selv vært innom og hørt med pris? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Er innom der nesten daglig da jeg jobber som rørlegger men kan ikke komme med pris nå nei. Men jeg kan garantere at man får lavere pris enn det der ja. BD var også bare et eksempel. Finnes mange forhandlere man kan bruke. Folk må ikke være så trangsynte å tro at det man kjøper fra techbay osv er eksklusivt utstyr. Det finnes tilsvarende ting til proft bruk. I tillegg til noenlunde lik pris eller bedre. Endret 28. februar 2013 av Randeboy Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Og d passer for vannkjøling for pc? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Via firma o.l kan man nok få en mye bedre pris. Men tror ikke det er store forskjellen på pris fra techbay og andre plasser som selger rørleggerutstyr sånn i utgangspunktet. Sjekk pris neste gang du er innom da. Hadde vært artig å vist selv. Og d passer for vannkjøling for pc? Så lenge gjengene er rett så passer det ja. Det du kjøper fra techbay er ikke noe annet enn hva man bruker som rørlegger, mekanikker o.l. Endret 28. februar 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Japp, skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Post er gøy! Nå mangler bare disse fra DI.. Bestillingen har ligget inne siden tirsdag, og de er ikke på lager noen andre steder heller så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Er innom der nesten daglig da jeg jobber som rørlegger men kan ikke komme med pris nå nei. Men jeg kan garantere at man får lavere pris enn det der ja. BD var også bare et eksempel. Finnes mange forhandlere man kan bruke. Folk må ikke være så trangsynte å tro at det man kjøper fra techbay osv er eksklusivt utstyr. Det finnes tilsvarende ting til proft bruk. I tillegg til noenlunde lik pris eller bedre. Det store spørsmålet blir hvilke metaller det er laget av og hvor lett det oppstår reaksjoner med vannet og andre blokker i loopen, kort sagt om det er trygt eller ikke. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 1 pumpe, dual pumpetopp? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Den andre er i loopen, hehe. Og du gjettet feil. Endret 1. mars 2013 av samye83 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 En EK boks midt i bitspower "helvete"? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er god Hmm... Må finne ut et navn til pcen min. Tenkte jeg skulle skifte navn på workloggen min. Ikke noe spesielt tiltrekkende med det den hwter nå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg er god Hmm... Må finne ut et navn til pcen min. Tenkte jeg skulle skifte navn på workloggen min. Ikke noe spesielt tiltrekkende med det den hwter nå. Sliter med det samme! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Carbonized Blu kanskje? Ja, blue uten e Endret 1. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 driver mann motherboards.hvaennforenurl, så er det bra å se at du har sikkelig hk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå