Mumriken Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 hehe... hvor bor dere? Har noen prøvd oc med vann på thuban x6? kun sett tester med luftkjølere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Strømmen Kommer vel snart bruker-erfaringer av Thuban. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Håper det, syns det har tatt usaklig lang tid Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Kva er desse til? Stop-nipler til eventuelle åpne innganger. Utrolig greit å ha liggende. Anti-cyclon hindrer at du får en 'trakt' i tanken, som drar med seg luft. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mora: Vet ikke desverre:(Trenger du mange? Trenger kanskje 20 - 25. Svart eller røde. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kva er desse til? Stop-nipler til eventuelle åpne innganger. Utrolig greit å ha liggende. Anti-cyclon hindrer at du får en 'trakt' i tanken, som drar med seg luft. Jo, veit jo kva det er, men han treng jo ikkje det til det oppsettet. Tanken har allereie fire stk, og to av dei skal fjernast uansett... Men så klart, kjekt å ha Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvor kan jeg kjøpe svart 3-pins viftekontakter i Norge? Bli litt gal til å kjøpe dem fra utland. $11 + $33 i frakt. disse kan du kjøpe på elfa i oslo... www.elfa.se Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jo, veit jo kva det er, men han treng jo ikkje det til det oppsettet. Tanken har allereie fire stk, og to av dei skal fjernast uansett... + 2 til VGA. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Martin: Skedsmo :!: Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Holder på med å finne slange til 1/2" kompressnipler. Ser at denne er 17,4/13mm (1/2"ID). Går det, eller må jeg ha en som er 19/13 mm? Hva er forskjellen på disse to niplene? Går det greit å ta den billigste, eller bør jeg ha den dyreste? http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p5495_19-13mm-screw-on-fitting-straight-G1-4--silver-nickel-plated.html http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p6890_19-13mm-screw-on-fitting-straight-G1-4----compact---silver-nickel-plated.html Er det mer effektivt å ha vifter på begge sidene av radiatoren? er det verdt 200 kroner? Hva er forskjellen på disse pumpene? http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p466_Laing-DDC-Pumpe-12V-Pro.html http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p9318_Laing-DDC-Pumpe-12V-DDC-1T--Swiftech-MCP350--inkl--Phobya-Laing-DDC-Light-Black-Top.html Må toppen skiftes på den blanke? Hadde vært kult med led-lys inni. Hvilken anbefales? Endret 11. mai 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 To off topic innlegg er slettet. Geir Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fælt så strengt det plutselig ble her i gården da. Uansett. Forskjellen er utseenede hva niplene angår. Selv ville jeg gått for de billigste. De ligner litt på bitspower Ang. pumpene så har de forskjellig top. Usikker op hvilken som er "best", men ville gjettet på den dyreste, da det ofte er slik er det i denne verdenen. Mulig noen andre kan svare deg bedre på dette. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Hmm... Det har samla seg eit slags belegg i botnen av flaska med kjølevæske i, som eg har ståande. Nokon som veit kva dette er? Når eg beveger litt på flaska løyser det seg litt og driv rundt i væska, men går ned på botnen igjen etter kvart. Dette er vel noko eg helst ikkje vil ha i loopen. Edit: Både i den opna og den uopna, faktisk! Endret 11. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Magron: Vil anbefale øverste, det er samme som 355...den under er 350, bittelitt svakere Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Magron: Vil anbefale øverste, det er samme som 355...den under er 350, bittelitt svakere Du tenker på pumpene, ikke sant? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Yupp Og det er betydlig forskjell i å ha vifter på ene siden og begge sidene. Man får mer kjøling av og ha på begge sider:) Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Yupp Og det er betydlig forskjell i å ha vifter på ene siden og begge sidene. Man får mer kjøling av og ha på begge sider:) Er det verdt 20 euro ekstra? sprenger budsjettet fra før av Takker for raske svar Endret 11. mai 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er verdt de euroene hvis kjøling er viktig for deg Hvis du ikke tenker på noen få grader så sparer du de euroene. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Eg går truleg over på LGA1366-plattforma i nær framtid, og med det følgjer jo oppgradering av både hovudkort, CPU og RAM. Og så tenkte eg berre i farta at eg jo kunne vasskjøle dei stakkar minnemodulane. Er det nokon som tilfeldigvis kan anbefale eit sett som har støtte for vasskjøling ut av boksen? Eg tenker 6 GB (DDR3, så klart...). (Dette passar kanskje betre i RAM-delen av forumet, men føler det har litt med vasskjøling å gjere også ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Hmm... Det har samla seg eit slags belegg i botnen av flaska med kjølevæske i, som eg har ståande. Nokon som veit kva dette er? Når eg beveger litt på flaska løyser det seg litt og driv rundt i væska, men går ned på botnen igjen etter kvart. Dette er vel noko eg helst ikkje vil ha i loopen. Edit: Både i den opna og den uopna, faktisk! Fargepartikler og andre tilsetningstoffer som felles. Kjøre væska gjennom et kaffefilter, så er du good to go Ikke tenk på å bytte væske i det nåværende systemet heller - slike fellinger skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå