Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Algedødare er absolutt å anbefale. Ofte funker det bra uten, men jeg ville ikke tatt sjansen. Selv bruker jeg kun batterivann og kobbersulfat. Fylte vel loopen i sommer og vannet er krystallklart fremdeles. Ikke legg for mye i advarslene Techbay kommer med. Det var vel ifm. med EK-skandalen at det ble sådd tvil om slike midler faktisk kunne forårsake korrosjon, men de gamle EK-blokkene hadde uansett et tvilsomt nikkel-belegg så det var nok en aldri så liten heksejakt inne i bildet for å rette fokus mot noe annet enn dem selv.

Endret av Loefthal
Lenke til kommentar

Har en liten teoretisk utfordring til dere med god peil på vannkjøling;

Hvordan ville dere gått fram for å vannkjøle en Intel 3820 og et evga geforce gtx 670 SC 4gb plassert i et lian li pc-a05n (med åpenrom for å kutte i toppdekselet), har forøvrig også fjernet harddisk rammen så kan plasseres en rad der.

Hva ville dere kjøpt av deler? og hvordan ville dere satt opp loopen? Legg gjerne fokus på "grei" pris og stillhet ovenfor ekstremt god kjøling og overklokking.

Og sleng gjerne på alt som trengs på lista!

Resten av pc specsene mine ligger i profilen min!

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Skal du vannkjøle begge delene i det kabinettet så må radiatoren være en forbanna sjukk radiator med høy FPI med 3K rpm vifter. Eller du kan ha en ekstern radiator boks.

Ok skal vi se. Modifiser det! kutt hull for en 240 radiator i toppen (hvis det er plass) plasser en 120mm radiator bak, modifiser fronten til å ta en radiator

Det tror jeg skal gå

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...