w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Slå av og på pumpen. Også når du er ferdig med å leakteste er det bare å la pumpa gå som normalt til lufta er borte. For meg så blir den borte etter et par timer inn i leaktesten Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Er det store bobler eller sånne bittesmå? Jeg har så mange av dem i tanken, hehe. Vanskelig å klemme på den. Jeg har også sånne bittesmå i tanken Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Glemte du også å vakse tanken før du tok den i bruk? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Det gjorde ikke jeg... Hva burde jeg egentlig bruke? Såpe og vann eller tannkrem? Kanskje leverpostei? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Litt zalo kanskje Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg vasket den ikke med såpe, men brukte kost og vann Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://techbay.no/product.html/bitspower-stromningsmaler-m/turtallpulser-matt-black?category_id=176 Hva er vitsen med de plastgreiene man kan putte i hver ende for å minske "hølet"? Vil de forhindre mye av flow'n? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://www.indiegogo.com/projects/ncase-m1-prototype-a-mini-itx-case 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://www.indiegogo...a-mini-itx-case Wow! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://techbay.no/pr...category_id=176 Hva er vitsen med de plastgreiene man kan putte i hver ende for å minske "hølet"? Vil de forhindre mye av flow'n? Hvis jeg har fortstått spørsmålet ditt riktig, så er det en flowmeter... Den viser som det er resirkulasjon av vannet i loopen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hehe, det er jeg klar over, tenker på de plastbitene som vises på bilde 3 der, nede til venstre Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) godt spørsmål Det er flow diameter konverter. Gjør at det vil passe ID til slangen man bruker. Går vel fra de tynnere til 3/8" til 1/2" Endret 13. februar 2013 av samye83 Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg satt i den med størst ID i den tro at jeg måtte ha en av de Burde vel ta de ut isåfall, endrer de flow mye? Bruker 1/2'' slange Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Om du ikke får noe lekasje, kan du bare la den stå. Bedre med større diameter enn for liten. Dessuten er det ikke så mye forskjell på flow mellom 3/8" og 1/2" slanger. Hovedforskjellen ligger i utseendet. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Hvordan i helvete få opp komp nippler som sitter latterlig hardt? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Bruk to rørlegger-tenger (polygriptang) Endret 14. februar 2013 av Andey- Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Bruk to rørlegger-tenger (polygriptang) Jepp, eller en vanlig tang med noe som gir godt grep, og beskytter Men husk å gjøre det VELDIG forsiktig, spesielt hvis det er Acetal Et tips til alle som vil at EK skal gjøre noe: EK Think Cell Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Takker og bukker, fungerte utrolig fint med rørlegger tang. Mangler bare 2 nippler nå, så apoteket for vann. Så fylle opp, leaktest. Så riste på pumpen og slanger for å få luft ut. Så LAN, woho! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Takker og bukker, fungerte utrolig fint med rørlegger tang. Mangler bare 2 nippler nå, så apoteket for vann. Så fylle opp, leaktest. Så riste på pumpen og slanger for å få luft ut. Så LAN, woho! Husk at de ikke trenger å sitte så hardt til neste gang da Du kan også skru opp og ned pumpehastighet, dersom pumpen din støtter det, og "gynge" kabinettet ;I Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Destillert vann fungerer greit? Trenger ikke å blande det ut med noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå