Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Når man har kun 2X 120 SP vifter som skal på radiatoren, skal de på undersiden eller oversiden av 240 radiatoren?.

Spiller ingen rolle, men om det er "performance" Editon anbefaler jeg å bruke den resistoren som følger med ;) Push ser mye bedre ut om du har det i topp, og pull i bunnen... :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ingen rolle, men om det er "performance" Editon anbefaler jeg å bruke den resistoren som følger med ;) Push ser mye bedre ut om du har det i topp, og pull i bunnen... :)

Nei, det er Quiet.

Må bare prøve å finne ut hva du mener med resistor. Mener du gummigreiene inni med skruehullene?

Lenke til kommentar

Sitter å skal montere EK-Kittet, men sliter med å finne plass til tanken i mitt Fractal R4-kabinett:

10wm7te.jpg

Av hva jeg kan se har jeg få alternativer. Må enten kjøpeEK Combo-tank, eller henge tanken vannrett i toppen av kabinettet.

Sistnevnte alternativ vet jeg ikke hvor lurt er, men ser det er gjort her bl.a.

Spekulerer også på om jeg evt. skal gå for en singel-bay-tank... Noen som har gode vise råd til en fersking i vannkjøling? :)

Lenke til kommentar

Ser ut som et spennende prosjekt, men mangler kortet en del slots samt chips?

Det er til folding, så kjøpte den billigste varianten med tre 8x EPS :) Er faktisk lagt inn støtte for fire, men ingen kort (AFAIK) har alle loddet på. Kunne selvsagt satt på GPUen, det "tårnet" der er for at slangen skal gå over skjermkortet. Begynner å nærme seg reisens slutt, monterte en haug med sinks i går, i dag skal jeg dremle litt på 3-4 til, og montere resten - og hvis jeg har tid nok blir det leaktesting as well :) Spørs litt... alt jeg gjør med denne maskinen tar lenger tid enn jeg tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...