MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når man har kun 2X 120 SP vifter som skal på radiatoren, skal de på undersiden eller oversiden av 240 radiatoren?. Spiller ingen rolle, men om det er "performance" Editon anbefaler jeg å bruke den resistoren som følger med Push ser mye bedre ut om du har det i topp, og pull i bunnen... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Spiller ingen rolle, men om det er "performance" Editon anbefaler jeg å bruke den resistoren som følger med Push ser mye bedre ut om du har det i topp, og pull i bunnen... Nei, det er Quiet. Må bare prøve å finne ut hva du mener med resistor. Mener du gummigreiene inni med skruehullene? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nei, det er Quiet. Må bare prøve å finne ut hva du mener med resistor. Mener du gummigreiene inni med skruehullene? Nei, jeg mener denne (den lille med 3-Pins på hver side ): Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nei, jeg mener denne (den lille med 3-Pins på hver side ): Jeg har viftekontroll, så ingen problemer. Sånn skikkelig jalla med touchskjerm. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har viftekontroll, så ingen problemer. Sånn skikkelig jalla med touchskjerm. OK Hvis du tenker på å kjøpe en ny om ikke så lenge anbefaler jeg Lamptron (FC-8) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Har bestilt fc8 også, likte designet veldig godt. Edit:blinsa litt, det var fc9 j bestilte hehe Endret 10. februar 2013 av samye83 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) 7970 (Core 1125Mhz) = 45 Grader under 99% load (MSI Kombustor) @Arni90 Hvilke temps har du med 2 stk? Endret 10. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 7970 (Core 1125Mhz) = 45 Grader under 99% load (MSI Kombustor) @Arni90 Hvilke temps har du med 2 stk? 55C kommer mine kort opp på. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 55C kommer mine kort opp på. Hvilken clock kjører du på? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvilken clock kjører du på? 1200/1700 til vanlig. Dette var sist jeg sjekka temperaturene i august, etter at jeg fant ut at disse sensorene er designet for kun gi nøyaktig input 20°C unna makstemp har ikke interessen vært stor. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Sitter å skal montere EK-Kittet, men sliter med å finne plass til tanken i mitt Fractal R4-kabinett: Av hva jeg kan se har jeg få alternativer. Må enten kjøpeEK Combo-tank, eller henge tanken vannrett i toppen av kabinettet. Sistnevnte alternativ vet jeg ikke hvor lurt er, men ser det er gjort her bl.a. Spekulerer også på om jeg evt. skal gå for en singel-bay-tank... Noen som har gode vise råd til en fersking i vannkjøling? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg ville ikke hengt tanken sidelengs... Føles bare helt feil ut Kunne vel kjøpt sånne og montert tanken til den? Og kanskje bruke noen sånne? Endret 10. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hehe, enig i at det å henge tanken vannrett ikke virker helt bra Har sett litt på løsningene du linker til, og hadde nok fungert bra, men jeg er for utålmodig til å vente på posten i flere dager :S Heller mot en 5.25-tank hos DI... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Sette HDD i 5.25" og montere ress rett over pumpe? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Liten minupdate på serverprosjektet mitt: getting closer... rotet bort den biten to-sidet termisk tape jeg hadde, venter på å få en stripe av en kamerat i morgen. Da kan jeg montere VRM-sinks. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ser ut som et spennende prosjekt, men mangler kortet en del slots samt chips? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det er ikke så alt for mye liv her heller Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ser ut som et spennende prosjekt, men mangler kortet en del slots samt chips? Det er til folding, så kjøpte den billigste varianten med tre 8x EPS Er faktisk lagt inn støtte for fire, men ingen kort (AFAIK) har alle loddet på. Kunne selvsagt satt på GPUen, det "tårnet" der er for at slangen skal gå over skjermkortet. Begynner å nærme seg reisens slutt, monterte en haug med sinks i går, i dag skal jeg dremle litt på 3-4 til, og montere resten - og hvis jeg har tid nok blir det leaktesting as well Spørs litt... alt jeg gjør med denne maskinen tar lenger tid enn jeg tror. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hva i alle dager er det særdeeeeeles lange utvidelsessporet? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hva i alle dager er det særdeeeeeles lange utvidelsessporet? Det er en slags HT-connector tror jeg. Hva den er til har jeg ikke sjekket ut, men den medførte at jeg måtte sage av tab'en på enden av pcie-kontakten på skjermkortet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå