w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Frakt er svindyrt der i fra, så du burde bestille mye annet smådeler og nuts'n bolts i samme slengen Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Har også 250, jeg satte den bare i "for sikkerhets-skyld" Kommer til å ta den ut når jeg skal snu resset 250 er jo stort, men gidder i bytte det ut bare for syns skyld. sitter jo bare i en maskin som ikke skal vises frem til noen Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Frakt er svindyrt der i fra, så du burde bestille mye annet smådeler og nuts'n bolts i samme slengen Hmmm Mulig jeg rett og slett gjenger opp til M4 og kjøper skruer en annen plass Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hmmm, da tror jeg også tar ut den dingsen neste gang jeg tømmer loopen. Kan ikke helt se for meg at boblene får så god fart på seg at de når helt ned i outlet utgangen. Boblene på tanken min går ikke lenger en ca 3/4 ned i tanken før de fyker til topps Men det er vel avhengig av hvor kraftig pumpe og flyt man har kanskje? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Techbay har begynt å selge Bitspower Crystal Link Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Techbay har begynt å selge Bitspower Crystal Link Techbay kan forøvrig bestille det meste fra Bitspower, du må bare kjøpe et større parti for at det skal være lønnsomt for TechBay. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fra 1-10, hvor "ille" er det å hive en slik extender som den til venstre inn i en loop hvor ID ellers er som den til høyre? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 For temperatur, ingenting. For flow, bare litt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Spør her å, finnes det noen termp benchmark program? Altså for å måle temp gjennom en benchmark. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 med msi afterburner og hwinfo så kan du få alt mulig informasjon på skjermen mens du spiller. Det funka ikke helt i den nye 3dmark, men ellers så funker det veldig bra. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fra 1-10, hvor "ille" er det å hive en slik extender som den til venstre inn i en loop hvor ID ellers er som den til høyre? Tenk på det som en vannslange, mindre åpning = høyere trykk Pumpa er fortsatt like kraftig Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Tenk på det som en vannslange, mindre åpning = høyere trykk Pumpa er fortsatt like kraftig Jeg tenkte meg at det ville øke restriksjonen endel, men jeg tar kanskje feil? Tar jeg feil hiver jeg den innpå. Virker sånn på et annet svar her, så... LITT flow kan jeg ofre (men bare litt). Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg tenkte meg at det ville øke restriksjonen endel, men jeg tar kanskje feil? Tar jeg feil hiver jeg den innpå. Virker sånn på et annet svar her, så... LITT flow kan jeg ofre (men bare litt). Blir LITT mindre flow, men som sagt, så kan du tenke på det som en hageslange Hvis mulig for minst mulig tap av flow putt den delen rett etter pumpa Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) med msi afterburner og hwinfo så kan du få alt mulig informasjon på skjermen mens du spiller. Det funka ikke helt i den nye 3dmark, men ellers så funker det veldig bra. Tror det han mener er at om et 7970 holder 80 Grader under bench, men mitt holder 50 Grader, så får jeg flere poeng Edit: Glem det Endret 9. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hva er vitsen med det? Den som har best kjøling vinner? Om å gjøre hvem som har det kaldeste rommet, hehe. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Shit as gutta, skal underklokke kortet mitt til jeg får roomtemp på gpu, blir best i temp! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Shit as gutta, skal underklokke kortet mitt til jeg får roomtemp på gpu, blir best i temp! Da scorer du jo lavt på GPU, da... tenkte en kombinasjon mellom temp og vanlig bench... Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 30FPI + Delta vifter, da holder nok 240mm, men vil jo høres ut som et jetfly, da Har alt med plass, og vil ha saktegående vifter. Gjør 2 480mm radiatorer susen? Kunne også montert en 1080mm rad på siden, eller bare brukt det som side, med store vifter. Men det støyer vel en god del, og jeg trenger nok en bra pumpe til det? Kabinettet skal lages selv, så driver og planlegger Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har alt med plass, og vil ha saktegående vifter. Gjør 2 480mm radiatorer susen? Kunne også montert en 1080mm rad på siden, eller bare brukt det som side, med store vifter. Men det støyer vel en god del, og jeg trenger nok en bra pumpe til det? Kabinettet skal lages selv, så driver og planlegger Med 2 480mm Kan du kjøre 1 CPU og 7 GPUer... Så ja, det holder til det meste Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når man har kun 2X 120 SP vifter som skal på radiatoren, skal de på undersiden eller oversiden av 240 radiatoren?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå