Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også 250, jeg satte den bare i "for sikkerhets-skyld" :p Kommer til å ta den ut når jeg skal snu resset ;)

250 er jo stort, men gidder i bytte det ut bare for syns skyld. sitter jo bare i en maskin som ikke skal vises frem til noen :sick:
Lenke til kommentar

Hmmm, da tror jeg også tar ut den dingsen neste gang jeg tømmer loopen. Kan ikke helt se for meg at boblene får så god fart på seg at de når helt ned i outlet utgangen.

Boblene på tanken min går ikke lenger en ca 3/4 ned i tanken før de fyker til topps :) Men det er vel avhengig av hvor kraftig pumpe og flyt man har kanskje?
Lenke til kommentar

Jeg tenkte meg at det ville øke restriksjonen endel, men jeg tar kanskje feil? :) Tar jeg feil hiver jeg den innpå. Virker sånn på et annet svar her, så... LITT flow kan jeg ofre (men bare litt).

Blir LITT mindre flow, men som sagt, så kan du tenke på det som en hageslange ;) Hvis mulig for minst mulig tap av flow putt den delen rett etter pumpa ;)
Lenke til kommentar

med msi afterburner og hwinfo så kan du få alt mulig informasjon på skjermen mens du spiller. Det funka ikke helt i den nye 3dmark, men ellers så funker det veldig bra.

Tror det han mener er at om et 7970 holder 80 Grader under bench, men mitt holder 50 Grader, så får jeg flere poeng ;)

Edit: Glem det :p

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

30FPI + Delta vifter, da holder nok 240mm, men vil jo høres ut som et jetfly, da :p

Har alt med plass, og vil ha saktegående vifter.

Gjør 2 480mm radiatorer susen?

Kunne også montert en 1080mm rad på siden, eller bare brukt det som side, med store vifter. Men det støyer vel en god del, og jeg trenger nok en bra pumpe til det?

Kabinettet skal lages selv, så driver og planlegger :p

Lenke til kommentar

Har alt med plass, og vil ha saktegående vifter.

Gjør 2 480mm radiatorer susen?

Kunne også montert en 1080mm rad på siden, eller bare brukt det som side, med store vifter. Men det støyer vel en god del, og jeg trenger nok en bra pumpe til det?

Kabinettet skal lages selv, så driver og planlegger :p

Med 2 480mm Kan du kjøre 1 CPU og 7 GPUer... Så ja, det holder til det meste :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...