w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg har 150 tanken... Den hjelper mye der for meg Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Hvor fikk man kjøpt 4 pk med gelid wings? Blant annet eBay, Watercoolinguk.co.uk osv... Syntes lista over ting du skal gjøre så bra ut Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Takk Kommer oppdatering i morgen en eller anner gang Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Skulle gjerne ha visst hvor restriktiv den lille Anti-Cyclone Adapter er. Har googlet litt men ble ikke noe smartere. Da får den bare sitte i tanken inntil videre. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Skulle gjerne ha visst hvor restriktiv den lille Anti-Cyclone Adapter er. Har googlet litt men ble ikke noe smartere. Da får den bare sitte i tanken inntil videre. Tviler på at den påvirker flow noe særlig Takk Kommer oppdatering i morgen en eller anner gang Yaaaay! Lurer litt på om jeg skal lage en liste på min egen worklog, og bestille 2x SP 120 vifter til, for å få 100% riktige benchmarks Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg lurer på om dette er noen kabler å satse på? http://www.watercoolinguk.co.uk/p/Cable-Modders-Insulated-Copper-Pc-Cable-Lead-18awg-10m-Black_29681.html Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg lurer på om dette er noen kabler å satse på? http://www.watercool...lack_29681.html Du kan nok like godt gå på Clas Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det var jo samme pris også! Takk! Endret 9. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Det var jo samme pris også! Takk! Jepp, og så slipper man frakt, og ventetid Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg må si at kablene MariusJS lenket definitivt er tjukkere enn du ønsker, Kabom. I pcen er det snakk om 0,75mm^2. Sitter med 200m spole av det. Fikk tak i det fra ledspot.no tror jeg de het. EDIT: http://www.led-spot.no/ Endret 9. februar 2013 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Dvs. Disse er dobbelt så tykke? Om man tar dem fra hverandre blir det jo riktig? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Brukte "Antibac" fungerte fett, turte ikke med rødsprit. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Brukte "Antibac" fungerte fett, turte ikke med rødsprit. "Antibac" er jo 85% sprit, da Og fordamper nesten med en gang Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 250 tanken er ganske høy, og min inlet er på toppen. Skal mye til å skyte boblene så langt ned slik at de når outlet der hvor adapteren sitter. Tror den har mer hensikt i 150 tanken. Jeg har en 250 tank i den ene maskinen min, men der tok jeg ut Anti-Cyclone dingsen, hadde ingen misjon der, men på 150 tanken jeg har funker den greit. Kjører inlet i toppen på begge tankene Eventuelt kan du jo bare bruke et grovfilter i bunnen på tanken istedet Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Fikk surret meg til å montere en AquaComputer strømningssensor i går . Så nå er det bare å vente på resten av delene . Blir gøy å teste Aquaero Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Hmmm, da tror jeg også tar ut den dingsen neste gang jeg tømmer loopen. Kan ikke helt se for meg at boblene får så god fart på seg at de når helt ned i outlet utgangen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Har også 250, jeg satte den bare i "for sikkerhets-skyld" Kommer til å ta den ut når jeg skal snu resset Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt UNC 6-32 umbrako skruer? Tenkte jeg skulle bytte skruer når jeg skal rengjøre viftene mine Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Finner du dem her? http://www.thekoolroom.com/category/fasteners--acc/ Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Finner du dem her? http://www.thekoolro...fasteners--acc/ Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå