Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye og klage over, når du får blokk på gpu så blir det finere rett og slett for du får en fin kobling midt på istedenfor bare lange slanger.

så er det såklart sleeving og gjøre det fint kommer til og gjøre en del.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje tenkt litt på om jeg hadde hatt lyst og skjule psuen og pumpa osv.

Er alltid så mye man kan gjøre:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser den.

Men akkurat det å skjule psu og pumpe blir ikke lett.

Lite fri plass igjen. Tips?

Men lure på om jeg skulle hatt noen andre nippler med 45graders bøy på blokka.

Ah...du tenke på å bygge over dem med ei plate ala 800d look?

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Mumriken: Hele poenget mitt er at det er masse du kan gjøre for og få et kabinett som er deg :thumbup:

Skal forøvrig få bestilt slike små svarte heatsinks som jeg skal ha på classified samt sort sett med skruer til hovedkort.

Er noen plasser på classified som har godt av og få litt kjøling når man bruker vann :cool:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

men det va jo en tanke det også, du mener slik som du forlenger psu med? ser hvertfall ut som det...

Amanita: er det Classified 4-Way SLI du har?

Hvilke dominator brikker?

Høres syk ut den setupen din, men hva gjør du med "gamle" deler?

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Wikipedersen

Har jeg alt jeg trenger i denne listen for min GTX480 loop?

http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/737a87cb16c961e068b095a110c58d84

Sjekk gjerne antall av hver komponent og viftene jeg har valgt/du anbefalte. Lest litt om vifter til bruk i vannkjølingssystem, og hørt mye bra om Scythe.

Ser at GPU blokken ikke er på lager, men jeg kan vel alltids ta denne. Eller bør jeg vente til de får verisjonen med "Acetal" "Acetal+nickel" - jeg vet ikke hvilke fordeler det har?

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Eg oppgraderte den gamle stasjonære maskina mi til eg hadde to maskiner, og då selde eg den "gamle" billig til muttern og fattern. Men ettersom eg sannsynligvis skal oppgradere snart (HK, CPU og RAM), og har to ekstra kabinett ståande blir vel det neste brukt i server. :)

Wikipedersen

http://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/737a87cb16c961e068b095a110c58d84

Sjekk gjerne antall av hver komponent og viftene jeg har valgt/du anbefalte. Lest litt om vifter til bruk i vannkjølingssystem, og hørt mye bra om Scythe.

Ser at GPU blocken ikke er på lager, men jeg kan vel alltids ta denne. Eller bør jeg vente til de får verisjonen med "Acetal" "Acetal+nickel" - jeg vet ikke hvilke fordeler det har?

Kva er desse til?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Eg oppgraderte den gamle stasjonære maskina mi til eg hadde to maskiner, og då selde eg den "gamle" billig til muttern og fattern. Men ettersom eg sannsynligvis skal oppgradere snart (HK, CPU og RAM), og har to ekstra kabinett ståande blir vel det neste brukt i server. :)

Wikipedersen

Ser at GPU blocken ikke er på lager, men jeg kan vel alltids ta denne. Eller bør jeg vente til de får verisjonen med "Acetal" "Acetal+nickel" - jeg vet ikke hvilke fordeler det har?

Kva er desse til?

Hmm -jeg er ikke 100% sikker selv, men regner med det er "seal" til T-line/filling port? Wikipedersen som har anbefalt deler av systemet mitt, så han kan helt sikkert svare.

Description

Knurled screw-in plug to allow a safe seal of filling opernings or other threads. Seals safely with the integrated O-ring seal. The pictures diplay the top and bottom of the screw-in plug.

Material: Silver nickel coated brass

Thread size: G1/4"

Extent of delivery:

1x Seal plug

Lenke til kommentar

Gamle deler ja. Når du nevner hadde det vært interessant å høre hva dere andre gjør med slike. Selv setter jeg de gamle delene i gaming-pc-en inn i serveren min, og de gamle i serveren selger jeg som oftest for en billig penge :)

Putter det i servern min jeg også, men den står i ei bod 10 meter unna kåken uten nettkabel(trådløst) så det er treigt, men skal trekke kabel dit når det blir litt finere vær så skal jeg flytte alle diskene mine forutenom ssd'n dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...