w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Noen som vil kjøpe 9-10 bitspower kompresjonsnipler i svart for 80kr stk? Neida, blir nok så jeg beholder de Endret 3. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Om de hadde vært Black-Sparkle eller sølv, så ja Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Har gutta her noen siste mening før jeg bestiller? Har forresten 2X SP Quiet 120MM som skal brukes til radiatoren. Alt skal inn i et Arc Midi. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har brukt flere tusen på bitspower til nå... Har EK noen kompresjons nipler som passer til half inch tubing? En lignende tanke streifet meg i går og, har over 3000 bare i nipler o.l. i det siste, selv om jeg stort sett bestiller fra frozencpu eller performance. Koolance og Bitspower her. Techbay er bra, men om jeg vil ha sære deler må jeg til utlandet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Hei Noen som kan anbefale en bra in-line flow sensor, som kan kobles på vifteinngangen på hovedkortet? Rett før jul smelta jeg en skjermkort fordi CPU blokka gikk tett, så nå vil jeg hindre at det skjer igjen (monterer flowsensoren på CPU vifta og ber den slå av alt om den stopper) Så hva kan dere anbefale? Og hvor i loopen anbefaler dere at jeg monterer den? Har følgende oppsett: tank--pumpe--cpu--gpu--radiator--tank Jeg leter også etter noen kompresjon fittings som er dobbelt 90grader? Altså i U form. Eksisterer dette? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Hei Noen som kan anbefale en bra in-line flow sensor, som kan kobles på vifteinngangen på hovedkortet? Rett før jul smelta jeg en skjermkort fordi CPU blokka gikk tett, så nå vil jeg hindre at det skjer igjen (monterer flowsensoren på CPU vifta og ber den slå av alt om den stopper) Så hva kan dere anbefale? Og hvor i loopen anbefaler dere at jeg monterer den? Har følgende oppsett: tank--pumpe--cpu--gpu--radiator--tank Jeg leter også etter noen kompresjon fittings som er dobbelt 90grader? Altså i U form. Eksisterer dette? 1: Hva med å sette PCen til å slå seg av når CPU går over en viss temp?2: Bitspower har noen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hei Noen som kan anbefale en bra in-line flow sensor, som kan kobles på vifteinngangen på hovedkortet? Rett før jul smelta jeg en skjermkort fordi CPU blokka gikk tett, så nå vil jeg hindre at det skjer igjen (monterer flowsensoren på CPU vifta og ber den slå av alt om den stopper) Så hva kan dere anbefale? Og hvor i loopen anbefaler dere at jeg monterer den? Har følgende oppsett: tank--pumpe--cpu--gpu--radiator--tank Jeg leter også etter noen kompresjon fittings som er dobbelt 90grader? Altså i U form. Eksisterer dette? Jeg ville satt en flowsensor før og etter CPU blokka.Her er det en 180 grader vinkel Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Bestilte meg Swiftech MCP 35X pumpe og tank i dag , blir gøy å høre hvor mye den bråker i forhold til en Bitspower Dualtop med D5 pumper . Driver for øyeblikket å monterer en Aquacomputer flowsensor på hoved riggen min nå. Vet ikke hva som er best men jeg monterer sensoren på slutten av loopen så jeg ser hva slags flyt jeg har der. Jeg vet ikke men tror jeg får overvåking på hele systemet da?? Man lærer av sine feil var det en som sa Tror jeg må vinne i lotto snart. 2 pc'er snart 3 med vannkjøling stående her nå. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 *Host* EK FC-Plexi-Bridge *Host* Crystal link ser jo bare digg ut i forhold til en plexi-bridge Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) 1: Hva med å sette PCen til å slå seg av når CPU går over en viss temp? 2: Bitspower har noen Er ikke CPU, men GFX kortet som går dukken om noe blir tett, CPU slår av PCn om den går voer,d et gjør ikke GFX kortet uten ekstra software. På gammel kortet hadde plexitoppen blåst seg opp til en stooor bobble inni kassa Endret 8. februar 2013 av Zepticon Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg ville satt en flowsensor før og etter CPU blokka. Her er det en 180 grader vinkel SEXY! og denne skrur man bare på en vanlig kompressjonsfitting? eller må man ha en spesiell overgang på ene siden? Hvorfor to stykker? Tenker å montere den etter GPU, fordi da vil den slå ut om det stopper i enten CPU eller GPU blokka. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har noen formening om kompresjonsnipplene fra bitspower? De som er i sølv, TechBay. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) SEXY! og denne skrur man bare på en vanlig kompressjonsfitting? eller må man ha en spesiell overgang på ene siden? Hvorfor to stykker? Tenker å montere den etter GPU, fordi da vil den slå ut om det stopper i enten CPU eller GPU blokka. Det er sånn du må skru inn et eller annet på hver side for å feste den, der går det vel å bruke noe lignende som denne Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Dyre. Sånn bortsett i fra det er de gode. Digital impuls har nipler fra EK og de synes jeg er like gode. De er og er rimeligere i pris. http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Vannkj%C3%B8ling/Nipler.aspx Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som har noen formening om kompresjonsnipplene fra bitspower? De som er i sølv, TechBay. Jeg ville kjøpt black sparkle kompresjons nipler Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Dyre. Sånn bortsett i fra det er de gode. Digital impuls har nipler fra EK og de synes jeg er like gode. De er og er rimeligere i pris. http://www.digitalim...ing/Nipler.aspx De kan man også kjøpe fra utlandet for halve prisen av det igjen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 De kan man også kjøpe fra utlandet for halve prisen av det igjen Jada, jada, jada Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg ville kjøpt black sparkle kompresjons nipler Joa, men nå lurte jeg på om det er greie nippler? Bryr meg ikke så om hvordan det ser ut sånn egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå