MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Og den er 2x120mm? Jepp Men du kan legge til flere radiatorer om de skulle ønskes Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er motoren sterk nok til det? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er motoren sterk nok til det? Ja, den kan drive 3 Rads og 3 Blokker... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen her som vet hvordan det er med kompatibilitet mellom kjølere for socket 1366 og 2011, stemmer det at disse to socketene har samme avstand mellom hullene osv? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen her som vet hvordan det er med kompatibilitet mellom kjølere for socket 1366 og 2011, stemmer det at disse to socketene har samme avstand mellom hullene osv? Monteringshullene passer ikke med hverandre, og jeg har enda til gode å se en LGA2011-kjøler som bruker en bakplate. Størrelsesmessig er LGA2011 en god del større enn LGA1366 også Må bare spørre, 1 runde på metro BF3. asus gtx 660ti. Speedfan=max temp: 63 grader. Hvordan er dette egentlig? Cpu ligger rundt 40-45grader! Noen formeninger? Helt ok temperaturer? hadde viftene til kabinett på laveste... Høres ikke ut som om du presser maskinen i noen særlig grad. 60C for et skjermkort er ingenting, og det samme gjelder 40C på en CPU. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen her som vet hvordan det er med kompatibilitet mellom kjølere for socket 1366 og 2011, stemmer det at disse to socketene har samme avstand mellom hullene osv? Samme hullavstand, men siden socket 2011 har festehull i socket og ikke bak HK vil det være hipp som happ om skruene du fortsatt har vil fungere. Det er vanligvis greit å "lage" fester selv, har du skruer som passer (M4 tror jeg er standard på 2011, men sjekk dette gjerne opp selv) er det bare å finne fjærer som vil fungere. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 da ser det heller mørkt ut å kunne la min thermalright ultra extreme 120 copper leve videre i den nye pcen jeg planlegger noen som har noen gode tips på en stillegående kjøler til ~800 spenn til en intel 3820 da? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 da ser det heller mørkt ut å kunne la min thermalright ultra extreme 120 copper leve videre i den nye pcen jeg planlegger noen som har noen gode tips på en stillegående kjøler til ~800 spenn til en intel 3820 da? Hva med å modde den? Noctua D14, har en som ligger ute til 200,- men du må kjøpe nytt mounting kit + frakt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Den ytterste vifta på denne kjøleren *må* vel nesten kolidere med større ram brikker slik som corsair dominator? EDIT: yeah, ser ut til at denne kjøleren krasjer ganske greit med mye hardware, det at alt skal klemmes inni et relativt lite lian li pca-05 hjelper ikke Banner vel sikkert i kirka nå men hvordan er de vannkjølingssettene til corsair? Jeg er ikke ute etter noen ekstrem kjøling men setter pris på minimalt med støy Endret 15. januar 2013 av weebl Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Den ytterste vifta på denne kjøleren *må* vel nesten kolidere med større ram brikker slik som corsair dominator? Du kan ta den av hvis du tenker på D14? Du kan også sette den høyere med klipsene Den jeg selger (ligger på bruktmarked) er det bare en vifte på, men det følger med klips til en til Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Monteringshullene passer ikke med hverandre, og jeg har enda til gode å se en LGA2011-kjøler som bruker en bakplate. Størrelsesmessig er LGA2011 en god del større enn LGA1366 også Høres ikke ut som om du presser maskinen i noen særlig grad. 60C for et skjermkort er ingenting, og det samme gjelder 40C på en CPU. EK Supremacy bruker vel bakplate? Reviews på LTX sier at det er en av plassene de sparer inn penger, ved å ikke bruke (den nogenlunde unødvendige) bakplata. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg ser ikke hva en del av praten her har hatt med vannkjøling eller andre ekstrem-kjøling løsninger. Når det angår EK Supremacy bruker ikke den bakplate på 2011; ingen gjør det. Men på samtlige andre platformer tror jeg den gjør det. Har ikke sett noe antydning til annet. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg ser ikke hva en del av praten her har hatt med vannkjøling eller andre ekstrem-kjøling løsninger. Når det angår EK Supremacy bruker ikke den bakplate på 2011; ingen gjør det. Men på samtlige andre platformer tror jeg den gjør det. Har ikke sett noe antydning til annet. Har to EK Supremacy og det er helt korrekt det du sier. Den bruker ikke bakplate på 2011. Det følger med bakplater til 1366 og en amd sokkel. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hvis noen skulle lure så passer EK Supremacy på følgende sokler: - Intel LGA-775 - Intel LGA-1155/1156 - Intel LGA-1366 - Intel LGA 2011 - AMD Sockets: 939, 754, 940 - AMD Sockets: AM2, AM2+, AM3, AM3+ Det følger med alt du trenger av bakplater og festeskruer, til og med kjølepasta. Det følger også med tre forskjellige jet-plater som brukes ettersom hvilken LGA sokkel man har. Monteringsmanualen er også veldig enkel. Dette er forøvrig veldig bra kjøleblokker Har to stykker, nikkel/plexi og full nikkel og er veldig fornøyd med begge. Endret 16. januar 2013 av Dacom Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Mtp at kun to kabler trengs for å kjøre viften tror jeg det er rimelig likegyldig hva du gjør med 'tachometeret' Fullkoblet splitteren, men da ble det bare jojo rpm signal. Måtte visst kjøre rpm kun fra den ene viften. Endret 17. januar 2013 av Dacom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Fullkoblet splitteren, men da ble det bare jojo rpm signal. Måtte visst kjøre rpm kun fra den ene viften. Hmmmm... Sikkert derfor Fan Expert 2 tuller hos meg Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hmmmm... Sikkert derfor Fan Expert 2 tuller hos meg Det kan jo hende Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvilken slange anbefaler dere? Vil helst ha rød. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvilken slange anbefaler dere? Vil helst ha rød. Hva med blank slange, og rød farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå