MariusJS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Noen som har prøvd Mayhems "Aurora" kjølevæske? Ser kuult ut. Men egner seg sikkert best til show og foto Nei, men har en del Mayhems Blue liggende, og funker som en drøm Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er to vidt forskjellige ting Aurora inneholder en mengde spesielle partikler som medfører den særegne effekten. Det er beregnet på en enkel loop, helst med høy flow, og holdbarheten er vel kort. Regner med du har lest Wikien Dacom, men den finnes uansett her. Brukeranmeldelse fra OCN her. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Aurora egner seg nesten ekslusivt for show. Effekten varer ikke lenge, og vil rævkjøre slangene dine rimelig kjapt også. Tygon-slangene så tåkete ut etter rimelig kort tid med Aurora Gold. Selve effekten er omtrent slik: Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det reservoaret sto som Fail++ på Wikien, da... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Wikien? o.o Uansett, mye av vannkjølinga der ble siden byttet ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Wikien? o.o Uansett, mye av vannkjølinga der ble siden byttet ut. http://mayhems-aurora.wikispaces.com/ Se på Loefthal si post Skjermkort burde kun kommet med vannkjøling Har et liggende som høres ut som et jetfly Det mente Asus også, og derfor laget de det... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Powercolor har også det. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) På tide å skru litt igjen... OMSIDER er planen HELT klar for hvordan jeg skal sette opp dette prosjektet mitt. 3x PA120.3 + 2x MCP350 + 4 CPU-blokker i serie. Skulle vel gå greit? Er endel 90-graders, men det håper jeg går noenlunde greit. 6 eller 8 totalt. Hurtigkoplinger og tempsensorer og hele pakka (en sensor for inn i res, og en ut på andre "siden", etter raddisene har kjølt ned væsken). Er det forresten en god ide å ta et lite flatjern og prøve å rette ut bøyde finner? Er ikke helt krise på disse raddisene her, men ikke mint condition for å si det slik. Endret 12. januar 2013 av knopflerbruce Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 På tide å skru litt igjen... OMSIDER er planen HELT klar for hvordan jeg skal sette opp dette prosjektet mitt. 3x PA120.3 + 2x MCP350 + 4 CPU-blokker i serie. Skulle vel gå greit? Er endel 90-graders, men det håper jeg går noenlunde greit. 6 eller 8 totalt. Hurtigkoplinger og tempsensorer og hele pakka (en sensor for inn i res, og en ut på andre "siden", etter raddisene har kjølt ned væsken). Er det forresten en god ide å ta et lite flatjern og prøve å rette ut bøyde finner? Er ikke helt krise på disse raddisene her, men ikke mint condition for å si det slik. Eneste problemet med Quick-DC's er vel størrelsen Det burde være verdt å rette Finsene, da du ikke får luft gjennom dem ellers Lenke til kommentar
gkjgikkrtuii Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Tenkte litt på vannkjøling inni et Fractal Design Define R4, kanskje litt trangt... men burde vel være mulig? Med noe lignende dette: http://www.mnpctech.com/casemodblog/2012/08/20/guide-to-installing-2x140mm-280-raidator-in-fractal-design-define-r4-mid-tower/ for radiatoren. Noen som har gjort det i det samme kabinettet? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Eneste problemet med Quick-DC's er vel størrelsen Det burde være verdt å rette Finsene, da du ikke får luft gjennom dem ellers Litt progress. Er to strips som mangler skikkelig stramming uten at det er helt forferdelig slakk på de nå, i tillegg til at jeg greide å stramme en utenfor slangen ( ) Akkurat den lar jeg passere, måtte dyppe slangen i kokende vann for å i det hele tatt ha nubbesjans til å herje den på. Krysser fingre og tær for at den holder, og at niplene er skrudd til skikkelig. Blir en helvetes jobb å demontere alt hvis jeg finner lekkasjer som er for kronglete å fikse inni kassa. Festet forøvrig radiatorene med borrelås (takk til meacanis/minhund for tipset) Eneste problemet med Quick-DC's er vel størrelsen Det burde være verdt å rette Finsene, da du ikke får luft gjennom dem ellers Litt progress. Er to strips som mangler skikkelig stramming uten at det er helt forferdelig slakk på de nå, i tillegg til at jeg greide å stramme en utenfor slangen ( ) Akkurat den lar jeg passere, måtte dyppe slangen i kokende vann for å i det hele tatt ha nubbesjans til å herje den på. Krysser fingre og tær for at den holder, og at niplene er skrudd til skikkelig. Blir en helvetes jobb å demontere alt hvis jeg finner lekkasjer som er for kronglete å fikse inni kassa. Festet forøvrig radiatorene med borrelås (takk til meacanis/minhund for tipset) Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Her er det mye bra lesestoff for de som er interessert i vannkjøling http://martinsliquidlab.org/ Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Noen forslag til vifter? Tenkte jeg kunne eller burde kikke på vifter som ikke bare var Corsair SP og Scythe Gentle Typhoon. Har preferanse for veldig lav viftehastighet, og ønsker først og fremst å bestille fra techbay. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Litt progress. Er to strips som mangler skikkelig stramming uten at det er helt forferdelig slakk på de nå, i tillegg til at jeg greide å stramme en utenfor slangen ( ) Akkurat den lar jeg passere, måtte dyppe slangen i kokende vann for å i det hele tatt ha nubbesjans til å herje den på. Krysser fingre og tær for at den holder, og at niplene er skrudd til skikkelig. Blir en helvetes jobb å demontere alt hvis jeg finner lekkasjer som er for kronglete å fikse inni kassa. Festet forøvrig radiatorene med borrelås (takk til meacanis/minhund for tipset) Litt progress. Er to strips som mangler skikkelig stramming uten at det er helt forferdelig slakk på de nå, i tillegg til at jeg greide å stramme en utenfor slangen ( ) Akkurat den lar jeg passere, måtte dyppe slangen i kokende vann for å i det hele tatt ha nubbesjans til å herje den på. Krysser fingre og tær for at den holder, og at niplene er skrudd til skikkelig. Blir en helvetes jobb å demontere alt hvis jeg finner lekkasjer som er for kronglete å fikse inni kassa. Festet forøvrig radiatorene med borrelås (takk til meacanis/minhund for tipset) Si ifra om du trenger mer rad har en Mora 3 Stående som jeg ikke får brukt, ferdig med 18x140mm Medium Yate's. Det gjelder forøvrig alle sammen, trenger den ikke så tar imot bud på PM's, kan fint bundles med 2x D5 pumper også.. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen forslag til vifter? Tenkte jeg kunne eller burde kikke på vifter som ikke bare var Corsair SP og Scythe Gentle Typhoon. Har preferanse for veldig lav viftehastighet, og ønsker først og fremst å bestille fra techbay. her har han testet mange vifter http://martinsliquidlab.org/. Veldig bra forklaring på hvordan hver enkelt vifte er. Eller kan jeg anbefale Noctua og Noiseblocker Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 For kjøp av vannkjøling utenlands, hvor anbefaler dere å gå? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 For kjøp av vannkjøling utenlands, hvor anbefaler dere å gå? Har nettop bestillte fra http://www.watercoolinguk.co.uk/ kan gi deg en update når ting kommer, men veldig billig Noen som har erfaring med Gelid Wing vifter? Kommer kanskje til å bestille 8 stk Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har de ikke det du trenger hos performance-pcs.com kan du nesten gi opp. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har de ikke det du trenger hos performance-pcs.com kan du nesten gi opp. 15-30 Dager frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå