Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Etter å ha konferert litt med clvn ser det ut til at jeg nå i første omgang kjøper MIST trippelsettet til å begynne med og for å lære meg litt vannkjøling. Om dette er noe jegliker, kommer jeg til å custombygge et helt perfekt system for å kjøle to skjermkort.

Alt dette i SilverStone Fortress II som er på vei til meg nå. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber ganske hardt med det, men det er desverre ikke det eneste jeg kan holde på med. Posten tar tid, siden har mange skavanker. Men tenker jeg samler opp endel artikler slik at det blir mer kontinuitet over det :)

Har en haug med saker som skal testes nå.

Lenke til kommentar

Ja for all del, ta dere den tiden dere trenger, tenkte bare høre hvordan det gikk :)

Gleder meg til nye tester i alle fall!

edit: Hvordan sensorer er du ute etter Amanita?

Flowmeter som wiki sie og sensorer så jeg kan måle tempen på vannet, blokkene osv.:)

Har minneblokk på GT-brikkene mine , er vansklig og si hvor restriktiv den er:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er det noen forskjell på heldekkende GPU-blokker og de som bare dekker kjernen (med kjøleribber på RAMen)? Jeg leste et sted at heldekkende ikke var å anbefale, men det er lenge siden det ble skrevet, så det kan være gammel informasjon.

Heller omvendt. Jeg ville ikke gått for en kjerneblokk idag - med mindre du har et litt eldre grafikkort.

Har kommet meg for øret at man må ha en mellom-kalkulator (mellom meteret og rpm-leser) for å få en korrekt måling. Mulig jeg er feilinformert, men skal se på det. Report back om noen finner ut noe :)

Lenke til kommentar

Er det noen forskjell på heldekkende GPU-blokker og de som bare dekker kjernen (med kjøleribber på RAMen)? Jeg leste et sted at heldekkende ikke var å anbefale, men det er lenge siden det ble skrevet, så det kan være gammel informasjon.

Heller omvendt. Jeg ville ikke gått for en kjerneblokk idag - med mindre du har et litt eldre grafikkort.

Har kommet meg for øret at man må ha en mellom-kalkulator (mellom meteret og rpm-leser) for å få en korrekt måling. Mulig jeg er feilinformert, men skal se på det. Report back om noen finner ut noe :)

har du ikke aquaero eller mcubed t-balancer saker ?

Lenke til kommentar

Puh! arbeidsom helg :)

Bygget kasse til radiatorene :new_woot: Ble endel arbeid med dette.

skjært til plater. bunn sidevegger og topp med lokk i toppen for tilgang til radiator + vifter. Frest ut hull slissespor, laget shrouds for viftene - 6 hull i en plate og frest slissespor for denne i vegger bunn og topp :) Kommer etterhvert bilder :love:

Lenke til kommentar

eh... tror det? Swiftech Micro Res.

men ser jeg forklarte litt dårlig. det er ikke i tanken, men rett etter nippeln til tanken på sugesiden.

Snubla over info på rev.2 av den tanken. der er gjort noen edringer som feks :

A vent was added to the anti-turbulence baffle to eliminate the formation of a small air bubble that occured in the previous model.

skjønt det er ikke i tanken, men rett etter nippel.

Men om det har noe å si for sirkulasjonen?

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...