Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan få tak i defekte/_veldig_ billige radiatorer? Mot penger eller frakt! Har ikke prøvd vannkjøling, men har ett kabinett jeg gjerne vil leke litt med. Siden økonomien ikke er slik den burde får jeg holde meg til billige deler/skrap, siden dette bare er til å finne mål ol.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få tak i defekte/_veldig_ billige radiatorer? Mot penger eller frakt! Har ikke prøvd vannkjøling, men har ett kabinett jeg gjerne vil leke litt med. Siden økonomien ikke er slik den burde får jeg holde meg til billige deler/skrap, siden dette bare er til å finne mål ol.

Maks pris?
Lenke til kommentar

Lurer på en annen ting, mange på andre forum "krangler" om Mcp-355 eller Mcp-655 er best, kan det være en god ide og kombinere dem?

MCP35X er mer "performance"-orientert siden den tar mindre plass og yter bedre, mot mer støy.

MCP655 er mer "all-around" siden den ikke er bråker mindre og yter veldig bra, mot større plass.

Lenke til kommentar

MCP35X er mer "performance"-orientert siden den tar mindre plass og yter bedre, mot mer støy.

MCP655 er mer "all-around" siden den ikke er bråker mindre og yter veldig bra, mot større plass.

Støyer mcp 35X ? Tenkte litt på å teste disse i et lite kabinett jeg skal slenge i sammen. Har Mcp 655 fra før men de blir vel stor i oppsettet jeg tenker på. MEN jeg vil alltid ha så lite støy som mulig. Har du vært borti om man får redusert noe av støyen ved feks. bytte av pumpehus på 35x pumpa?
Lenke til kommentar

Støyer mcp 35X ? Tenkte litt på å teste disse i et lite kabinett jeg skal slenge i sammen. Har Mcp 655 fra før men de blir vel stor i oppsettet jeg tenker på. MEN jeg vil alltid ha så lite støy som mulig. Har du vært borti om man får redusert noe av støyen ved feks. bytte av pumpehus på 35x pumpa?

Det finnes jo en topp som gjør 2x MCP 655 som passer i en 5.25" ;) tror i alle fall det var 5.25" eller så var det no "alla" det ;) Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Støyer mcp 35X ? Tenkte litt på å teste disse i et lite kabinett jeg skal slenge i sammen. Har Mcp 655 fra før men de blir vel stor i oppsettet jeg tenker på. MEN jeg vil alltid ha så lite støy som mulig. Har du vært borti om man får redusert noe av støyen ved feks. bytte av pumpehus på 35x pumpa?

 

Ved 100% er det ein del støy ja men tar du den ned på 25-35% så er det ikkje så gale, leverer grei flow sjølv på lav rpm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...