Drunkenvalley Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det vanlige er bare å kjøre vinkler og så nipler på det. Er det noen spesiell nød for det du ser etter? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Du mener sånne, og så nipler på den? http://www.ebay.co.uk/itm/EK-PSC-1-4-Thread-90-Degree-Rotary-Fitting-Black-/221135531147?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item337cb46c8b Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja. Techbay.no og digitalimpuls.no skal begge ha slike. De er ofte rimelig stivt priset da, skal de ha. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hmmm. Tror jeg bestiller de, pumpe og selve niplene fra eBay, men tusen takk for svar Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg(?) har klart å ødelegge den andre pumpen jeg fikk fra Techbay nå. Første sprakk, og nå denne. Men den sprakk ikke med en gang jeg skrudde den på, så her må noe ha skjedd. Ihvertfall, tror dere jeg får en ny en eller skal jeg bare glemme hele driten og kjøpe noe skikkelig? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvilken pumpe har/hadde du? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mine MCP350 sprekker ikke når de er bunnfrosne engang Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvilken pumpe har/hadde du? Denne tanken. Hadde slik tank før, men fikk en ny etter jeg sprakk den første til en slik større EK tank til Jingway DP-1200. Så sprakk jo denne, og nå vettafaen hva jeg skal gjøre. Pumpen er en slik Jingway vannpumpe, DP-400. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvordan i alle sprekker de for deg? Jeg har fremdeles ikke opplevd noe lignende. o_O Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Denne tanken. Hadde slik tank før, men fikk en ny etter jeg sprakk den første til en slik større EK tank til Jingway DP-1200. Så sprakk jo denne, og nå vettafaen hva jeg skal gjøre. Pumpen er en slik Jingway vannpumpe, DP-400. Stål! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Techbay fører noen BP tubereservoar som er bunnsolide. Ihvertfall er det mitt inntrykk. Det er vel plexiglass, men det er til gjengjeld en halvcentimeter tykt. Mitt har vært i oppvasken et par ganger allerede og bærer ingen preg av bruk, sett bort fra mikroskopiske riper som jo er nesten umulig å unngå med plexi. Disse er imidlertid frittstående/ikke pumpemonterte. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Denne tanken. Hadde slik tank før, men fikk en ny etter jeg sprakk den første til en slik større EK tank til Jingway DP-1200. Så sprakk jo denne, og nå vettafaen hva jeg skal gjøre. Pumpen er en slik Jingway vannpumpe, DP-400. Kva veske bruker du? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvordan i alle sprekker de for deg? Jeg har fremdeles ikke opplevd noe lignende. o_O Aner ikke Stål! Haha, ja det hadde vært noe. Kva veske bruker du? Jeg bruker Aquacomputer DP Ultra væsken. Kan det ha noe med at de sprekker? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg bruker Aquacomputer DP Ultra væsken. Kan det ha noe med at de sprekker? Trur ikkje den kan ha noko med det og gjera nei men vist du hadde brukt noko med alkohol i så kan det tørke ut plasten og dermed sprekke. Skrur du veldig stramt til kansje? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Skrur ikke stram til.. Når jeg fikk den passet jeg veldig på at jeg ikke strammet noe, men den lekte fra der jeg skrur den på. Så jeg stramte til den sluttet å lekke.. Da var det ingen sprekker. Men nå ser jeg at det er faktisk 2 stykker, en på hver sin side av tanken. Omfg. :nei2: Har waisted sånn en halv flaske på dette shitet her nå pga alt her lekket ut. Endret 4. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvor tykke vegger er det sånn ca. i reservoaret du bruker? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Uten at jeg har tanken foran meg atm vil jeg tro ca 0.4-0.5cm. Endret 4. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det enkelt å lage gjenger på en radiator? Kjøpte to brukte som ikke passer til en standard dimensjon, da de har blitt modifisert litt av den tidligere eieren. Sikkert ikke så lett som å bare borre et hull.... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Noen måte å feste den med gaffa og/eller hyssing i kabinettet du skal ha den i? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dobbel sticky Velcro fra eBay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå