Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man venter så klart på Pro-modellen ja :dribble:

utgaven som kommer først ut i salg i neste uke er pro utgaven mo-ra3 360, mo-ra3 360 CT core er KUN kjøleribba uten viftefester og sånne ting, mo-ra3 360 LT er radiatoren levert med viftefester, mo-ra3 360 pro er komplett med vifter radiator beholder stand

Lenke til kommentar

Da er endelig pc'n oppe å kjøre! Bah...

Skiftet psu(HX1000), vannblokk(Apogee XT), vannpumpe(MPC655) og rad(Xchanger3x120).

Fikk sirkulasjon med en gang jeg skiftet ut eheimen :thumbup:

Sikkert noe luft igjenn i systemet, men litt skuffa over tempraturene da de er nesten det samme som tidligere.

Kjører på 3 stk noctua vifter.

Er klar over at de er nok litt for svake, men kjennes ut som det blir dytta bra med luft gjennom rad.

Lenke til kommentar

37-40 ved idle med 23.6 grader innetemp ved 1,7 vcore(standard vid er 1,325). ikke rart jeg svetter, lufte nå!

Akkurat det er vel ikke så ille da, men hadde håpt på lavere load temps.

Tenkte jeg skulle ta å poste et bilde av loopen slik jag kan få noen tips til forbedringer, men kamera er på utdrikkingslag :p

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Jo, det er ganske høyt ja... for et par år siden klarte jeg det samme oc med 1,5ca. cpuen har vel ganske begrensa levetid igjen vil jeg tro, derfor det passa så j***** dårli at psuen min gikk siden jeg må ha ny ram, hk og cpu.

Må stadig opp i høyere spenning for å ha den stabil. problemet no er jo at nb blir så sykt varm

Men syns det er rart at tempraturene bare er marginalt bedre nå.

Tidligere: eheim 1048, apogee gtx og mist 2x120

nå: mpc 655, apogee xt og xchanger 3x120 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...