ToothBear Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 er et modifisert g5 kabinett ja, bygge tråd her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=228247 tanken passet perfekt etter mye filing, løste problemet med de manglende festene med å legge den i klem mellom to aluplater. radiatoren går akkurat inn sånn det er nå, trenger ikke fjerne 80 vifta regner med at en 220 rad er nok for en gpu og en cpu? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Det er ein 240mm du meiner? Det går greit. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Det spørs om du skal overklokke eller ikke. Kjøper du en høy fpi raddis med hissige vifter, så vil det nok holde, men om du vil ha mer stillhet, bør du nok vurdere litt mer enn kun en dual raddis. Hva slags cpu og gpu skal du ha? Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 ja, 240. nå har jeg en i5 og 560 ti, men tenker å oppgradere til neste år. vil prøve litt overclocking, ikke noe super høy clock, men bare for å ha gjort, og lært det. er ikke noe særlig plass i g5 kabinettet, men jeg kan jo alltids smelle på en sånn, LOL. http://www.watercoolinguk.co.uk/p/Magicool-XTREME-SINGLE-80-Radiator_11029.html Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 560ti + i5 vil kose seg greit med ein 240. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Den der yter som en dual, men blir litt støy, vifta må jo dytte lufta gjennom 8 cm kjølefinner. Du får teste ut dual først, om du ikke er fornøyd med tempen, er det altlid mulig å koble til en ekstra raddis til loopen. Jeg skal iallfall prøve å kjøre cpu, chipset og gpu på dual raddisen, men den har ekstrem høy fpi, yter nesten som en tripple. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Det er litt mer komplisert enn det. Eg kjører ein 11FPI, men kjører static pressure vifter på relativt lav viftehastighet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hvis jeg ikke husker feil, så har min black ice xtreme II 30fpi, har 4x NB M12 S3HS vifter på relativt lav hastighet, støyer ganske mye mer sammenlignet med min swiftech som har 11 fpi. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Hahaha Åpna "Hackintosh G5" boksen min i dag, for å insposere vannmengden, og fant ut at det var jo et lite økosystem i kjølesystemet. Så, er det noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem for å rense greiene? Det er "svart" i alle slangene og reservoaret, og jeg regner med dette er alger. Har ikke hatt åpen boksen på vell ett år (vannstand har minket 1cm) så regner med det er noe gjenstridige greier som har grodd fast. Først tenkte jeg på plantegift? om det kansje er noe triks å fylle på og la det stå en stund? Andre tips? Må påpeke at det er "umulig" å ta greiene fra vherandre, da det er latterlig trangt inni der, og en demontering kommer til å kreve at alt plukkes ned, slange for slange. Og jeg vil hellst slippe det Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 det er et helvete å få bort!du må jo først å fremst være sikker på at algemiddelet du bruker ikke korroderer bart metal du har i loopen, og heller ikke ødelegger plexi, og slanger. hva bruke du som kjølevæske? BTW, kult at flere i norge har hacintosh, Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Da har jeg fått inn noen leketøy idag også. Blir moro å få montert dem inni kassa. Gtx 580 blokka veier et tonn, hehe. Så synd at jeg har solgt unna 580 kortet, får ikke brukt blokka nå. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 bestiller du alt fra Techbay? Da er de heldige isåfall Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Jeg bestilte så og si alt fra Techbay! er jeg ikke snill? 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Nei, kjøpte ikke fra techbay, de har jeg kjøpt av en bekjent. Han skulle egentlig starte på et vannkjølingsprosjekt, men så orka han ikke det. Derfor tok jeg over et stort parti. De tingene over er bare en del av tingene jeg har kjøpt av han. Mange av tingene er allerede i maskinen min. Venter bare på gpublokk. Så synd at bitspower ikke har blokk for 7950. Må nesten oppgradere til 7970 for å få tak i blokk. Endret 9. september 2012 av samye83 Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 det var ikke du som kjøpte den siste av denne da? argh! http://techbay.no/product.html/ek-vannblokk-for-skjermkort-vga-supreme-hf---plexi?category_id=164 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, det var nok ikke meg. Hvis noen der ute har et vannblokk for 7950 som ikke brukes er det bare til å skrike ut. Eller hvis noen har et 7970 som de vil bli kvitt kan også skrike ut. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Vent, Bitspower har blokker for 7970? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) http://www.bitspower...092618&kind2=15 7970 blokk fra bitspower Endret 9. september 2012 av samye83 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Huh. Dei hadde ikkje ein stund tilbake. Får kikka nærmere! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Tror at man må importere hvis man vil ha tak i den der. Jeg kan sende en mail til taiwan og spørre hva de tar betalt for en sånnen. Endret 9. september 2012 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå