Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den der yter som en dual, men blir litt støy, vifta må jo dytte lufta gjennom 8 cm kjølefinner. Du får teste ut dual først, om du ikke er fornøyd med tempen, er det altlid mulig å koble til en ekstra raddis til loopen. Jeg skal iallfall prøve å kjøre cpu, chipset og gpu på dual raddisen, men den har ekstrem høy fpi, yter nesten som en tripple.

Lenke til kommentar

Hahaha :D Åpna "Hackintosh G5" boksen min i dag, for å insposere vannmengden, og fant ut at det var jo et lite økosystem i kjølesystemet.

 

Så, er det noen som har tips til hvordan jeg skal gå frem for å rense greiene? Det er "svart" i alle slangene og reservoaret, og jeg regner med dette er alger. Har ikke hatt åpen boksen på vell ett år (vannstand har minket 1cm) så regner med det er noe gjenstridige greier som har grodd fast.

 

Først tenkte jeg på plantegift? om det kansje er noe triks å fylle på og la det stå en stund?

Andre tips?

 

Må påpeke at det er "umulig" å ta greiene fra vherandre, da det er latterlig trangt inni der, og en demontering kommer til å kreve at alt plukkes ned, slange for slange. Og jeg vil hellst slippe det :p

Lenke til kommentar

Nei, kjøpte ikke fra techbay, de har jeg kjøpt av en bekjent. Han skulle egentlig starte på et vannkjølingsprosjekt, men så orka han ikke det. Derfor tok jeg over et stort parti. De tingene over er bare en del av tingene jeg har kjøpt av han.

 

Mange av tingene er allerede i maskinen min. Venter bare på gpublokk. Så synd at bitspower ikke har blokk for 7950. Må nesten oppgradere til 7970 for å få tak i blokk.

post-74183-0-67254700-1347202383_thumb.jpg

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...