samye83 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Blir litt vanskeligere å sjekke inni der, for da må du skru opp blokka. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Blir litt vanskeligere å sjekke inni der, for da må du skru opp blokka. Nettopp Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) På hvilken måte pleier problemene å oppstå btw? I bruk, eller ved blokkas kontinuerte eksistens? Har ei FC-7970 acetal + nickel (EN) som eg aldri har fått brukt lol. Nikkelet har blitt bytta etter at EK gjorde ein ny revisjon, men igjen, ikkje fått brukt den. Techbay hadde ein liten stresstest på blokka for å sjekka at det var gjort rett, men ellers intet. Endret 1. september 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Det er vel ikke noe problem med EK sine kobber blokker da. Kan være problem med dem som er nikkel metallbelagt! Så vil du ha nikkel blokkene, så bruk ferdigblandet Nye NB vifter! http://techbay.no/product.html/noiseblocker-vifte-eloop-b12-3-120x25?category_id=93 Endret 1. september 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Koselige. Eg driver i grunnen og vurderer PWM vifter, eller andre vifter generelt enn Corsair sine. Nokre anbefalinger? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skal bestille noe fra techbay iløpet av uka, noen fra Oslo som også har lyst til å bestille noe derifra? Da kan man dele på frakten iallfall, hehe. Før man skal sjekke ut, så står det at man kan hente varene. Har de hentelager? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sannsynligvis er det da å hente hos dem i Skjeberg, Sarpsborg... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skal bestille noe fra techbay iløpet av uka, noen fra Oslo som også har lyst til å bestille noe derifra? Da kan man dele på frakten iallfall, hehe. Før man skal sjekke ut, så står det at man kan hente varene. Har de hentelager? Du har tj11 og har ikkje råd til frakt 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Må jo spare der man ikke sant Om man bestiller ofte nok, så blir det fort en vannblokk ut av det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Må jo spare der man ikke sant Om man bestiller ofte nok, så blir det fort en vannblokk ut av det Man sparer mere på å spise havregrøt noen dager, og som bonus er det sunt Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Det er sant, jeg spiser for lite havregrøt, hehe. Edit: Noen på forumet som har HD7950 blokk liggende hjemme som ikke brukes? Da er jeg interessert Endret 1. september 2012 av samye83 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Beklager, har bare ein 7970 blokk lol. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvis du er i tvil angående nikkellegering så er det vel like greit å gå for noe uten? Bortsett fra at det ser penere ut så har det jo absolutt ingen hensikt. Det var et svare leven rundt EK's tidligere legering, men etter at de endret prosedyre (EN-merking) så har det roet seg kraftig ned. Jeg har selv en universalblokk med EN-nikkel og der er det absolutt ingen antydning til korrosjon, selv med bruk av killcoil og kobbersulfat som Techbay advarer sånn imot. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det er akkuart den visuelle delen ved nickel som jeg er interessert i. Syns det er finere når det er helt blankt. Også er det acetal vs plexi. Acetal er mer robust, plexi er mer fanci, men sprekker lettere. Skal bestille på mandag, så har fortsatt morgendagen til å bestemme meg. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, men med Acetal så vil du jo heller ikke se stort til legeringen. Jeg kunne egentlig tenkt meg plexi selv, hovedsaklig pga. muligheten til å holde et øye med ting. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 EKs nye CSQ blokker i nikkel/plexi + plexi CSQ Sli/CF bridge = AWSM! Spesielt ved blåish farge på kjølevæsken slik at det blir slik frosty look Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) hva synes dere om denne layouten? en stk 2 x 120 rad i bunn, pumpe helt forran, ved siden av psu'en, tank midt i kabinettet, og disse to blokkene: http://techbay.no/pr...category_id=111 http://techbay.no/pr...category_id=164 noen som har noe å si på dette oppsettet? de to viftene representerer 2x120 rad. Endret 2. september 2012 av ToothBear Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er det eit Mac Pro kabinett du har der? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja, er mac kabinett. Gutten kjøpte par deler av meg igår, og ser at de er montert. Tanken passet jo godt inn der Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Aha. Eg vil påstå det går med den 240 radiatoren i bunn om du fjerner 80mm vifta der. Vel, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå