Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å bedre... Tror det er samme greia, men skal ikke uttale meg mye om det. Er mye delte meninger ser jeg på nettet.

 

det er en grunn ja, Mayhems folka selv, sier at de har fått mye problemer med tygon og primochill ved bruk av PASTEL væsken.. ikke X1 eller aurora, men spesifikt PAstel. De hadde ikke problemer med xspc, masterkleer, durelene osv..men anbefaler Clearflex sa de , eller han...Mick...

 

Men bruker Tygon nå, men med Aquacomputers væske:)

 

Så prøver Masterkleer nå, bestillte fra Rakett1 siden Techbay ikke hadde 3/8-5/8 =/.

 

NOen som har brukt det destilerte vannet en får kjøpt på Apotek1? Står sterilt vann riktignok...

Endret av erikgameman
Lenke til kommentar

Bruker du noen form for algedrepende middel i det hele tatt samye83? Selv bruker jeg kun batterivann med 2-3 dråper kobbersulfat. Denne miksen har ruslet og gått i ca. 4 måneder nå og vannet er like klart som ved dag 1. Jeg brukte en periode ethylenglykol/frostvæske (2:10 e.glykol - vann), men faren for korrosjon i en loop bestående av kobber, stål og ev. nikkellegeringer (med unntak av enkelte EK-blokker) er svært liten så jeg droppet det.

 

Hvis du vil helgardere deg så er nok ferdigmikser som Aqua Computer Double Protect ol. det beste valget. Antageligvis unødvendig i de aller fleste tilfeller, men like fullt en relativt billig forsikring.

Endret av pølsehund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...