Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder vann så raver Caselabs M8 og M10 høyt her hos meg ihvertfall. Ellers så ser NZXT Switch 810 og Xigmatek Elysium interessante ut, men jeg er ikke helt komfortabel med utseendet til sistnevnte. Mitt eget Corsair 800D ligger høyt i kurs det også, men jeg er lei av det :huh:

Lenke til kommentar

Har nettopp fått inn ett "nytt" kabinett her som ennå ikke er kommet på markedet og det har plass til 3 stk 280 radiatorer uten modding og det kan ta HK opp til HPTX og XL ATX format. :)

 

er det den nye modellen av serveren min? :)

 

yupp :)

 

Kommer bilder senere i dag skal på oldboys trening først, jada jeg er gammel :p

Lenke til kommentar

Vann:

Corsair C70 (2x 280mm + 2x 120mm, alle 60mm INTERNT!)

 

Hæ? Ganske sikker på at det er maks 40mm tjukk 240mm radiator i taket, og nesten kva som helst tjukkelse 240mm i gulvet.

Hvis du monterer viftene utenfor altså, burde vel nevnt det :blush:

Uansett, et herlig kabinett å bygge i og herlig for vannkjøling i forhold til størrelsen.

Lenke til kommentar

Hvis du monterer viftene utenfor altså, burde vel nevnt det :blush:

Uansett, et herlig kabinett å bygge i og herlig for vannkjøling i forhold til størrelsen.

Du har allerede slått deg løs i det? :)

Ja, fikk kabinettet i dag fra dustin og da var det "bare" å flytte over og montere på plass...

Tok vel en 3 timer å tømme loopen, demontere hele CM 690 II Advanced og ut med viftekontroller og vanntank for så å montere alt inn i C70.

Demonteringen tror jeg tok nærmere 1.5 time mens montering og kabelrydding tok i overkant av en time.

Helt vilt hvor enkelt det var å montere i C70, langt mer plass på baksida til å stappe kabler og veldig hendig å ha "hender" som kan åpnes og lukkes så mange ganger du vil.

 

Sånn for gøy bestilte jeg en Gentle Typhoon 3000RPM variant, virkelig negativt at disse kommer med 4-pin molex-plugg istedet for 3-pin vifteplugg, og den bråker som helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...