Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

enig der, liker lite også, men noen ganger er det morro med "go big".

 

Hvis jeg modder f eks graphite 600 t, til å roe en 360 tynn rad (30mm fra techbay) og en 240 60 mm , er det nok til en 3570 k, og 670 i sli ? blir ett 670 først men sli senere ( skulle ha to men klarte nettopp å knuse tv'en O.o )

 

Hadde 600t før, men solge det. Men savner det litt :p klarer aldri å bestemme meg virker det som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan alltids modde inn ein 360 framme i 600T'en også det eg kan sjå. Men for å svare mer nøye så skal det gå greit det i grunnen. Kanskje du burde vurdere å montere ein radiator på bakvifta også for sikkerhets skyld.

 

Vær obs på at dybden på radiatoren ikkje har alt i verden å si etter kvart som viftene går treigare. F.eks er Alphacool Nexxos 360 sin ST30 kun 30mm tjukk, men har samme ytelse som dei brødrene sine ved lav viftehastighet. I det minste i følge Martins' Liquid Lab.

Lenke til kommentar

ser penere utmed en 240 :).

 

Ja kan det også, men da er det plutselig 1 rad, 1 vifte, 2 compr.fittings, og 2 adaptere ekstra..koster spenn:P

 

Og jeg må nok da kutte ned til 3/8-5/8 tubing.

 

Men klarer jo alri å bestemme meg, blir å kjøpe tank,pumpe, ax 850 , hk og kabler i august, så lit hver mnd frem til januar. derfor jeg lurer på å kjøpe et sicko kabinett og bruke mer ti.

 

Sitter på en laptop nå, MSI GT70 , funker bra, men ...laptop:P

Lenke til kommentar
Boks eller ikke

 

mulighet for 2x360 rad og en 480 rad UTEN modding er jo nerdgasm....

 

Synes Røkke eller Hagen kan gi oss spenn til å bygge en INSANE build i et sånt et... Så kan alle på forumet sitte i EN lang rad på TG eller noe... showoff:P

Personlig hadde jeg glatt hatt et mATX-kabinett om jeg kunne fått plass til 4x120mm 60mm tykke radiatorer, men det er nok bare jeg som liker at teknologien blir mindre.

 

Kanskje mekke et hjemmelaget µATX kabinett da? Sette av plass kanskje over kabinettet (oppå taket) til 120.4 60mm tykk radiator i push-pull med mesh og støvfilter som drar luften gjennom på tvers av kabinettet. Kunne sett kult ut.

Lenke til kommentar

hadde kanskje fått inn en 120mm rad uten modding... 240 med lett modding, 360 med ganske mye modding klarer kanskje å få plass til en 120 eller noe slikt.

 

Skal brukes som LAN-PC/lett å flytte. Har 800D, men blir ALT for stort.

Endret av MiiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...