erikgameman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Enzotech fittings...Pros / cons ? erfaringer ? ser de har de på Aquatuning http://www.aquatuning.no/index.php/cPath/50_675/filter_by_manu/82 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Prøvd og bleede loopen 100% nå de siste timene + igår... Er jo kleen umulig og få ut alle boblene Endret 15. juli 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Ser at komplett har salg på cosmos 2, men koster nesten det samme på dustinhome. Det klør i fingrene, har så lyst til å oppgardere. Planen var å spare til silverstone tj11, men er tj11 verdt den dobbelte prisen? Klarer liksom ikke å bestemme meg... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg synes Cosmos II ser klønete ut ift. vannkjøling. Xigmatek Elysium er i mine øyne et bedre valg. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Sett par video der de har klart å få til ganske nice vannkjøling i cosmos kassa. Elysium så ikke så verst ut heller. Prisen er veldig fin da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Cosmos II = For mye plastikk Vedder på at om de hadde fjernet dette heftige vifte kontrolleren så hadde det blitt solgt for max 2k Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Til info så har jeg en så og si ubrukt Coolgate 360 som jeg ikke behøver lengre. "kremt kremt" Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Ser at cosmos 2 ikke er særlig populær blant folka her, den hadde nok veid enda mer om alt var i alu, iallfall stål. Personlig likte jeg designet til cosmos. Plastikken ser jo unektelig lik ut som Alu/stål. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Bror min blei skikkelig glad i Cosmos 2 når han så det, så nå når han bestilte PC så bestemte han at heila sulamitten skal i det... Også skal eg bygga vannkjøling etterpå i det. o.o Endret 15. juli 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Cosmos II = For mye plastikk Vedder på at om de hadde fjernet dette heftige vifte kontrolleren så hadde det blitt solgt for max 2k Ikke kom her å si at Cosmos 2 har for lite metall! Kabinettet er så latterlig tungt at det knapt kan bæres av en normal person med innmat i. Vi snakker over 30 kg her! Endret 15. juli 2012 av arni90 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Har lest litt rundt at cosmos 2 veier litt over 22 kilo uten innmat, så jo mere hardware man har, jo tyngre blir det. Tror jeg skal sette en trippel på toppen og 2x dual nede, fult med vann og mange vannblokker. Nærmer seg nok 35 kilo, hehe. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Pfft Det har for mye plastikk!! Vet ikke hvor mye mitt veier, men jeg klarer og bære det opp og ned trappene noen ganger Aluminum vett Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Pfft Det har for mye plastikk!! Vet ikke hvor mye mitt veier, men jeg klarer og bære det opp og ned trappene noen ganger Aluminum vett Å bære et Cosmos 2 opp og ned trappa 4-5 ganger kan faktisk anses som trening Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Prisen på tj11 ligger på sånn ca 5000 kr, og bestille fra utlandet er ikke akkuart så mye billigere heller. Er det noen her på forumet som vil selge sitt tj11 Vil helst ha tj11... Lenke til kommentar
erikgameman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kabinett/Fulltower/LD-Cooling/LD-Cooling-PC-V8-ATX-HPTX-Black-LD-PC-V8-ATX-HPTX-BLACK-UNI-TRAY-118207.aspx Jæ**** lite kabinett.... falt pladask... Lurer på om ikke dette var skjebnens måte å si at jeg skal ha dette på ... KJedelig lite. Trenger en ny leilighet for å få plass til dette uten ¨gjøre det til stuas midtpunkt:P Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 LD kabinettet er sikkert en drøm å bygge i, men i mine øyner ser det ut som en metalboks. Liker kabinetter med litt former, akkurat som en dame, må ha litt former for å være sexy. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Jøss :O LD i Norsk nettbutikk Lenke til kommentar
erikgameman Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Boks eller ikke mulighet for 2x360 rad og en 480 rad UTEN modding er jo nerdgasm.... Synes Røkke eller Hagen kan gi oss spenn til å bygge en INSANE build i et sånt et... Så kan alle på forumet sitte i EN lang rad på TG eller noe... showoff:P Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Boks eller ikke mulighet for 2x360 rad og en 480 rad UTEN modding er jo nerdgasm.... Synes Røkke eller Hagen kan gi oss spenn til å bygge en INSANE build i et sånt et... Så kan alle på forumet sitte i EN lang rad på TG eller noe... showoff:P Personlig hadde jeg glatt hatt et mATX-kabinett om jeg kunne fått plass til 4x120mm 60mm tykke radiatorer, men det er nok bare jeg som liker at teknologien blir mindre. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Enig, selvom man ikke skulle tro det med det jeg har Kunne gjerne tenkt meg Corsair 550D, syntes det er ser utrolig fint ut. Men tviler det kan ha noe særlig radiatorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå