Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg har egentlig kjøpt swich 810...men, er litt usikker på om jeg vil ha det. Det er et bra kabinett tror jeg ( basert på forumer osv)...men...det gir meg ikke den " F*** yeah this is it " feelingen.

 

Har noen forslag ? Kan godt betale litt mer siden dette er et prosjekt over en lengre tid.

 

Og nei jeg vil ikke ha et 16 m høyt caselabs kabinett... da kommer kona til å få hjerteinfarkt siden det skal stå i stua.

 

Jeg har en 360 og en 240 60mm tykk radiator fra før...som jeg ikke vil kvitte meg med :p

Lenke til kommentar

JEg har egentlig kjøpt swich 810...men, er litt usikker på om jeg vil ha det. Det er et bra kabinett tror jeg ( basert på forumer osv)...men...det gir meg ikke den " F*** yeah this is it " feelingen.

 

Har noen forslag ? Kan godt betale litt mer siden dette er et prosjekt over en lengre tid.

 

Og nei jeg vil ikke ha et 16 m høyt caselabs kabinett... da kommer kona til å få hjerteinfarkt siden det skal stå i stua.

 

Jeg har en 360 og en 240 60mm tykk radiator fra før...som jeg ikke vil kvitte meg med :p

 

Silverstone TJ07?

Lenke til kommentar

JEg har egentlig kjøpt swich 810...men, er litt usikker på om jeg vil ha det. Det er et bra kabinett tror jeg ( basert på forumer osv)...men...det gir meg ikke den " F*** yeah this is it " feelingen.

 

Har noen forslag ? Kan godt betale litt mer siden dette er et prosjekt over en lengre tid.

 

Og nei jeg vil ikke ha et 16 m høyt caselabs kabinett... da kommer kona til å få hjerteinfarkt siden det skal stå i stua.

 

Jeg har en 360 og en 240 60mm tykk radiator fra før...som jeg ikke vil kvitte meg med :p

 

Silverstone TJ07?

 

finnes ikke i norge..tj11 koster jo flesk

Lenke til kommentar

JEg har egentlig kjøpt swich 810...men, er litt usikker på om jeg vil ha det. Det er et bra kabinett tror jeg ( basert på forumer osv)...men...det gir meg ikke den " F*** yeah this is it " feelingen.

 

Har noen forslag ? Kan godt betale litt mer siden dette er et prosjekt over en lengre tid.

 

Og nei jeg vil ikke ha et 16 m høyt caselabs kabinett... da kommer kona til å få hjerteinfarkt siden det skal stå i stua.

 

Jeg har en 360 og en 240 60mm tykk radiator fra før...som jeg ikke vil kvitte meg med :p

 

Silverstone TJ07?

 

finnes ikke i norge..tj11 koster jo flesk

 

Blir sikkert ikke så mye mere enn 2k hvis du bestiller fra utlandet. :)

Lenke til kommentar

http://www.proshop.n...paign=pricesite

 

Nå er jo ikke TJ07 svart inni.

Personelig hadde jeg valgt 800D nettopp pga det, samt at det har mye bedre løsning for å skjule kabler

ja er et fint kabinett, noen klager på at det føles litt billig, dog den drøye prisen .

 

Men absolutt noe å ha i tankene, hadde jeg hatt mer tålmodighet hadde jeg spart opp til TJ11 :p

 

800D føles billig? lol... Du får det du betaler for, og jeg syns du får mer for pengene enn du får med TJ07 selvom du modde litt for mer enn 360 radiator internt.

Drøy pris? Koster samme som TJ07! :p

Lenke til kommentar

At silverstone of Lian Li kabinettene ikke er svart inni er noe som alltid har forundret meg. De fleste pleier å lakkere insiden selv. :)

Å farge aluminium innvendig resulterer enten i løs lakk eller enorme kostnader.

 

Takk for tipset,da er det uaktuelt:P

 

Valgene står mellom:

 

Cm storm stryker

800D

Switch 810 MATTE black..ikke den glossy shaiten jeg har nå.

 

 

eller vente et par måneder og kjøpe TJ11...og så enda noen måneder for å få kjøpt restenav pcen..absolutt alt:P

Lenke til kommentar

TJ11 ser så "tom" ut når man "kun" har 360 radiator i siden :p

Da syns jeg du skal spare til 560/480 radiator også!

 

jepp..

 

blir det tj11, blir det å sende radiatorene tilbake til techbay, vente 2 uker, hente en 560 rad ( bor 20 min unna :p ), så tj11..og så har jeg kanskje råd til enten hk,cpu og psu, eller alt til vannkjølingen:P.

 

student + mye spenn = no no no

Lenke til kommentar

800D er ganske perfekt for vannkjøling, men da kreves det en god del modifikasjoner.

Har en 480 i toppen og en 360 i bunnen på mitt. Men det har krevd en del modding :p

 

Kan evnt. legge ut noen bilder hvis det er av interesse. (I morgen i såfall :) )

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...