Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Det eg ser skal det ikkje være nødvendig med ein D5 pumpe. DDC pumpa har sin versjon av toppen/tanken som du ønsket, som kan være bedre alternativ.

Du sier noe der, skal se litt på DDC toppene ;)

 

EK-D5 X-RES TOP 100 er utgått. Sendte faktisk mail til EK i dag om det. Venter på svar om der kommer lignende produkter...

 

De hadde den på nettbutikken for noen dager siden faktisk, kjipt at de har tatt den bort nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå MÅ jeg kvitte meg med det jeg har av vannkjølingsstæsj. Siden dette er det ENESTE stedet man finner folk som kan være interessert ... nok en gang.

 

 

 

Dette må bort:

Alphacool cora passiv radiator

- Ikke brukt aktivt (bare testet for lekkasje). I original forpakning.

 

Jingway DP600 og DP400 pumper

- Ikke brukt aktivt, men testet. 400 i oiriginal pakning.

 

Endel fittings og overganger. Spør.

 

Ek-FB chipset-blokk til Evga Sli3 / Sli LE

- Hvit og nickel. Brukt lite. Går billigbillig.

 

Technofront Plexi-kabinett

- Brukt. Funker fjell. Muligheter for mye tweaking.

 

Vifter i alle størrelser og varianter. Spør, har det meste.

 

Laptop (Toshiba A300) uten lader og hdd.

- Funker, og kan plukkes for deler om ønskelig. Cheapcheap.

 

Intel X-25v 40gb

- brukt, men funker fjell

 

Strikkoppheng for HDD

- sinnsykt effektive

 

Vil også bli kvitt en hel del PC-spill. Grisebillig.

 

Kontakt på epost pedersen.eirik[at]gmail.com. Er ikke så ofte innom forumet.

Selger som sagt det meste svært billig. Kjøper du alt får du kembopris.

 

 

Lenke til kommentar

Kjøp heller dem nye dominator platinium brikkene med lys!

Er de jeg skal ha:)

 

Sliter med å bestemme meg for hovedkort bare. Har allerede nzxt swich 810 sort... og skal ha sølvnipler...og skal ha corsair kablene på komplett... men er så LEI blå hovedkort...alt er blått.. og er usikker på om jeg får "vekk" den brunfargen på sabertooth kortet ( z77 ) med å dekke til kabler, eller slys i kabinettet.

 

Tips ? Tittet litt på AsRock fatality z77...

Lenke til kommentar

Har i grunnen alltid vært ett spørsmål det, men nå er det spesielt naglet fast at det er ren estetikk...

 

Da lar jeg det være. Tenker at jeg skal forsøke å bruke en ekstra case denne gangen dedikert til radiatorene, pumpen og reservoaret. Dersom jeg kjøper flere radiatorer kan jeg da redusere mengden med viftehastighet jeg trenger for å kjøle systemet eller er det irrelevant?

 

- Sist gang så hadde jeg problemet med å finne en effektiv løsning for å skifte vannet når det var nødvendig. Noe jeg fortsatt sliter med. Hva kan en god løsning være?

Lenke til kommentar

Enkleste løsningen er bare å ha ein eller anna blokk du fort og enkelt kan fysisk fjerne fra kabinettet. CPU-blokka er ofte eit godt alternativ. Når det er utenfor kabinettet og over noe å helle vannet i tar en så bare av slangen...

 

Alternativt kan du rett og slett åpne på ein plass der vatnet ikkje vil spruta overalt.

 

Men om du vil kan du få tak i quick disconnects. To par, men bruk eit i loopen. Når du trenger å draine kan du då bare koble fra originale paret, koble på sekundære paret og la det tømme ut derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...