Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle bestille deler til drenering ettersom jeg er lite keen på å få masse rød farge rundt på gulvet etc :p

Tips?

 

Tenkte ett T stykke, men helst ikke slike Bitspower med 4 hull...

 

Hvorfor bruker du ikke Quick disconnect's så slipper du å tømme hele loopen om du ikke må?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille deler til drenering ettersom jeg er lite keen på å få masse rød farge rundt på gulvet etc :p

Tips?

 

Tenkte ett T stykke, men helst ikke slike Bitspower med 4 hull...

 

Du kan nok antageligvis unngå å bekymre deg over slikt ved å bare fysiskt fjerne nok av loopen til at du kan kobla fra greier over ei bøtte.

Lenke til kommentar

Du kan jo blåse inn i en eller annen slange samtidig som du tilter litt på kabinettet hist og pist. Du burde ihvertfall få ut det meste av vannet fra radiatorene. Med mindre du har et beist av en pumpe så vil det jo være en ulempe med for mange QDC's i loopen også. Motstanden ligger på alt fra 0.3 PSI til over 1.0 PSI ved 1GPM så det kan utgjøre litt etterhvert.

Endret av pølsehund
Lenke til kommentar

Store plassen er det ikkje å gå på, men nå er ikkje poenget at eg skal ha store mengder plass til overs heller; bare å ha plass til det eg har lyst til å ha i kassa. 5.25" brønnene bryr eg meg fint lite om uansett, så det buret og harddisk buret blir nok fjernet komplett.

 

Kabinettet er 44.5cm. Radiator-grillen er 39.7cm høy, så i den retninga går det greit, med litt plass til overs der det er skrikende nødvendig.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...