turbo_fever Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Aquatuning har jeg shoppa hos. Går ganske raskt derrifra. Kjøpte 4 compression fittings som jeg trodde var mindre en bp sine. Også siden det stod low profile eller hva det var, men dem var jo endel større Noen som vil ha dem bare pippp. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vises dårlig men er av black nickel. Og skal være compact.. Sorry jeg ikke sa det var 3/8"-5/8" da. Men her er bilde og link av 7/16"-5/8" BP mot dem jeg fikk tak i på aquatuning. http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p5291_16-10---16-11mm-compression-fitting-G1-4---compact---black-nickel.html Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ah trodde det var BP jeg, nei slike har jeg nok av - tom i riktig størrelse! Kanskje idle er interessert, han er jo rene fitting-samleren Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ja jeg har nokk bp. 22 i sølv 12 i black sparckle å 4 i EK. + Noe barbs i forskjellige dimms da.. Men sku hatt fler Endret 4. mai 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 kabinett er malt i matt sort... blokkene er i svart acetal... blir vel feil med glinsende fittings Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke glinsende dem 4 der.. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er ikke glinsende dem 4 der.. En kan jo speile seg i dem da er dem glinsende Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja du har jo svart chrome å. Kan speile seg i det å.. Kan det i det meste gitt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis noen har svarte comp. til overs så gjerne send meg en pm Ja, vet man skal ikke ta slitk her...men bedre enn og måtte bestille 4stk. fra utlandet pga. det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Wow, akkurat fått tafsa litt på Phobya-pumpa - og er prositivt overasket. Har ikke testet den i bruk, men ikke vanskelig å kjenne at dette faktisk er kvalitet (på tross av den latterlig lave prisen). Har 3 av den svakere sorten på vei også, så skal bli gøy å teste Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis noen har svarte comp. til overs så gjerne send meg en pm Ja, vet man skal ikke ta slitk her...men bedre enn og måtte bestille 4stk. fra utlandet pga. det Hvilken dimensjon er dine slanger ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Idle: Bruker 1\2 slanger Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Idle: Bruker 1\2 slanger ID eller OD ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ID Jeg går utifra at alle forstår hva jeg mener :!: Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wow, akkurat fått tafsa litt på Phobya-pumpa - og er prositivt overasket. Har ikke testet den i bruk, men ikke vanskelig å kjenne at dette faktisk er kvalitet (på tross av den latterlig lave prisen). Har 3 av den svakere sorten på vei også, så skal bli gøy å teste Korleis er støynivået? (Viss du har fått testa enno, altså ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke testa enda. Blir nok enda en stund til det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det slik at med kompressor-nipler så trenger man ikke slangeklemmer? Jeg ser etter en måte å gjøre slangene pene på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Riktig det, du slipper slangeklemmer Du kan også bruke 1\2 nipler men bruke 7\16 slange, da kommer du også unna slangeklemmer siden slangen sitter meget hardt på da. Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Joda, men fortsatt anbefalt å bruke klemmer/strips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå