BMWCoupeFtw Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Redtube! Er ikke 100% fornøyd, men det er det jo umulig og bli når man ikke har Asus maximus extreme IV eller noe Tror og sølv fittings hadde gjort susen. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg tror å skjult den framre slangen som går rett ned der hadde gjort det enda bedre, den brøt litt med ryddigheten til resten på ett sett. Eller at den hadde gått 100% rett ned. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Man kan ikke se den ene halvparten når døra er på! Så derfor bryr jeg meg lite om hvordan det ser ut i det område Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) nvm.. Endret 21. mai 2012 av MiiX Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du fant ikke et mindre HK og et større kabinett da? Ellers ser det sweet ut Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sikkert grisedeilig å bygge i et sånt kabinett, uendelig med plass til ting og tang. Hadde jeg ikke vært gift, så hadde jeg garantert kjøpt et sånt kabinett også Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er rimelig fantastisk og bygge i ja. Må vel ha EVGA SR-X om man ønsker og virkelig fylle den... Noe jeg aldri kommer til og investere i for og si det sånn Blir nok Asus rampage IV formula på meg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du har jo plass til enda et hovedkort ved siden av. To-i-en-løsning Eller et grisedigert reservoar! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har faktisk vurdert og montere den bitspower 250 tanken jeg har. Men igjen, man får ikke se den med mindre døra er åpen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som har tips til gode støvfiltre? Er ikke akkurat imponert over de silverstone filterene jeg har... Nå har jeg riktig nok kun 2 kabinett vifter og 1 eksos, men ligger støv på skjermkortet etter 1 dag! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvis utseendet ikke teller så ekstremt mye, kan du jo lage dine egne? Finn tak i strømpebukse som ikke er for ugjennomtrengelig og limpistol, så er det bare å sette igang. Billig er det sikkert også. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg vil helst ha noen som ser rimelig bra ut! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 DEMCiflex er ganske snasne. Ellers så har man disse som ser ganske fine ut, men litt tungvinte å rense. Selv har jeg faktisk droppet å bruke viftefilter pga. økt støynivå og dårligere ytelse. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 DEMCiflex er ganske snasne. Ellers så har man disse som ser ganske fine ut, men litt tungvinte å rense. Selv har jeg faktisk droppet å bruke viftefilter pga. økt støynivå og dårligere ytelse. Ja jeg bruker ikke filter på radiatorene. Har jo kompressor så de bare blåser jeg rene 1 gang i uken. Samme gjør jeg forøvrig med hele kassa. Har hørt at DEMCiflex ikke ser noe bra ut får dem er så flimsete og ikke solide. Dem andre der gjør nok dårligere jobb en silverstone filterene Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Så då får eg endelig pumpekontrolleren fra koolance i dag, yay. Endret 24. mai 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Kan man endre hastighet på pumpa mens den er på?(MCP655) Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Med typisk volt-regulering skal vel det være helt vanlig prosedyre? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 hvis du har den vanlige mcp655 med hastighets regulering, så er det ingen problem å skifte hastighet mens systemet er på. Jeg bruker det til å få ut alle boblene i radiatorene. Full fart og ned, meget effektiv. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Gjør det noe om man kjører dem på forskjellig hastighet? Den ene pumpa bråker mer enn den andre Så over 3 begynner den og lage litt lyd Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Viftekontrolleren er episk koselig å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå