Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt/brukt aquatuning.no før?

Er det god service/sikkert, og pleier det man bestiller å komme frem uskadet? og evt hvor lang tid tar levering derfra?

 

Har brukt de en del, varene pleier og komme fort, men er som Drunkenvalley sier, de er ofte treige på og svare. Jeg ble for en stund siden kontaktet av ansvarlig for den internasjonale delen (utenfor Tyskland) fra Aquatuning, han hadde sett noen tester jeg hadde gjort på div cpu'er, blokker, osv osv og lurte på om jeg ikke var interesert i og gjøre noen oppdrag for dem, primært oversetting av siden til Norsk, men også litt tester. Betaling skulle skje i form av credit på siden deres som jeg kunne brukte til og kjøpe varer.

 

Jeg skulle få en kort tekst som jeg skulle oversette som en liten test og jeg var selvfølgelig interesert og svarte dette med en gang, 3 dager (arbeidsdager) gikk uten noe svar, sendte da igjen en mail og hørte om de hadde motatt forige mail og at jeg var fortsatt interesert, enda 10 dager gikk før jeg igjen sendte en siste mail der jeg skrev at jeg fortsatt er veldig interesert og fordi jeg snart skulle kjøpe en del deler til et prosjekt så hadde det vært konge og benytte denne muligheten. Dette var 3 måneder siden og fortsatt inget svar.

 

Om de ikke lenger var intereserte eller hva et var vet jeg ikke, men den Norske siden er fortsatt ikke oversatt så det er nok ingen som har gjort dette, fremmstår som veldig uprofesjonelt og sende ut en slik mail, og så ikke svare noe som helst, hadde jeg enda fått en mail med at hele opplegget var lagt på is så hadde det vært greit, men den gang ei.

 

Annet enn dette så er jeg veldig fornøyd med priser, og levering fra Aquatuning. Er dog litt styr vis noe skulle skje med en vare etter lengere tid, dette er fordi det ikke er en Norsk butikk (selv om de har et .no domene) så de er ikke underlagt norske regler for retur, support og garantier.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Ok.

Så lenge delene de leverer fungerer og leveringen ikke tar altfor lang tid er det nok for meg.

Har ingen problemer med siden da jeg kan tysk flytende, men kan godt skjønne at det kan være irriterende for noen/mange. hehe.

Får se hva jeg kommer frem til, håper å komme frem til en liste og bestille i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Vannblemmer og mye banning, endelig fikk jeg på fittingene på chipset blokka. Fant ingen skruer som passa, så jeg bare stripset den til. Men PWN tempen får jeg ikke gjort så mye med enn å sette en vifte der med tannpirkere. Noen som har gode tips å gjøre det finere?

post-74183-0-09513200-1337349621_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skrue på forumet her har vannkjøling i kobber rør, var hjemme hos han for mange år siden for å klokke en opty cpu. Kald luft fra hull i veggen, ganske rått. Du kan eventuelt spørre han, mannen har peiling på vannkjøling.

 

Edit: Drev med å testa med forskjellige hastigheter på mcp655 pumpa, fant ut at hastighet 4 var mere stillegående enn 2 og 3. Ved 2 og 3 var det mere durring fra pumpa. Er det slik for andre på forumet også?

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Vil tro du bare kan gå til en rørlegger å spørre :) Er vel mulig å få laget til det meste.

 

 

Vet det er litt shady å bruke forum til salg, men er her de interesserte vanker.. :p

Har endel vannutstyr som går grisebillig.

http://www.hardware....d/annonse/23805

 

Har mye annet og som skal bort, så rop ut.

 

Du har tilfeldigvis ikke en sånn vannblokk som er universal som jeg kan sette på 560TIen min? :) Evt. også en 120 eller 240 radiator?

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Jeg har en Swiftech MCW82 m/GTX570 monteringskit og en Coolgate 360 m/vifter til overs. Har faktisk en Aquastream XT m/aquainlet/tank også. Gjengene i den ene porten på blokka var av en eller annen grunn litt skeive fra produsent så den ene nippelen står en tanke skeivt. Nevertheless så er den potte tett. Vet ikke om kittet passer 560ti, men det kan sikkert skaffes. Pga. "feilene" går den billig.

Lenke til kommentar

Ser mange ting om nikkelblokker, men hva sier dere? Er de så dårlige som mange vil ha de til? Eller er det gamle revisjonene som er slik? Ville dere anbefalt EN(Nickel)+Acetal eller Acetal eller ren Copper?

Fittings.. Hører mye rart om Bitspower, men lite om eks EK, er det noe å gå for? Hva vil dere anbefale?

Lenke til kommentar

Vet det er litt shady å bruke forum til salg, men er her de interesserte vanker.. :p

Har endel vannutstyr som går grisebillig.

http://www.hardware....d/annonse/23805

 

Har mye annet og som skal bort, så rop ut.

 

Hvilken pumpe har du? Jeg er litt usikker på om min DCP 4.0 holder når jeg bygger om til sommeren. Den vil dra to 360 rad, CPU-blokk, GPU fullcover- og universalblokk, ihvertfall to QDC og en del 90° koblinger.

Lenke til kommentar

Vil tro du bare kan gå til en rørlegger å spørre :) Er vel mulig å få laget til det meste.

 

 

Vet det er litt shady å bruke forum til salg, men er her de interesserte vanker.. :p

Har endel vannutstyr som går grisebillig.

http://www.hardware....d/annonse/23805

 

Har mye annet og som skal bort, så rop ut.

 

jeg er interisert i alt av radiatorer og reservoarer, og blokker til skjermkort.

Lenke til kommentar

Vil tro du bare kan gå til en rørlegger å spørre :) Er vel mulig å få laget til det meste.

 

 

Vet det er litt shady å bruke forum til salg, men er her de interesserte vanker.. :p

Har endel vannutstyr som går grisebillig.

http://www.hardware....d/annonse/23805

 

Har mye annet og som skal bort, så rop ut.

 

jeg er interisert i alt av radiatorer og reservoarer, og blokker til skjermkort.

 

Send meg en PM vis du er int, har en del liggende som jeg gjerne blir kvitt.

Lenke til kommentar

Er det noen lure og enkle muligheter for å få 2x120mm rad inn i ett Fractal Define Mini kabinett? Noen som har sett? :)

Letteste løsning vil vel være å kutte hull i toppen og montere radiator der?

Nå er ikke jeg kjent med det kabinettet, men dette er jo noe du kan måle deg frem til om passer.

 

Edit: Hmm. Er det 2 stk. 120-rad som skal inn, eller 1 stk. 240-rad? Ble usikker når jeg leste det en gang til :p

 

Edit 2: En som har gjort det med en enkel 360-rad: http://i.imgur.com/nkU3H.jpg

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...