Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zalman har også en blå ac fluid, den fungerer veldig bra, men lukter litt rart. Stuepc'en er tilkoblet zalman reserator 1 plus, og vesken i den har holdt seg i over 2 år nå, hehe. Ikke byttet, for jeg ser ikke noe dannelse, eller grums i vannet. Den fluiden koster litt, men varer jo veldig lenge da.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle delt en 1/2" slange med en Y-splitter og kjørt parallelt med 3/8" slanger en Supreme på CPU og en full cover + en universal på GPU, deretter samlet dem i 1/2" igjen, ville det blitt fullstendig stopp i en av kretsene da? Det er jo selvfølgelig ikke optimalt, men hvor svak vannstrøm ville jeg egentlig fått igjennom den mest restriktive delen?

 

Eventuelt kjørt alt inn i CPU og for så å dele opp mellom GPU'ene?

Lenke til kommentar

Ser ut som om det blir vanskelig med en intern 360-rad i et Fractal XL. Ingen viftemuligheter i topp og dessuten har man denne skråstilte 180mm viften. Det kan nok gå, men med heavy modding.

 

Jeg ville satset på ekstern-montert ;) Med slike kan du enkelt feste radiatoren til den bakerste vifteplassen. Der er det vel kun 140mm som passer så du må skaffe 140mm-utgaven av festene og finne ut av en måte å feste radiatoren på hvis den er 360.

Lenke til kommentar

Viften må nok fjernes med mindre du bruker av plassen i 5 1/4-brønnene. Det enkleste vil nok være å fjerne viften, skjære et rektangel i toppen, tilpasset ønsket radiator og skaffe en radiatorgrill el. som du smetter oppå. Ca. halvveis ned på denne siden ser du hvordan en annen har gjort det.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle hatt 360 i det kabinettet ville jeg tatt bort den vifta i toppen.

Såvidt jeg kan se så er det bare en "boks" som er skrudd/nagla fast i toppen av kabinettet?

 

Også ville jeg skjært hull i toppen og festet vifter og radiator i en slik: http://www.aquatunin...es---Black.html

 

Evnt: en slik: http://www.aquatunin...oud--Black.html

Hvis du ikke får plass til vifter+radiator ned mot hovedkortet.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...