Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Snip*

Bestilt på netshop du og ? :wallbash:

Ja, har du bestilt det samme kabinettet?

Eller vet du om noen andre som selger det?

Har alltid vært fornøyd med NetShop før men nå har jeg lest så mye rart om dem at jeg vurderer å bytte butikk. Skal reklamere på noen katoder fra en kompis nå så det blir nok det avgjørende utslaget.

Woy, dere bestillte en vare fra netshop som ikke var på lager? What other dumb shit have you done today? :p

Den var jo forventet 29.03.10 også ble det flyttet frem til 27.04.10 og bå er det flyttet frem igjen. Begynner å lure på om dem faktisk har bestilt det? :hmm:

Endret av martin808
Lenke til kommentar

Har faktisk ikke tenk over det, men når du sier det har det bare blitt verre og verre service. Etter dem slo sammen Oslo og Sandefjord har butikken sakte men sikkert sunket på service og kvalitet.

Jeg har ventet på processor og bluray brenner som begge har vært på leverandørs lager i over en mnd... Sendte mail til innkjøp og stilt dem et par spørsmål får jeg ikke fornuftig svar før onsdag sletter jeg bestillingen og bestiller et annet sted... nytter ikke å drive å tulle med å flytte antatt leveringstid flere ganger,

angående din bestilling ville jeg ha slettet ordren, tatt en telefon til digital impuls og høre med dem om realistisk leverings tid på samme kabinettet, evt se etter et annet kabinett...

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Ordredato: 23.03.2010

40777 PowerColor Radeon HD 5970 2GB LCS GDDR5 Water Cooling System Edition Stk 2 2 0 31.03.2010

41305 Gigabyte GA-X58-UD7, X58, Socket-1366 4xPCI-E Audio7.1 2xGbLAN 1394 Raid USB3 Stk 1 1 0 31.03.2010

38816 Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 6GB kit 3x2 GB, CL8-8-8-24, Fan, for Core i7 Stk 1 1 0 31.03.2010

39729 Plextor Blu-ray leser/brenner PX-B940SA 12x lese 8x brenn Stk 1 0 1 10.05.2010 Info

41776 Intel Core i7 980X 3,33Ghz Hexa Extreme 12MB, BOXED 130W Stk 1 0 1 03.05.2010 Info

39374 Microsoft Windows 7 Ultimate OEM Norsk, 64 bit, DVD Stk 1 1 0 31.03.2010

bestillingsdato 23 mars... og nå er vi inn i 4 mai... plextor brenner har vært lagervare hos 'leverandør' siden bestillingsdato. i7 980X begynte å bli sendt ut ca 1 uke etter jeg la inn bestilling og vært lagervare hos 'leverandør' siden da...

Lenke til kommentar

Liker amentio jeg, alltid fått utrolig bra service der, og de svarer på mail samme dag osv.

Har egentlig heller ingenting å utsette på netshop, har handlet en del der også. De sendte meg riktignok feil disk en gang, men det var ikke noe problem å få byttet. De betalte frakten for meg også.

Lenke til kommentar

De 90-graders plast overgangene går fint og bruke , de brukte jeg i en chiller som ga meg fine -28 grader på vannet og det gikk bra.

Men visse produkter slik som nipler osv. som er under press er lurtog holde seg unna:)

Så at Aquatuning har sorte skruer og fester til hovedkort...et must til mitt prosjekt ihvertfall :yes:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...