Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aquatuning er jo strengt tatt ikke norsk. Ikke følger de norsk kjøpslov heller på tross av no-domene. Techbay.no er den eneste norske nettbutikken som stort sett har vannkjøling som hovedfokus. Digital Impuls og Netshop fører i utgangspunktet ett og annet, men det virker ikke akkurat som om de legger så mye energi i å opprettholde utvalg og tilgjengelighet.

Lenke til kommentar

Dyre ting som pumper etc som også kan være defekt bør du kjøpe fra Techbay.

Om du skal ha feks compression fittings så kan du spare litt på å handle fra Aquatuning fordi dem har bedre utvalg. Men så skal det sier at Bitspower er uten tvil dem som lager best fittings

 

Nå har jo techbay litt magert utvalg... :p

Foruten det så skal eg innrømma at eg ikkje heilt føler med Bitspower hype'n. Er det noko meir konkret du kan sei om dei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye Bitspower hype? :p

Dem er hvertfalt extremt gode og velbygd spør du meg. Disse Monsoon fittingsene som forøvrig virker veldig geniale, virker jo jalla iforhold spør du meg.

 

Spør du meg så syntes jeg Techbay selger kvalitets varer. Så at utvalget av pumper, tanker, slanger og blokker er dårlig syntes jeg ikke. Større utvalg av radiatorer skulle jeg gjerne likt og se.

Lenke til kommentar

Syns dei bør få inn dei keramiske pumpene til Alphacool asap. :p Foruten det så er det i hovedsak radiatorer eg syns det mangler på ja.

 

Det er jo så at dei har jo ein del gode greier der, men dei har ikkje noko stort utvalg blant alternativer er det eg prøver å si. Mange kategorier som kunne gjort seg med ein del meir produkter. :p

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Hvilke fittings o.l trengs her?

http://bildr.no/view/1168611

 

se på produkt beskrivelsene. mest sanlynelig kvarttoms gjenger.

Er det da disse?

http://techbay.no/pr...?category_id=98

http://techbay.no/pr...?category_id=98

 

først og fremst: link til de aktuelle produktene, slik at vi kan være helt sikre på gjengene. du må også bestemme deg for om du vil ha barbs eller compression fittings.

Lenke til kommentar

Faller litt ut jeg nå? Var det ikke link jeg ga da?

 

Han tenker til resten av handlelista di vil eg tru.

 

Når det gjelder lista di anbefaler ein gjerne Supreme HF, XSPC Raystorm eller Rasa. Apogee HD blir rimelig restriktiv visst.

 

Angående fittings trenger du nok 1/4" gjenger. Anbefaler å bytta slangene med Primoflex LRT, men i det minste bør du gå over til 3/8" ID 5/8" OD slanger. Det er tungvindt å få tak i greier for andre størrelser til vanlig.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...