ToothBear Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) takker. vel, jeg har et bilde av innsiden, før jeg sandblåste grillen vel og merke: gleder meg til å flytte inn nye komponenter, må bare få tak i gummilist til vinduet, skruer og litt slikt. også flere vifter da, når jeg får råd. Endret 17. april 2012 av ToothBear Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist Hva er bestillt? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist Hva er bestillt? Snakker om alt det jeg allerede har kjøpt. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Men er det et tryggt sted å handle på da? Jeg Ser jo at det er bra priser der, men leveringsdyktighet? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg bestilte min CPU blokk derfra, også har jeg just bestilt vifter og støvfitler derfra. Dem er ikke dem raskeste, men dem får det levert. Men er vist noe veldig negativt når det gjelder retur etc fra dem. Så vis du får en defekt vare så sliter man vist litt Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Aquatuning har veldig greie priser, også er det veldig hendig at du kan sjå kva endelig pris blir. Derimot vil eg anbefale sterkt mot å bestille varer derfra som ikkje er på lager. I tillegg har dei litt tvilsom praksis lov-messig, ettersom dei erklærer at dei følger kun tysk lov, til tross for å bruke ein .no addresse og etter å ha dedikert noe ressurser til norsk marked. Min opplevelse er at dei er rimelig konsise på å svare derimot, og kan også tilrettelegge ting rimelig greit. Skal innrømme eg har min lille skrekkhistorie der, men har fremdeles tenkt å bestille i framtiden når eg har økonomien til det... Når eg bestilte måtte eg spørre om eg kunne velge Apogee HD Gold i stedet, ettersom XSPC Raystorm blånektet å komme på lager etter den tiden som var forventet. Dette byttet var greit, og slik som eg foreslo ble mellomlegget betalt, etc. Problemer oppsto først veil ein uke etter å ha mottatt greiene mine, når eg fekk regning frå UPS på nesten 1000-lappen. Det var for import-tollen, som skulle vært betalt. I følge aquatuning var det ein glipp på deres side, og etter å ha bekreftet innholdet i regningen sa dei at dei ville ordne det. Seinare fekk eg purring fra UPS. Eg kontakta då aquatuning igjen, som innrømmet at økonomen hadde gløymt å faktiskt gjøre noko. Summen blei refundert kort etter. Eg betalte med det regninga, og tok purringen sjølv. (Som underlig nok var ein separat regning, men meh.) Endret 17. april 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist 6000,- tørr jeg spørre hva du bestillte? har sett at AT kan være litt billigere, men når vi snakker 6000,- spart må jo sluttregningen være opp mot 30k (20% billigere og selv det er MYE) Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kanskje han bestilte fra performance-pcs eller frozencpu, som fort tar opp til flere hundre dollar i frakt for å få det over til denne siden av atlanteren. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ser ut som om jeg har funnet et oppsett jeg går for. 2stk 360 rad. Fra thermochill 2stk Laing D5 Tvillinghus for pumpene 1/2" Tygon slange Blir blokker ifra EK, vet bare ikke hva jeg ender opp med der. Men åssen fungerer et slikt oppsett som beskrevet over? Skal kjøle cpu og 2x gpu. Lenke til kommentar
fronzel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 takker. vel, jeg har et bilde av innsiden, før jeg sandblåste grillen vel og merke: gleder meg til å flytte inn nye komponenter, må bare få tak i gummilist til vinduet, skruer og litt slikt. også flere vifter da, når jeg får råd. Har du en worklog eller flere bilder? Har et slikt kabinett selv, og er veldig nysgjerrig på hvilke modifikasjoner du har gjordt for å flytte HK lengre opp. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist 6000,- tørr jeg spørre hva du bestillte? har sett at AT kan være litt billigere, men når vi snakker 6000,- spart må jo sluttregningen være opp mot 30k (20% billigere og selv det er MYE) Ja jeg overdrev kanskje litt ettersom jeg ikke tok med 100% alt av det jeg har kjøpt . Ikke minst den faktoren at jeg har bestilt flere ganger fra samme butikk så det er litt ekstra frakt også. Men hadde spart 2000 minst altså. Har brukt nok penger på vannkjøling til at man kunne fått en helt grei pc igrunn Nå skal det sies at jeg har brukt unødvendig penger på feks matt svarte fittings etc. Endret 19. april 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Ser ut som om jeg har funnet et oppsett jeg går for. 2stk 360 rad. Fra thermochill 2stk Laing D5 Tvillinghus for pumpene 1/2" Tygon slange Blir blokker ifra EK, vet bare ikke hva jeg ender opp med der. Men åssen fungerer et slikt oppsett som beskrevet over? Skal kjøle cpu og 2x gpu. Sorry, ble en misforståelse her. Endret 18. april 2012 av Komakino Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Uff, etter litt regning fant jeg ut at jeg kunne spart nesten 6000kr vis jeg hadde handlet alt fra Aquatuning.no... Men gjort er gjort og spist er spist 6000,- tørr jeg spørre hva du bestillte? har sett at AT kan være litt billigere, men når vi snakker 6000,- spart må jo sluttregningen være opp mot 30k (20% billigere og selv det er MYE) Ja jeg overdrev kanskje litt ettersom jeg ikke tok med 100% alt av det jeg har kjøpt fra techbay:P. Ikke minst den faktoren at jeg har bestilt flere ganger fra techbay så det er litt ekstra frakt også. Men hadde spart 2000 minst altså. Har brukt nok penger på vannkjøling til at man kunne fått en helt grei pc igrunn Nå skal det sies at jeg har brukt unødvendig penger på feks matt svarte fittings etc. Hehe i see. Joda vet godt hvor fort penga flyr med vannkjøling.I main riggen har jeg selv 3 gpu blokker til 600,- stk, cpu blokk til 600,- , 2 radiatorer til 1300,- stk, fittings til sikkert 1000,-, dual D5 pumpe er vell 1500,- tank til 600,- Aquacomp opplegg til totalt 2000,- så alt i alt er det vell tett opp mot 11.000,- i vannkjølings utstyr på hoved maskinen. (Damn viste ikke at det var så mye ) Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ser ut som om jeg har funnet et oppsett jeg går for. 2stk 360 rad. Fra thermochill 2stk Laing D5 Tvillinghus for pumpene 1/2" Tygon slange Blir blokker ifra EK, vet bare ikke hva jeg ender opp med der. Men åssen fungerer et slikt oppsett som beskrevet over? Skal kjøle cpu og 2x gpu. Hvordan det fungerer? Pumpene pumper vannet gjennom blokker, slanger og radiatorer Istedet for én pumpe så har du to. (På generelt grunnlag kan du forøvrig opparbeide deg nok folkeskikk til å informere de du skal kjøpe utstyr av om at du ikke skal ha det likevel. Ihvertfall så sent i prosessen Du er herved notert. ) Å hvem er du å snakke om folkeskikk. Noen av oss her inne har fler enn en rigg!!! En annen ting er vel å være voksen nok å ringe istedenfor å omsnakke det på et forum?? Men dette har jeg ikke mer å si om saken, admin kan slette dette da dette er offtopic å en sek som ikke høres hjemme på et forum. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Får deg holder det nok med ett stykk kraftig pumpe. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Etc Nå har me jo "report" knappen for ein grunn... 2 Lenke til kommentar
ToothBear Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) takker. vel, jeg har et bilde av innsiden, før jeg sandblåste grillen vel og merke: gleder meg til å flytte inn nye komponenter, må bare få tak i gummilist til vinduet, skruer og litt slikt. også flere vifter da, når jeg får råd. Har du en worklog eller flere bilder? Har et slikt kabinett selv, og er veldig nysgjerrig på hvilke modifikasjoner du har gjordt for å flytte HK lengre opp. har worklogg, men er usikker på om det er lov til å linke til andre forumer her? hvordan stiller watercooling.uk seg mot aqatuning? Endret 18. april 2012 av ToothBear Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Jeg har aldri bestilt noe fra Aquatuning, men har gode erfaringer med watercoolinguk.co.uk. Et lite aber er dog at de tilsynelatende har et prioriteringssystem der ordrer under en viss sum først blir sendt etter et par dager. Endret 18. april 2012 av Komakino Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Handlet litt på Chilledpc for noen år siden å dem var veldig flinke å fikk varene fort begge gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå