Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Kjører som regel rett på jeg, ser fort om det lekker uansett, og skulle det lekke leder ikke fesern min strøm uansett.

Du har baller som tør å la "Fesern leder ikke strøm" avgjøre, det skal du ha :p

Det må vel kanskje en psycho-lekkasje til for å bli ekstremt forsiktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører som regel rett på jeg, ser fort om det lekker uansett, og skulle det lekke leder ikke fesern min strøm uansett.

Du har baller som tør å la "Fesern leder ikke strøm" avgjøre, det skal du ha :p

Det må vel kanskje en psycho-lekkasje til for å bli ekstremt forsiktig.

det var derfor jeg brant meg :tease:

sølte så mye med fesern å det gikk bra så tok ikke forhåndsregler no når jeg brukte vanlig kjølevannstilsetning...

Gulvet mitt ser faen ikke ut etter all den blå guffa jeg har sølt rundt. Og det snakker vel for seg selv :p

Har jo allerede drept et 4870x2, men det syntes jeg nesten var like greit fordi da fikk jeg en gyldig unnskyldning til å kjøpe 5970 :innocent:

Lenke til kommentar

Mumriken: 355 eller 655, begge 2 er gode...liker 355 best selv pga. størrelsen osv.

Idle: 355 blir varme under ja, men det kjøler vannet som går igjennom pumpa, men dekker man det totalt til og foreks. noe skjer med pumpa så blir den veldig varm veldig fort:P

Har du noen forslag til hva slags termisk ledende materiale jeg kan bruke mellom pumpene og vannblokken ? jeg tenkte litt på en kobber bit like stor som senter ringen under og bruke aralditt eller en eller annen termisk lim og lime dette fast til hele senter ringen med metallet og alt der eller ta en gips avstøpning av senter delen og smelte kobber og lage en blokk som passer rett inn og bruke vanlig kjølepasta... om den blir så fort varm som du antydet det så er vel pumpa som trekker sine siste krampetrekninger før den dør :p

madammen min mente 980X var en god invistering, da snakker vi om perfekt dame da :love:

Men så er hun en data-nerd selv da, første gang hun så en tank med ln2 var og stikke huet oppi og rope ut "er det dette som er nitro" :!:

idleman skal på vikingtokt ;)

men med nitro snakker en da om powerboost for biler og ikke om kjøling ;)

nitro metan etc

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

madammen min mente 980X var en god invistering, da snakker vi om perfekt dame da :love:

Men så er hun en data-nerd selv da, første gang hun så en tank med ln2 var og stikke huet oppi og rope ut "er det dette som er nitro" :!:

Bare en ting å si, du har vært heldig :thumbup:

hadde det vært opp til mi så hadde det bare eksistert laptops

Lenke til kommentar

Bare en ting å si, du har vært heldig :thumbup:

hadde det vært opp til mi så hadde det bare eksistert laptops

Men hun har smak i tilegg så slik det er nå får jeg litt pepper pga. kasse mi er langt ifra fin.

JEg er en slik som starter på prosjektet når jeg har alt, rett og slett for jeg vil ha det perfekt :blush:

har brukt 1 og 1\2år hittil :!:

Men skal gjøre hennes pc til en mini-pc med vannkjøling og så ha en husserver istedenfor, tar mindre plass i selve stua siden servern kan stå i kroken hos meg samt at det blir finere da.

Hun ser mye film så tven på stua er "hennes" skjerm:)

Men det er godt og ha ei jente som støtter meg 100% i klokking og at jeg legger såpass med tid i dette.

Hun er glad for at jeg har noe jeg liker så godt:)

Lenke til kommentar

@Amanita Muscaria: :omg: Er du sikker på att du ikke har laget en androide da.. Programert den slik. Virker jo nessten som den perfekte kombinasjonen jo...

"Ikke noe vondt ment" Tillfelle dama leser å blir sinna på meg :scared:

husk at i alle forhold må man gi og få, for meg er hun perfekt...og jeg er bare glad for og ha funnet ei som klarer og bo sammen med meg :blush:

Hun er langt ifra programert, hu her har bein i nesa noe et par arr på armene kan fortelle :!:

(lekeslossing...aldri for gammel til det :love: )

Hva har du bestilt nå da GoingintoIdle?

Lenke til kommentar

@Amanita Muscaria: :omg: Er du sikker på att du ikke har laget en androide da.. Programert den slik. Virker jo nessten som den perfekte kombinasjonen jo...

"Ikke noe vondt ment" Tillfelle dama leser å blir sinna på meg :scared:

husk at i alle forhold må man gi og få, for meg er hun perfekt...og jeg er bare glad for og ha funnet ei som klarer og bo sammen med meg :blush:

Hun er langt ifra programert, hu her har bein i nesa noe et par arr på armene kan fortelle :!:

(lekeslossing...aldri for gammel til det :love: )

Hva har du bestilt nå da GoingintoIdle?

Product: Bitspower 1/4" Thread Compression Fitting for 1/2" ID - 3/4" OD Tubing Matt Black : BP-MBCPF-CC5

Quantity: 8

Item price: £ 5.78

fra england...

highflow:

MT112 mCubed T-Balancer miniNG 1

BP-BSWTP-C28 Bitspower Premium Black Sparkle D-Plug Set MINI 1

BP-BSWTP-C07 Bitspower Premium Black Sparkle D-Plug Set NORMAL 1

BP-BSWTP-C38 Bitspower Premium Black Sparkle D-Plug Set ONE INCH VERSION 1

BP-MBWP-C06 Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 1

BP-MBWP-C03 Bitspower G1/4 Matt Black Multi-Transfer Adapter 4

VL3N-F13-19S Koolance 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Schroeffitting - Koppeling VL3N-F13-19S 4

VL3N-MG Koolance G1/4 - Stekker VL3N-MG 4

BP-MBWP-C47 Bitspower Multi-Link (SLI/CF) Adapter BP-MBWP-C47 Matt Black 2

BP-CLTAC-S2 Bitspower Crystal Link Tube For 2-Slots (SLI/CF)

Tygon R3603 - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Black

Fant ut at jeg vil ha kraftigere slange der det blir hurtig kobling og bevegelse... og evt tilkobling av flere radiatorer ved behov...

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...