eXa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fant ut at koblingene var det null problemer med, men blindpluggene var verre. -.- I tillegg var dei rimelig skjøre... Uhm, det der er ikke blindplugger. Det er plastdingser som beskytter portene på radiatoren mot rusk og rask under transport ol. ÆÆÆHAHAHAHAHHA det stemmer..... ROFL! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Er det coolgate radiatorer du har? Da får man jo med en blindplugg, som også er dreeringsplugg til radiatoren (bunn) Magicool 180. Det er visst mykje brukt for OEM, for fleste nettsidene stempler visst på eget navn i butikken sin. F.eks på techbay. Endret 18. mars 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hva synes folk om å bruke fargetilsetning i vannkjølinga? Ser det er vanskelig å få slanger i skikkelig rødfarge, så vurderer å gå til innkjøp av clear tubing og så heller ha i litt Primochill PC Ice Dye Bomb. Hva tror dere? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Liker ikke å bruke farge. Det setter seg ofte en del rester i kjølblokkene. Hvis du ikke har noe i mot å demontere blokkene et par ganger i året er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ta heller å farg slangene selv... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 YES, pumpa mi ga opp mens jeg var på jobb i dag, ti og en halv time på jobb for så å komme hjem til en maskin som whiner om høye temps og law(0) rpm Yes da, den var slik i dag også gitt..... trøst deg med at du ikke sitter ved siden av maskinen når plutselig ene slangen i maskinen løsner.. blir partystemning av mindre! Tell me about it, hadde 3 6970 kort som badet med ca 1cm med vann på PCB'en. En rask natt i en pose med ris, noen timer på serverrommet og alle korta funker som nye den dag i dag. ingen fin følelse.. stripser slangene fra nå av.. haha Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ta heller å farg slangene selv... Huh, how? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Pokker.... hvis jeg bare kunne finne det, ikke så lenge siden jeg leste ne tråd om det på xtremesystems... skal se litt mer om jeg finner det. Ble en skikkelig fin rødfarge på slangen iaf. Edit: Fant det http://www.xtremesys...-looked-so-sexy og http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?234858-How-to-dye-water-cooling-tubing-*Experiment*IKIKUINTHENUTZ Endret 18. mars 2012 av eXa Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Pokker.... hvis jeg bare kunne finne det, ikke så lenge siden jeg leste ne tråd om det på xtremesystems... skal se litt mer om jeg finner det. Ble en skikkelig fin rødfarge på slangen iaf. Edit: Fant det http://www.xtremesys...-looked-so-sexy og http://www.xtremesys...*IKIKUINTHENUTZ Damn, ser jo kjempe bra ut! Lurer på om man får tak i de sakene i Norge?? En hobbymalings forretning er vel det rette stedet å lete. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja eller ebay eller noe annet fra utlandet. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fikk virkelig blod på tann etter noen runder med LN2 hos Minhund forige dagen og har derfor tenkt og gå til innkjøp av en Pot, og noen billige 775 cpu'er og noe god ram. Har en Asus MIIF liggende i skapet så da trenger jeg noen greie men billige 775 cpu'er og kjøre på og så noe grei DDR2 ram. Forslag kan sendes på PM eller her, (og ja om noen har en Pot til salgs så si for all del ifra) Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har noe Kingston PC6400LL CL4-4-4-12 minne liggende, 2 sticks på 1gb hver. Må teste dem først da de har ligget ubrukt en stund. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Har noen g.skill brikker som jeg hadde på 970 mhz på cas 3-3-3-9 DDr2. Har de liggende et sted enda Dette er orginalt cl3 brikker på 800mhz eller.no Endret 19. mars 2012 av Nizzen Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takker begge to skal skjekke hva jeg har liggende selv og hva som er støttet på hk'et så hører dere fra meg. Da var det bare en pot og et lass med cpu'en igjen. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Takker begge to skal skjekke hva jeg har liggende selv og hva som er støttet på hk'et så hører dere fra meg. Da var det bare en pot og et lass med cpu'en igjen. Har du dewar/tank da? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Nope må få tak i en også, men har en bekjent som muligens skulle kvitte seg med en han hadde, men skrik ut om noen har en så har jeg et par alternativer. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 F1 Gemini til salgs på XS sin For Sale-seksjon, 185 dollar + frakt. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 F1 Gemini til salgs på XS sin For Sale-seksjon, 185 dollar + frakt. I know, men pga vekta på en pot så blir frakten så sykt dyr, veldig få som også gidder og styre med frakt av noe sånt over vannet. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, er prisen som har hindret meg i å skaffe meg en pot egentlig. Så mye annen hardware å bruke penger på også Hadde vært genialt å funnet en god pot i Europa, mulig det er noen som selger på OCUK eller noe slikt? Frakt med Royal Airmail er ganske billig. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, er prisen som har hindret meg i å skaffe meg en pot egentlig. Så mye annen hardware å bruke penger på også Hadde vært genialt å funnet en god pot i Europa, mulig det er noen som selger på OCUK eller noe slikt? Frakt med Royal Airmail er ganske billig. Haakon (dp) skulle vist begynne på DI fulltid igjen snart og da var Pots på innkjøpslista der så da har vi en i Norge iværtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå