SvennAndre Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mottok en koselig pakke idag, med blant annet Noctuas NF-F12 vifter. Oser kvalitet av hele greia, alle kablene, inkludert Y splitteren, forlengeren og kabelen som reduserer farta har veldig pen sleeving. Digg! Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har installert vannkjølinga, fylt den opp med vann fra springen for å sjekke om den lekker... Er grusomt kjedelig når du finner ut at radiatorenes blindplugger blånekter å forsegle. Heldigvis hadde eg ein del til overs som gjorde jobben... Nå må eg bare finna ut korleis å tømma loopen så eg kan fylla med batterivatn... xD Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvorfor lekkasjeteste med springvann? Lekker det så lekker det og batterivann koster 15kr flaska. Jeg ville heller ikke tatt sjansen på å kjøre springvann i systemet, men nå er vannet her i huset så kalkholdig at vannkokeren må renses etter en ukes bruk Sikkert bedre de fleste andre plasser. Lenke til kommentar
Ig-88 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg kjøpte koolance rp402x2 som jeg er kjempefornøyd med. Sparer plass inne i kabinettet, kjører 2 looper og skrur bare ut 2 skruer i front for lufting (1 for hver loop). Og skrudde fast hurtigkobling på baksiden så jeg enkelt kan ta ut enheten uten å tappe ned allt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jobber litt med maskinen Endret 17. mars 2012 av Balli 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Da var kabinett bestilt! For nok ikke montert i det før jeg har extra fittings, ny tubes, vann og quick disconnects på plass. Dere som har 2x radiatorer i bånn av kassa, hva bruker dere? 4x 90 gradere? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Holder med 2. Seriekoble radiatorene, da med en slange nederst rett fra den ene radiatoren til den andre. Så bruker du dem 2 90 graderene i toppen for ut og inn. Endret 17. mars 2012 av eXa Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja, vart det jeg håpet på! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvilken tubing vil dere anbefalt? Trenger 3/8" ID og den må være tilgjengelig i svart og rød (rød, ikke neonoransje). Skal ikke ha så mye, så pris er ikke så viktig. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Primochill! Har Tygon nå, men det får jo kinks får ingen ting... Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tygon er absolutt å anbefale. Fås hos aquatuning, watercoolinguk, coolerkit, caseking etc. Lenke til kommentar
aRCTII Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) vannkjølingen ble ferdig for noen dager siden! har ikke fått skrevet før nå grunnet 12-16 timer på jobb hver jævla dag:P Tempsa mine : i7 2700k Idle cpu 40 Prime95 100% usage 68 ( 4 timer's Økt) Lurer på om denne tempen er litt høy? 7970 idle gpu 33 Load 100% usage 42 100% Overclock : Cpu 4.9ghz - 1.36v Gpu 1125/1575 volt ukjent. forresten er loopen min gjort riktig? inlet på cpu er på venstresiden mens da outlet er på høyre side utrolig nok heh.. Beklager støvet og elendig bilde.. Endret 17. mars 2012 av aRCTII 1 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvilken tubing vil dere anbefalt? Trenger 3/8" ID og den må være tilgjengelig i svart og rød (rød, ikke neonoransje). Skal ikke ha så mye, så pris er ikke så viktig. Absolutt Tygon. Ingen ved siden, ingen over. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Hvorfor lekkasjeteste med springvann? Lekker det så lekker det og batterivann koster 15kr flaska. Jeg ville heller ikke tatt sjansen på å kjøre springvann i systemet, men nå er vannet her i huset så kalkholdig at vannkokeren må renses etter en ukes bruk Sikkert bedre de fleste andre plasser. Hadde lyst til å rense ut systemet for støv og småskitt før bruk, og ville da likegjerne sjekke for lekkasjer. Fant ut at koblingene var det null problemer med, men blindpluggene var verre. -.- I tillegg var dei rimelig skjøre... Endret 18. mars 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Plast, ikke rart de ser slik ut da Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Indeed. Det var litt det eg forventa også. Konkluderte med at om dei fremdeles lekket vann etter ~litt~ teiting så funka dei ikkje. Å teite mykje enn litt gjorde sjeldent forskjellen hos dem uansett. Heldigvis hadde eg nok av jævlene uansett. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tror det blir slik til slutt: Noen endringer som "må" gjøres? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fant ut at koblingene var det null problemer med, men blindpluggene var verre. -.- I tillegg var dei rimelig skjøre... Uhm, det der er ikke blindplugger. Det er plastdingser som beskytter portene på radiatoren mot rusk og rask under transport ol. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Uhm, det der er ikke blindplugger. Det er plastdingser som beskytter portene på radiatoren mot rusk og rask under transport ol. Heh. The more you know. :B Tette var i det minste dei som står i nå. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Uhm, det der er ikke blindplugger. Det er plastdingser som beskytter portene på radiatoren mot rusk og rask under transport ol. Heh. The more you know. :B Tette var i det minste dei som står i nå. Er det coolgate radiatorer du har? Da får man jo med en blindplugg, som også er dreeringsplugg til radiatoren (bunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå